Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Mja, een adviesje hier en daar kan natuurlijk geen kwaad. Ik lees de megalange berichten vaak maar globaal, en heel veel herhaaldelijke quotes is soms wat onoverzichtelijk. Maar ik zie dat slechts als details op een voor de rest zeer plezant forum. En dat moet wat mij betreft vooral zo blijven. :)

Kootje

Citaat van: Wings op 12 april 2013 - 18:49:42
Citaat van: Kootje op 12 april 2013 - 06:47:43
Citaat van: Jehoentelaar op 11 april 2013 - 20:59:13
No offence hoor, maar als we daar regels voor gaan opstellen is het einde zoek. Ik heb een forum meegemaakt waarin alles tot in de puntjes is uitgewerkt wat wel en niet mag, en de lol is er daar vrij snel vanaf. Voor leden die van alles in de gaten moeten houden, maar ook voor mods die de hele dag politieagent aan het spelen zijn. Bovendien schrikt het nieuwe leden af.

Idd. Ook deze klacht is niet aan mij besteed.

Welke klacht? Jehoentelaar reageert namelijk op mijn opmerking (lees: advies ter verbetering). Zeer zeker geen klacht.

Ik weet waar Jehoentelaar op reageerde, en dat kwam op mij over als 'n klacht. Maar goed .... zoals je wilt, dan maak ik er "dit advies ter verbetering is aan mij niet besteed" van. Zo tevreden?  ;D

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 12 april 2013 - 19:26:24
Mja, een adviesje hier en daar kan natuurlijk geen kwaad. Ik lees de megalange berichten vaak maar globaal, en heel veel herhaaldelijke quotes is soms wat onoverzichtelijk. Maar ik zie dat slechts als details op een voor de rest zeer plezant forum. En dat moet wat mij betreft vooral zo blijven. :)

Zekers. Punten die ik aanhaal is finetunen. Zeker geen dratische veranderingen.

Gerard

Zomaar even iets wat in me opkomt hoor... Zou het leuk zijn om een Livefeed op de site te zetten met tweets van bv rijders, teambazen,teams etc? Twitter is tegenwoordig zo'n ingeburgerd medium, en GPPits "zit"zelf ook op twitter ;)

Fabian

Is iets wat besproken is Gerard. Wie weet komt het er van...

0634

Ik zie dat Super Seb bij de redactie is gekomen: top man! Veel succes :).

Gerard


gloudiesaurus

Ook Charrel is ons komen versterken...  :)

Mag ook wel Jeroen nu je ons verlaten hebt  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Gerard op 19 april 2013 - 20:11:47
Zomaar even iets wat in me opkomt hoor... Zou het leuk zijn om een Livefeed op de site te zetten met tweets van bv rijders, teambazen,teams etc? Twitter is tegenwoordig zo'n ingeburgerd medium, en GPPits "zit"zelf ook op twitter ;)

Goed idee Gerard, we nemen dit mee  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Super Seb

Citaat van: Jeroen op 19 april 2013 - 23:11:23
Ik zie dat Super Seb bij de redactie is gekomen: top man! Veel succes :).
Citaat van: Gerard op 19 april 2013 - 23:15:50
Cool!! Succes SuperSeb!!! :)

Bedankt heren! De afgelopen dagen even op ontdekkingsreis geweest hoe e.e.a. precies werkt. Komende week lekker aan de slag. Leuk team, leuke forumleden, zin in!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Citaat van: gloudiesaurus op 20 april 2013 - 23:32:43
Ook Charrel is ons komen versterken...  :)

Mag ook wel Jeroen nu je ons verlaten hebt  ;)

Ook Charrel succes!!

Maikel0230

Vraag: Stel ik heb op een ander website een interessante column gelezen en wil deze graag delen met mijn medemensen hier op de pits. Mag ik deze dan posten hier? Ik kan natuurlijk ook niet quoten zonder de auteur niet te vermelden want zo ben ik niet. Maar ik wil ook geen reclame maken voor die andere site. Ik zit daarom een beetje met een conflict. Wie kan mij helpen?

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Super Seb

Ik neem aan dat het plaatsen van een link in een topic over desbetreffend onderwerp geen probleem is. Wacht er alleen nog even mee tot nog een redactielid bevestigd heeft. tnx!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

gloudiesaurus

Citaat van: Maikel0230 op 24 april 2013 - 11:17:21
Vraag: Stel ik heb op een ander website een interessante column gelezen en wil deze graag delen met mijn medemensen hier op de pits. Mag ik deze dan posten hier? Ik kan natuurlijk ook niet quoten zonder de auteur niet te vermelden want zo ben ik niet. Maar ik wil ook geen reclame maken voor die andere site. Ik zit daarom een beetje met een conflict. Wie kan mij helpen?

Dat is geen probleem  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Citaat van: Wings op 09 april 2013 - 20:31:21
Kan er geen beperking komen op onderschriften? Het wordt wel een erge bonte kermis met schreeuwende plaatjes. De één nog groter dan de ander.

Deze heb ik zelf trouwens opgelost maar nog niet bericht aan jullie [shame on me], nml; in je forumprofiel kun je het forum lay-out aanpassen. De optie 'Toon geen handtekeningen (signatures) van anderen' stond er tussen. Deze heb ik aangevinkt en sindsdien is het een verademing! :) Maar, dan vervalt mijn vraag omdat je als forummer niet verplicht bent deze te aan te vinken en het zelf in de hand hebt...