Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Chrome, dus wellicht dat daar een verband zit. :)

Super Seb

Ga de issue even intern de groep in gooien.....heb het vandaag ook weer op het werk. Sinds 1,5 of 2 weken ofzo, daarvoor nooit last.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Maikel0230

Ik wil graag een voorstel lanceren maar weet niet goed dat dit de juist plaats is om dat te doen. Wie kan mij meer uitleg verschaffen?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Citaat van: Maikel0230 op 22 juli 2013 - 20:15:40
Ik wil graag een voorstel lanceren maar weet niet goed dat dit de juist plaats is om dat te doen. Wie kan mij meer uitleg verschaffen?
Je kunt mij een berichtje sturen. Dan kan ik overleggen en kijken wat de juiste plek is!  :)

Super Seb

"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

#290
Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 21:11:30
Citaat van: Jeroen op 28 juli 2013 - 21:03:25
Welke forumregel overtreed ik dan?

Als je 't echt wilt weten ???

* Behandel anderen zoals jij wil dat ze jouw behandelen. Respecteer hun mening.

en zojuist

* Heeft je bericht een meerwaarde voor het forum?

en ook

* Het is niet de bedoeling om te provoceren of ruzie te stoken. Elk bericht dat zo geïnterpreteerd wordt zal worden verwijderd.


Kom op. Waar respecteer ik iemands mening niet dan? Ik vind het prima als iemand McLaren geen topteam meer vind, maar ik mag best zeggen dat ik het een load of crap vind. Dat is nl mijn mening en ik heb het volste recht om iemands mening onzin te vinden of kortzichtig.

Het tweede: op zich true, maar dan had je Jozef's bericht reeds moeten verwijderen, want dat deed al totaal niet ter zake. Mods zijn ervoor om anderen op forumregels te wijzingen, geen gewone leden. Als mij bericht geen meerwaarde had, het zijn bericht (eerder dan de mijne gepost) dat ook al niet.

Het derde: Wijs mij iets ruziestokends aan dat ik heb gepost, en ik zal het eigenhandig verwijderen en sorry zeggen tegen de betreffende poster.

Kootje

CitaatIk laat het er verder helemaal niet bij. Eerst vind je het prima wat ik zeg, dan ineens overtreed ik de regels.

Ja, ik vind het prima dat jij zegt dat iets bullshit is, maar dat maakt het nog niet volgens de regels. ::)

1- Door het 'n load of crap te noemen toon je geen respect voor andermans mening, ongeacht of dit jouw mening (die ik in deze deel) betreft. Jij wilt ook niet dat jouw mening als bullshit afgedaan wordt. De regel zegt duidelijk dat je dit dan ook niet naar 'n ander moet doen.
2- Klopt, Jozef z'n bericht had ook geen meerwaarde, echter was het niet Jozef maar jij die vraagt welke regels je overtreed, daar gaf ik antwoord op. Had jij die vraag niet gesteld, had ik je ook niet op die regels gewezen.
3- Grappig dat jij het ruziestokende eruit pikt terwijl ik juist op het provocerende doelde. Ik vond jou reactie naast onnodig ook provocerend namelijk. Provocerend in de zin dat het uitlokt tot 'n verdere discussie die A; Off-Topic is, B; Niets toevoegt aan het forum en C; Een grote kans heeft om uit de hand te lopen gezien de betrokken personen.

Ja .... je hebt de regels overtreden, maar nee .... imo niet erg genoeg om daar sancties tegenover te zetten. Dus ... wat mij betreft zijn we hier nu klaar mee. 

0634

Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 22:07:14
1- Door het 'n load of crap te noemen toon je geen respect voor andermans mening, ongeacht of dit jouw mening (die ik in deze deel) betreft. Jij wilt ook niet dat jouw mening als bullshit afgedaan wordt. De regel zegt duidelijk dat je dit dan ook niet naar 'n ander moet doen.
Het zal me een zorg zijn of iemand of iemand mijn mening als bullshit neerzet. Sommige meningen zijn ook BS, dan mag dat ook best gezegd worden zeker als je aangeeft waarom. In het dagelijks leven, als ik met mijn vrienden discussier zeg ik ook wel eens dat ze niet zo slap moeten lullen. So? Ik respecteer mijn vrienden en hun mening heus wel. Het is hier toch zeker niet het Libelle-forum. Ik loop hier lang genoeg mee om te weten dat dit soort dingen nooit als overtreding zijn gezien.

Je kan bijvoorbeeld ook de term 'losers' in de openingspost als discrespectvol neerzetten. Mij boeit het niet echt, de ts zal het niet zo bedoeld hebben, maar een sjieke term is het niet.

Citaat2- Klopt, Jozef z'n bericht had ook geen meerwaarde, echter was het niet Jozef maar jij die vraagt welke regels je overtreed, daar gaf ik antwoord op. Had jij die vraag niet gesteld, had ik je ook niet op die regels gewezen.
No offence, maar ik vroeg het dan ook niet aan jou. Ik was benieuwd wat Jozef vond dat ik miszegt had.

Citaat3- Grappig dat jij het ruziestokende eruit pikt terwijl ik juist op het provocerende doelde. Ik vond jou reactie naast onnodig ook provocerend namelijk. Provocerend in de zin dat het uitlokt tot 'n verdere discussie die A; Off-Topic is, B; Niets toevoegt aan het forum en C; Een grote kans heeft om uit de hand te lopen gezien de betrokken personen.
A. er is helemaal niets offtopic aan. Het was een rechtstreeks antwoord op de topicstelling.
B. Een discussie aangaan voegt niets toe op een forum? Dat meen je ook echt?
C. Waarom? De ts vind McLaren geen topteam, ik wel. Waar loopt het dan precies uit de hand?

Kootje

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2013 - 22:46:56
Het zal me een zorg zijn of iemand of iemand mijn mening als bullshit neerzet.

Uit ervaring weet ik dat dit niet waar is. Wij hebben vaak genoeg discussies gehad waarin dat soort termen gebruikt werden en dat uit de daaropvolgende reactie duidelijk op te maken was dat dit niet gewaardeerd werd. Zowel door mij niet, als door jou.


Citaat
No offence, maar ik vroeg het dan ook niet aan jou. Ik was benieuwd wat Jozef vond dat ik miszegt had.

En Jozef op zijn beurt reageerde weer op iets wat tussen ons speelde, dus ....
Als je 'n vraag aan 'n medeforummer hebt die alleen hij/zij mag beantwoorden dan stel ik je bij deze voor om dat voortaan via 'n PM te doen. Op 'n open forum, wat dit naar mijn weten nog steeds is, kun je verwachten dat ook anderen reageren, zeker wanneer deze al bij de discussie betrokken is.


Citaat
A. er is helemaal niets offtopic aan. Het was een rechtstreeks antwoord op de topicstelling.
B. Een discussie aangaan voegt niets toe op een forum? Dat meen je ook echt?
C. Waarom? De ts vind McLaren geen topteam, ik wel. Waar loopt het dan precies uit de hand?

Ik had het hier over de discussie wie waar welke regels overtreed. Volledig off-topic, niets toevoegend aan het forum en gedoemd om uit de hand te lopen.

0634

#294
Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 23:04:21
Uit ervaring weet ik dat dit niet waar is. Wij hebben vaak genoeg discussies gehad waarin dat soort termen gebruikt werden en dat uit de daaropvolgende reactie duidelijk op te maken was dat dit niet gewaardeerd werd. Zowel door mij niet, als door jou.
Uit ervaring en zelfkennis weet ik dat mensen mij best mogen zeggen dat mijn mening onzin is.

CitaatEn Jozef op zijn beurt reageerde weer op iets wat tussen ons speelde, dus ....
Als je 'n vraag aan 'n medeforummer hebt die alleen hij/zij mag beantwoorden dan stel ik je bij deze voor om dat voortaan via 'n PM te doen. Op 'n open forum, wat dit naar mijn weten nog steeds is, kun je verwachten dat ook anderen reageren, zeker wanneer deze al bij de discussie betrokken is.
Ik zei dan ook niet dat het niet mocht, vandaar ook bovenstaande reactie, ik vroeg het alleen niet aan jou.

CitaatIk had het hier over de discussie wie waar welke regels overtreed. Volledig off-topic, niets toevoegend aan het forum en gedoemd om uit de hand te lopen.
Het lijkt me sterk dat je dat bedoelde, Ik zou niet weten wat er provocerend is aan vragen welke regel ik volgens iemand overtreden heb. Of topic kan ik me voorstellen, vandaar dat ik het eigenhandig hier naartoe verplaatste, maar provocatief? Niet in het minst.


Jozef

Als je het wil weten, ik maakte mijn opmerking niet omdat ik vind dat jouw uitspraak niet door de beugel kan, maar omdat ik vind dat om jouw posts vaak een air hangt van "en zo is het want ik vind dat het zo is", en dat je vaak neerbuigend bent over andere gebruikers met andere meningen, zonder dat je beseft dat dit bij anderen misschien kwetsend kan overkomen of kwaad bloed kan zetten.

Zelf heb ik er nooit echt een probleem mee maar als je dan ook nog ostentatief gaat zeggen "maar ik hoef mij niet aan een voorbeeldfunctie te houden dus ik kan lekker tegen schenen schoppen, haha", dan vind ik het tijd voor wat tegengas.

No hard feelings overigens.

0634

Citaat van: Jozef op 28 juli 2013 - 23:25:18
Als je het wil weten, ik maakte mijn opmerking niet omdat ik vind dat jouw uitspraak niet door de beugel kan, maar omdat ik vind dat om jouw posts vaak een air hangt van "en zo is het want ik vind dat het zo is", en dat je vaak neerbuigend bent over andere gebruikers met andere meningen, zonder dat je beseft dat dit bij anderen misschien kwetsend kan overkomen of kwaad bloed kan zetten.

Zelf heb ik er nooit echt een probleem mee maar als je dan ook nog ostentatief gaat zeggen "maar ik hoef mij niet aan een voorbeeldfunctie te houden dus ik kan lekker tegen schenen schoppen, haha", dan vind ik het tijd voor wat tegengas.

No hard feelings overigens.
Non taken.

Ik besef me dat geschreven woorden soms anders overkomen dan gesproken woorden. Ik vind zelf niet dat ik de wijsheid in pacht heb, ik zit er vaak genoeg naast (over Rosberg bijvoorbeeld).

Btw: ik heb nooit gezegd dat ik lekker tegen schenen kan schoppen, ik vind ook helemaal niet dat ik dat kan, mag of uberhaupt doe. Maar daarover kan men uiteraard van mening verschillen. Wat mij betreft mag een discussie best scherp zijn, zolang het maar niet op de man is. Voor zover ik weet, doe ik dat niet.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2013 - 23:14:10
Uit ervaring en zelfkennis weet ik dat mensen mij best mogen zeggen dat mijn mening onzin is.

Goed, hoewel mijn ervaring met jou anders is, zelfs als jij het niet erg vind zijn er nog steeds mensen die zich hier wel aan storen. Hoe je het ook went of keert, respectvol is het iig niet. Dat hier nooit tegen opgetreden is maakt het nog steeds niet volgens de regels. ::)


CitaatIk zei dan ook niet dat het niet mocht, vandaar ook bovenstaande reactie, ik vroeg het alleen niet aan jou.

Tsja .... en toch gaf ik je antwoord. ;D


Citaat
Het lijkt me sterk dat je dat bedoelde

Lees de volgorde waarin ik je de regels die je brak voorleg nog maar eens en let vooral op het dikgedrukte onderstreepte deel,

Citaat van: Jeroen op 28 juli 2013 - 21:40:59
Citaat van: Kootje op 28 juli 2013 - 21:11:30
Welke forumregel overtreed ik dan?

Als je 't echt wilt weten ???
* Behandel anderen zoals jij wil dat ze jouw behandelen. Respecteer hun mening.

en zojuist

* Heeft je bericht een meerwaarde voor het forum?
en ook
* Het is niet de bedoeling om te provoceren of ruzie te stoken. Elk bericht dat zo geïnterpreteerd wordt zal worden verwijderd.

lees dan nu ook nog eens waarop ik die reactie plaatste en je zult zien dat ik wel degelijk daarop doelde. ;)


CitaatIk zou niet weten wat er provocerend is aan vragen welke regel ik volgens iemand overtreden heb. Of topic kan ik me voorstellen, vandaar dat ik het eigenhandig hier naartoe verplaatste, maar provocatief? Niet in het minst.

Hier had ik al antwoord op gegeven nietwaar? :-*

CitaatProvocerend in de zin dat het uitlokt tot 'n verdere discussie die A; Off-Topic is, B; Niets toevoegt aan het forum en C; Een grote kans heeft om uit de hand te lopen gezien de betrokken personen.

Maar goed .... ik heb hier nu genoeg aandacht en tijd aan besteed. Ik heb geen zin om me hier de hele avond mee bezig te houden, zo'n big deal is het nu ook weer niet. Ik kan me ook niet voorstellen dat jij dit als 'n leuk tijdsverdrijf ziet, dus euh .... zullen we 't weer lekker over Formule 1 gaan hebben? 8)

0634

Ik ben het niet met je eens, maar so be it, ik vind het immers allerminst provocatief en/of beledigend en blijf het gek vinden dat het volgens jou wel tegen de regels is, maar er verder niets mee wordt gedaan. T is het een of het ander lijkt mij. Maar soit, het zij zo. Met je slotzin ben ik het wel eens, dus... 

Kootje

Tsja .... als je liever 'n sanctie krijgt  :P

;D ;D ;D