Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Kootje op 10 april 2013 - 15:52:31
Citaat van: M@rc op 10 april 2013 - 14:04:38
Dat topic bestaat al, ergens op p2 te vinden, onze collega's die de juiste knopjes kunnen aanvinken dienen dit enkel nog vast te pinnen. Dacht dat het vroeger ook zo was.

Stom dat dit niet het geval is, van dat vastpinnen dan. Gelukkig heeft collega Fabian dit euvel al hersteld.  ;)
Yep. Nu maar hopen dat alle vragen ook in dat topic terecht komen!  :)

Kootje

Citaat van: Fabian op 10 april 2013 - 16:17:34
Citaat van: Kootje op 10 april 2013 - 15:52:31
Citaat van: M@rc op 10 april 2013 - 14:04:38
Dat topic bestaat al, ergens op p2 te vinden, onze collega's die de juiste knopjes kunnen aanvinken dienen dit enkel nog vast te pinnen. Dacht dat het vroeger ook zo was.

Stom dat dit niet het geval is, van dat vastpinnen dan. Gelukkig heeft collega Fabian dit euvel al hersteld.  ;)
Yep. Nu maar hopen dat alle vragen ook in dat topic terecht komen!  :)

Stuur 'n PB naar Kasmi en zeg het haar, dan komt dat vast goed.  :P

T.Nuvolari

Deze keer is zijn geduld toch niet echt op de proef gesteld. :)

Kootje

Citaat van: M@rc op 10 april 2013 - 21:08:30
Deze keer is zijn geduld toch niet echt op de proef gesteld. :)

Niet echt nee, maar zij is de enige met vragen. ;D

T.Nuvolari

Ah een zij, ja dan begrijp ik het ongeduld...  :-X

Ik zal eens een voorstel doen.














Over Teamboss hé. ;)


Wings

Wat me ook opvalt is dat sommigen de bovenstaande post waar ze op reageren quoten. Lijkt me vrij onnodig. Dan staat het bericht er 2 keer. Quoten zou ik alleen doen indien verwarring kan ontstaan omdat je niet reageert op de post die boven de jouwe staat of omdat meerdere onderwerpen besproken worden en je wilt verduidelijken op welke alinea wordt gereageerd.

Kortom, de 'reageer-functie' gebruiken indien je reageert op een bovenstaande post. En quoten indien nodig.

Jehoentelaar

No offence hoor, maar als we daar regels voor gaan opstellen is het einde zoek. Ik heb een forum meegemaakt waarin alles tot in de puntjes is uitgewerkt wat wel en niet mag, en de lol is er daar vrij snel vanaf. Voor leden die van alles in de gaten moeten houden, maar ook voor mods die de hele dag politieagent aan het spelen zijn. Bovendien schrikt het nieuwe leden af.

fawlty

Artikel 'Button verstaat Vettel niet' Laatste zin, aldus de wereldkampioen van 2008 Even aanpassen naar 2009? ;-)
Ja sluw is die Hamilton

Franky R.

Citaat van: fawlty op 11 april 2013 - 22:35:19
Artikel 'Button verstaat Vettel niet' Laatste zin, aldus de wereldkampioen van 2008 Even aanpassen naar 2009? ;-)
Is gefikst... ;)  ...Thanks en welkom op het forum! :)

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 11 april 2013 - 20:59:13
No offence hoor, maar als we daar regels voor gaan opstellen is het einde zoek. Ik heb een forum meegemaakt waarin alles tot in de puntjes is uitgewerkt wat wel en niet mag, en de lol is er daar vrij snel vanaf. Voor leden die van alles in de gaten moeten houden, maar ook voor mods die de hele dag politieagent aan het spelen zijn. Bovendien schrikt het nieuwe leden af.

Idd. Ook deze klacht is niet aan mij besteed.

T.Nuvolari

Ik zit al op het forum sinds 2001, eerst met ander profiel nu deze, en ik heb mij daar nooit aan gestoord. Al zal ik het zelf zelden doen. Wat me wel stoort zijn eindeloze quotes van 1 discussie in één post en als die discussie maar tussen 2 mensen gevoerd wordt al helemaal.

Kootje

Daar kan ik me dan al beter in vinden. Zeker wanneer er 'n compleet gesprek gequote wordt en er maar met een zinnetje gereageert wordt. Als dan dat zinnetje ook nog eens verkeerd geplaatst wordt (in de quote ipv eronder) dan is het soms wel wat onoverzichtelijk.

Wings

Citaat van: Kootje op 12 april 2013 - 06:47:43
Citaat van: Jehoentelaar op 11 april 2013 - 20:59:13
No offence hoor, maar als we daar regels voor gaan opstellen is het einde zoek. Ik heb een forum meegemaakt waarin alles tot in de puntjes is uitgewerkt wat wel en niet mag, en de lol is er daar vrij snel vanaf. Voor leden die van alles in de gaten moeten houden, maar ook voor mods die de hele dag politieagent aan het spelen zijn. Bovendien schrikt het nieuwe leden af.

Idd. Ook deze klacht is niet aan mij besteed.

Welke klacht? Jehoentelaar reageert namelijk op mijn opmerking (lees: advies ter verbetering). Zeer zeker geen klacht.

Wings

Citaat van: Jehoentelaar op 11 april 2013 - 20:59:13
No offence hoor, maar als we daar regels voor gaan opstellen is het einde zoek. Ik heb een forum meegemaakt waarin alles tot in de puntjes is uitgewerkt wat wel en niet mag, en de lol is er daar vrij snel vanaf. Voor leden die van alles in de gaten moeten houden, maar ook voor mods die de hele dag politieagent aan het spelen zijn. Bovendien schrikt het nieuwe leden af.

Dat is een plausibele tegenhanger waar ik me 100% in kan vinden. Maar het hoeft ook niet per definitie als keiharde regel worden uitgevoerd. Vragen mag en kun je ook stellen als redactie zijnde. Net als dat gevraagd wordt je mening te onderbouwen en deze niet oneindig te herhalen. Deze mag er wat mij betreft bij zonder dat de moderators er als een politieagent er bovenop zitten.