Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Gerard


gloudiesaurus

No thnx Sebas  ;)

Ik ben pas verhuisd, en daarom is het wat rommelig. Gelukkig heb ik het nu weer wat op orde.
Maar je hebt gelijk, als ik vrijdag beloof, dan moet het ook vrijdag gebeuren  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

#227
Kan er geen beperking komen op onderschriften? Het wordt wel een erge bonte kermis met schreeuwende plaatjes. De één nog groter dan de ander.

[edit]

Mijn grammatica was weer schrijnend.

Maikel0230

Citaat van: Wings op 09 april 2013 - 20:31:21
Kan er geen beperking komen op onderschriften? Het wordt wel een erge bonte kermis met schreeuwende plaatjes. De één nog groter dan de ander.

[edit]

Mijn grammatica was weer schrijnend.

Wat is te groot? ik heb er nu een van 770 x 170 pixels

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Oh, voel je niet persoonlijk aangesproken. Onderschriften (handtekening) zijn in mijn beleving leuk om een slogan of quote neer te plaatsen. Alles groter dan pakweg 2 regels wordt storend en bovendien onoverzichtelijk. Er zijn uitzonderingen zoals die van Enzo. Dat oogt wel weer rustig. Maar goed, het is niet aan mij om te oordelen maar zonder een duidelijk afgegeven beeld verschijnen de onderschriften in alle geuren, kleuren en maten.

Fabian

Het is al een keer besproken Wings. Het ging toen over bewegende beelden. Die dingen zijn een ramp als je het mij vraagt.

Wat betreft de grootte durf ik geen uitsluitsel te geven. Iedereen is vrij om een eigen signatuur te kiezen ongeacht de grote. Ik ben t wel met je eens dat het niet te groot mag worden.

Kootje

Citaat van: Wings
Kan er geen beperking komen op onderschriften?

Is wat mij betreft niet echt nodig. Voor zover ik weet is het hier altijd al zo geweest en heeft er nog nooit iemand over geklaagd. Ik zie dan ook geen reden om hier iets aan te doen. Het gros hanteert 'n formaat waar ik persoonlijk prima mee kan leven. Overschrijden ze mijn grens, dan verzoek ik ze vriendelijk om 'n andere handtekening of avatar te kiezen. Het opleggen van beperkingen vind ik echter één stapje te ver gaan.


Citaat van: Maikel0230
Wat is te groot? ik heb er nu een van 770 x 170 pixels

Jij zit precies op mijn grens, veel hoger moet het plaatje niet worden. ;)

Jehoentelaar

Persoonlijk vind ik het vreselijk om zo'n ding te hebben, maar dat uit zich alleen in het feit dat ik er zelf niet een heb. Wat mij betreft vogelt iedereen voor zichzelf uit wat er in zijn of haar onderschrift komt te staan. 8)

Super Seb

Even tussendoor, is het een idee om een "pinned" vragen topic te maken binnen F1 Teamboss? Dan hoeft er niet iedere keer een apart topic aangemaakt te worden en kan alles centraal blijven.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

T.Nuvolari

Dat topic bestaat al, ergens op p2 te vinden, onze collega's die de juiste knopjes kunnen aanvinken dienen dit enkel nog vast te pinnen. Dacht dat het vroeger ook zo was.

Fabian

Citaat van: M@rc op 10 april 2013 - 14:04:38
Dat topic bestaat al, ergens op p2 te vinden, onze collega's die de juiste knopjes kunnen aanvinken dienen dit enkel nog vast te pinnen. Dacht dat het vroeger ook zo was.
Voilà. At your service!  ;)

Kootje

Citaat van: M@rc op 10 april 2013 - 14:04:38
Dat topic bestaat al, ergens op p2 te vinden, onze collega's die de juiste knopjes kunnen aanvinken dienen dit enkel nog vast te pinnen. Dacht dat het vroeger ook zo was.

Stom dat dit niet het geval is, van dat vastpinnen dan. Gelukkig heeft collega Fabian dit euvel al hersteld.  ;)

Wings

Fabian, bedankt voor je PB met daarin uitleg en actie. Zo hoort het!!

Super Seb

"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Citaat van: Wings op 10 april 2013 - 15:53:28
Fabian, bedankt voor je PB met daarin uitleg en actie. Zo hoort het!!
Geen probleem Wings!