Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

0634

O nee, ik vind het prima. Maar als er gezegd wordt dat ik regels overtreed, wil ik graag weten welke. Thats all.

Edwin90

#301
Onderstaand de laatste woorden op het Pirelli topic. Ik merk dat er nog het een en ander uitgesproken moet worden en dat wil ik natuurlijk niet direct afkappen vandaar dat we hier even verder gaan, maar doe het fair en netjes.

@Jeroen: Even voor de duidelijkheid, de handeling van het wel of niet verwijderen van berichten heb ik niet uitgevoerd. Die discussie ga ik in elk geval niet met je voeren, maar wellicht dat de verantwoordelijke daarvoor dat wel wil, maar dat is aan hem.

Het ging mij er alleen om dat de discussie niet uit de hand liep en dat het weer on-topic ging. Zoals te lezen valt in mijn laatste twee posts in het betreffende topic  ;)

Citaat van: Edwin90 op 30 augustus 2013 - 09:23:28
Heren, er wordt ingegrepen op de manier van discussie voeren. Niet op de discussie opzich of en er wordt zeker niemand individueel aangesproken op zijn gedrag of mening. We willen alleen niet dat er elle lange vervelende discussies plaatsvinden waar 95% van het forum niets aan heeft.  Keuvel gewoon gezellig over het onderwerp, daar komen we toch voor? Speel het a.u.b niet op de man.

Dan wil ik nu iedereen vriendelijk verzoeken gewoon verder te gaan over Pirelli. Mochten er vragen of opmerkingen zijn nodig ik jullie graag uit via de PM.

Citaat van: Jeroen op 30 augustus 2013 - 09:43:04
Je hebt vollomen gelijk Edwin. Maar als een mod mij probeert zwart te maken in een discussie, ten onrechte, lijkt het mij wel zo fair dat ik op zijn minst 1 post mag plaatsen om de onzin met feiten te ontkrachten.

Als je de ' die discussie ga ik nu niet voeren'-kaart wil spelen, moet je niet eerst de discussie over de poster eerst zelf aanzwengelen. Dat is onfatsoenlijk. Begin de discussie dan niet. Dat moet je toch met me eens zijn lijkt me. Als mod heb je ook een voorbeeldfunctie. Welk voorbeeld geef je als je in het wilde weg iets over iemand roept en tegenargmenten verwijdert?

Dit hoort meer thuis in het opmerkingen topic , dan kan je het beter verplaatsen. Per pm doe ik het niet want volgens mij is het niet verboden om openlijk kritiek te uiten op een moderator. oft wordt kritiek tegenwoordig ook al gewist?

Citaat van: robbert op 30 augustus 2013 - 11:44:32
Citaat van: Jeroen op 30 augustus 2013 - 09:43:04
Je hebt vollomen gelijk Edwin. Maar als een mod mij probeert zwart te maken in een discussie, ten onrechte, lijkt het mij wel zo fair dat ik op zijn minst 1 post mag plaatsen om de onzin met feiten te ontkrachten.

Als je de ' die discussie ga ik nu niet voeren'-kaart wil spelen, moet je niet eerst de discussie over de poster eerst zelf aanzwengelen. Dat is onfatsoenlijk. Begin de discussie dan niet. Dat moet je toch met me eens zijn lijkt me. Als mod heb je ook een voorbeeldfunctie. Welk voorbeeld geef je als je in het wilde weg iets over iemand roept en tegenargmenten verwijdert?

Dit hoort meer thuis in het opmerkingen topic , dan kan je het beter verplaatsen. Per pm doe ik het niet want volgens mij is het niet verboden om openlijk kritiek te uiten op een moderator. oft wordt kritiek tegenwoordig ook al gewist?

daar geef ik u zeker gelijk in, een mod moet zeker niemand zwart maken. Iedereen heeft recht van een eigen mening. Maar heb dit ook al tegengekomen, ik heb een mening en er wordt daar direct hopen kritiek op gegeven

Kootje

#302
Citaat@Jeroen: Even voor de duidelijkheid, de handeling van het wel of niet verwijderen van berichten heb ik niet uitgevoerd. Die discussie ga ik in elk geval niet met je voeren, maar wellicht dat de verantwoordelijke daarvoor dat wel wil, maar dat is aan hem.

Mijn beweegreden is dat ik duidelijk stelde dat we die discussie niet gingen voeren. Mijn reden daarvoor heeft niets te maken met het feit dat ik daar zelf niet bereid toe ben, maar puur dat dat 'n compleet off-topic welles nietes spelletje zou gaan worden waar niemand op de Pits op zit te wachten. Dat er dan toch op doorgegaan wordt, heeft mij ertoe aangezet de post te verwijderen. Dacht dat daarmee de boodschap wel duidelijk zou zijn, maar klaarblijkelijk is dat niet het geval aangezien je het toch nodig achtte ook hier weer op in te gaan. Zelfs nadat er wederom, ditmaal door Edwin90, melding gemaakt word het gezellig en on-topic te houden gaat het maar door. Maar goed ... ook hier zal je het wel niet mee eens zijn. Ik ben er nu wel klaar mee.


Citaatdaar geef ik u zeker gelijk in, een mod moet zeker niemand zwart maken. Iedereen heeft recht van een eigen mening. Maar heb dit ook al tegengekomen, ik heb een mening en er wordt daar direct hopen kritiek op gegeven

Ik heb nooit de intentie gehad om Jeroen of jou zwart te maken. Dat jullie dit wel zo voelen vind ik jammer, maar is niet anders. Wat je mening en de kritiek daarop betreft kan ik alleen maar zeggen: Welkom op de fora! Wat verwacht je dan? Dat iedereen je mening gewoon voor lief neemt en naast zich neerlegt? Sorry, maar dat zal op fora dus nooit gebeuren. Het gros vd mensen komt hier om te discussiëren, meningsverschillen zijn nu eenmaal de beste basis daarvoor. Daarmee zeg ik niet dat je geen eigen mening mag hebben, maar wees wel bereid die te onderbouwen.

0634

Dat het offtopic is, klopt. Maar jij slingert het aan en beschuldigd mij argumenten te gebruiken als het mij uitkomt. Daarmee maak je mij dus zwart als forummer.

Dan vind ik het prima dat je die discussie afkapt wegens off topic, maar dan moet je mij de kans geven mijn naam te zuiveren middels 1 tegenpost of je verwijdert ook jouw eigen post, de beschuldiging aan mij.

Nu laat je de beschuldiging staan, en verbiedt je mij me te verdedigen. Dat is niet eerlijk, ofjij er nou klaar mee bent of niet.

robbert

Citaat van: Kootje op 30 augustus 2013 - 16:03:22
Citaat@Jeroen: Even voor de duidelijkheid, de handeling van het wel of niet verwijderen van berichten heb ik niet uitgevoerd. Die discussie ga ik in elk geval niet met je voeren, maar wellicht dat de verantwoordelijke daarvoor dat wel wil, maar dat is aan hem.

Mijn beweegreden is dat ik duidelijk stelde dat we die discussie niet gingen voeren. Mijn reden daarvoor heeft niets te maken met het feit dat ik daar zelf niet bereid toe ben, maar puur dat dat 'n compleet off-topic welles nietes spelletje zou gaan worden waar niemand op de Pits op zit te wachten. Dat er dan toch op doorgegaan wordt, heeft mij ertoe aangezet de post te verwijderen. Dacht dat daarmee de boodschap wel duidelijk zou zijn, maar klaarblijkelijk is dat niet het geval aangezien je het toch nodig achtte ook hier weer op in te gaan. Zelfs nadat er wederom, ditmaal door Edwin90, melding gemaakt word het gezellig en on-topic te houden gaat het maar door. Maar goed ... ook hier zal je het wel niet mee eens zijn. Ik ben er nu wel klaar mee.


Citaatdaar geef ik u zeker gelijk in, een mod moet zeker niemand zwart maken. Iedereen heeft recht van een eigen mening. Maar heb dit ook al tegengekomen, ik heb een mening en er wordt daar direct hopen kritiek op gegeven

Ik heb nooit de intentie gehad om Jeroen of jou zwart te maken. Dat jullie dit wel zo voelen vind ik jammer, maar is niet anders. Wat je mening en de kritiek daarop betreft kan ik alleen maar zeggen: Welkom op de fora! Wat verwacht je dan? Dat iedereen je mening gewoon voor lief neemt en naast zich neerlegt? Sorry, maar dat zal op fora dus nooit gebeuren. Het gros vd mensen komt hier om te discussiëren, meningsverschillen zijn nu eenmaal de beste basis daarvoor. Daarmee zeg ik niet dat je geen eigen mening mag hebben, maar wees wel bereid die te onderbouwen.

ik heb het niet over jou, maar over enkele op dit forum. Als ik hier iets post, geven sommige hier negatieve kritiek, en dat vind ik jammer. Discussies moeten er zijn, maar het moet niet persoonlijk worden

0634

Citaat van: Kootje op 30 augustus 2013 - 16:03:22
Ik heb nooit de intentie gehad om Jeroen of jou zwart te maken.
Niet? Je komt met een feitelijke onjuistheid die mijn integriteit aantast en als ik dat wil ontkrachten met feiten, delete je mijn reactie onder het mom van 'die discussie ga ik niet aan'.

Gá die discussie dan ook niet aan, en plaats die beschuldiging niet. Of ik mag mij verweren, of je plaatst geen beschuldiging.

Gaat het over F1, had ik er geen punt van gemaakt, maar nu gaat het over mij als persoon, als forummer en krijg ik niet de kans me te verdedigen.  Dat gaat me dus echt te ver en dat ik accepteer ik gewoon niet. Als het zo moet, zo gaat, ben ik weg hier.

Jozef

Robbert, je doet het jezelf ook wel aan omdat je in elke discussie dezelfde dingen komt schrijven, en ze vaak met de discussie weinig te maken hebben. De meeste van je posts zijn terug te brengen op "Ferrari is een slecht team" en "de races worden saai omdat iedereen altijd klaagt over Pirelli". :P

Wat Kootje vs. Jeroen betreft, vind ik wel dat Jeroen verschrikkelijk koppig en eigenwijs was, want iets dat zwart op wit in de regels staat is blijkbaar niet voldoende als argument en dat Kootje ooit ergens "die ouwe wordt seniel" gezegd heeft, blijft tot vervelens toe terugkomen.

Maar Kootje, Jeroen heeft wel gelijk in de discussie hier. Als jij zelf in een discussie zit met een forummer, en je vindt dat er ingegrepen moet worden omdat de discussie niets toevoegt, dan doe je dat niet zelf. Je verwijdert niet andermans berichten in een discussie met jou, dat is gewoon laf machtsmisbruik. Als je echt denkt dat een moderator moet ingrijpen, dan vraag je het aan een collega ipv zelf je knopjes te gebruiken. Hier heb je m.i. toch een serieuze grens overschreden.

0634

Even voor de goede orde, want dat gaat een beetje een eigen leven leiden: in de discussie die een pagina of drie duurde, heb ik dat over dat 'seniele' welgeteld maar twee keer gebruikt. Dus tot vervelens toe terug laten komen vind ik wat overtrokken. Dat ik koppig kan zijn, zal ik hier niet ontekennen hoor, maar ik vind iets twee keer zeggen niet hetzelfde als tot vervelends toe herhalen, maar dit even terzijde  ;).


Maikel0230

#308
CitaatMaar hier wordt Bernie weer eens populair weggezet als een demente die debiele dingen roept, maar volgens miij zou hij ook zomaar gelijk kunnen hebben.

CitaatIk heb daar overigens geen idee van hoor. Maar Bernie wegzetten als een Seniele vent (blijkbaar is dat minder erg dan debiel) dat vind ik wel wat kort door de bocht. M.i. is hij toch echt wel een autoriteit op dit gebied, zoals ook Todt dat bijvoorbeeld is.

CitaatDus je mag hem wel seniel noemen, maar iemand anders mag het niet voor hem opnemen omdat er een smiley achterstaat? Zit het zo in elkaar?

CitaatIk vind het prima. Dit gaat nergens over. Je mag dus herhaaldelijk mensen seniel noemen maar niet herhaaldelijk het voor de 'seniele' opnemen. Je mag ook suggereren dat mensen Joe Saward te pas en te onpas gebruiken als argument, terwijl dat niet waar is

En dat voor iets wat nog niet letterlijk bedoeld was....

Overigs vind ik wel dat het net zoals Jozef en Jeroen raar dat kootje eerst een discussie lijkt aan te gaan en daarna eigenlijk doet alsof zijn neus bloedt door te zeggen "die discussie ga ik nu niet aan" en dan later een bericht van Jeroen die gewoon zijn betoog doet over die beschuldiging en probeert met feiten aan te tonen dat het niet zo was verwijderd wordt.

Ten laatste wil ik melden dat het misschien beter zou zijn als we allemaal gewoon zand erover heen doen en dit achter ons laten, de keuze is aan jullie heren, ik ben in ieder geval bereid het te laten vallen. Ik had Jeroen ook niet zo mogen aanpakken, de emoties liepen wat hoog op, hij is koppig maar je kunt de aard van het beestje niet veranderen.

Excuses aanvaard Jeroen?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Citaat van: Maikel0230 op 30 augustus 2013 - 19:42:58
En dat voor iets wat nog niet letterlijk bedoeld was....
Om eerlijk te zijn: ik telde twee keer (de eerste twee posts die je aanhaalt). De andere twee keer was alleen op mijn reactie op jouw ergernis over het gebruikt van het woord.  Zoals je ook kan lezen in deze post. Vind ik een beetje flauw om die mee te tellen om eerlijk te zijn...  ;)

CitaatExcuses aanvaard Jeroen?
Natuurlijk niet. Je hoeft helemaal excuses te maken, kom op zeg. Zo'n inhoudelijke discussie is soms wat scherp, en soms iets té. Ik ben me ervan bewust dat ik daar soms in meega. Ik heb geen enkel probleem met jou hoor, ben je gek zeg. Ik heb jou ook geen enkele keer in dit topic aangehaald, ik val alleen over, nou ja... over dat met die post verwijderen, wat ik hierboven al een paar keer gezegd heb (ga niet weer herhalen, want dat wordt tegen me gebruikt ;D)


Maikel0230

Toch vind ik van mijn eigen dat ik met deze post

Citaat van: Maikel0230 op 30 augustus 2013 - 00:06:46
Het is meer dan duidelijk voor mij, niemand mag tegen de grote Jeroen ingaan want je zult het geweten hebben. Goed als hij zijn kop in het zand wil steken en elk klein dingetje uit context wil trekken omdat het in zijn kraam past, dan mag hij dat doen. Zijn ware aard komt boven drijven.

Ik dacht dat dit eem volwassen debatje was, duidelijk niet dus.

Terug on-topic zou ik zeggen!

teveel op de man heb gespeeld, het was laat en ik raakte een beetje gefrustreerd en heb dat dan op jouw uitgewerkt, nu een dag later vind ik dat ik te ver ben gegaan

Dus bied ik bij deze nogmaals mijn excuses aan, wat de rest betreft is tussen jou en Kootje.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Dat is heel sjiek van je, maar serieus niet nodig. Heb geen enkel probleem met jou en ik zal vast iets hebben gezegd wat jou blijkbaar niet lekker zat. Geen zin om het terug te halen en laten we het daar verder niet over hebben, joh. Nogmaals, zo loopt dat soms.

Wings

Redactieleden kunnen toch geen berichten verwijderen? Daarvoor zijn moderators. Of heb ik het nu mis? En kan iedereen zomaar berichten verwijderen op eigen inzicht?

robbert

Citaat van: Wings op 31 augustus 2013 - 01:46:39
Redactieleden kunnen toch geen berichten verwijderen? Daarvoor zijn moderators. Of heb ik het nu mis? En kan iedereen zomaar berichten verwijderen op eigen inzicht?
sommige verwijderen berichten omdat wellicht niet hetzelfde mening is. Heb dit ook al meegemaakt op dit forum

Edwin90

Citaat van: Wings op 31 augustus 2013 - 01:46:39
Redactieleden kunnen toch geen berichten verwijderen? Daarvoor zijn moderators. Of heb ik het nu mis? En kan iedereen zomaar berichten verwijderen op eigen inzicht?

Redactielid is automatisch moderator en heeft dus de mogelijkheid om berichten te verwijderen.

Citaat van: robbert op 31 augustus 2013 - 08:34:20
Citaat van: Wings op 31 augustus 2013 - 01:46:39
Redactieleden kunnen toch geen berichten verwijderen? Daarvoor zijn moderators. Of heb ik het nu mis? En kan iedereen zomaar berichten verwijderen op eigen inzicht?
sommige verwijderen berichten omdat wellicht niet hetzelfde mening is. Heb dit ook al meegemaakt op dit forum

De actie van Kootje deze week is misschien discutabel, maar ik geloof niet met een kwade insteek. Verder durf ik hier met droge ogen te beweren dat de redactie NOOIT haar rechten/machten zal gebruiken om een persoonlijke mening kracht bij te zetten. Klinkklare onzin, zo zijn we gewoon niet. Daarnaast, en ik spreek uit ervaring, maakt de redactie zéér weinig gebruik van haar moderatierechten omdat het hier normaal gesproken gewoon niet nodig is.