Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

SDG

Bedankt voor de opmerking, ik zal er aan denken.  ;)

lieven

np.

Het is altijd leuk om de magazines te lezen maar niet uitnodigend als het een lap tekst is en dat is jammer!

robbert

nog een opmerking over het forum. Is dat niet wat te veel, dat er 3 topics zijn over de gp van maleisie? We hebben 1 van de grand prix zelf, dan wie er winnaar gaat zijn, en dan over de vrije trainingen. Kan dit niet in 1 topic? Het is maar een idee é ;)

T.Nuvolari


0634

Ook wel mee eens. Ik heb die twee samengevoegd.

robbert

merci, maar er is er nog 1. Van de vrije trainingen, kan deze ook niet bij de gp van maleisie. Het gaat trouwens over dit raceweekend

Edwin90

Ik denk dat die niet is samengevoegd omdat dat topic na vandaag toch gaat wegzakken.  :)

Sabai

Citaat van: robbert op 22 maart 2013 - 08:41:34
nog een opmerking over het forum. Is dat niet wat te veel, dat er 3 topics zijn over de gp van maleisie? We hebben 1 van de grand prix zelf, dan wie er winnaar gaat zijn, en dan over de vrije trainingen. Kan dit niet in 1 topic? Het is maar een idee é ;)

Wat is het probleem om een poll te houden over wie de volgende winnaar word? Die was er nog niet en brengt toch weer wat gesprekstof. Moeten we dan ook maar geen man van de race en cijfer van de race maken . Dit kunnen we immers ook in het Maleisië topic bespreken. Maar goed ik vind het wel best , zal wel aan mij liggen :)

0634

Is ook niks mis met die poll hoor, Sabai. Was een goede poll en die bestaat ook nog steeds, zit nu bij het andere topic in. Misschien moeten we dat vaker combineren.

robbert

Citaat van: Sabai op 22 maart 2013 - 16:58:57
Citaat van: robbert op 22 maart 2013 - 08:41:34
nog een opmerking over het forum. Is dat niet wat te veel, dat er 3 topics zijn over de gp van maleisie? We hebben 1 van de grand prix zelf, dan wie er winnaar gaat zijn, en dan over de vrije trainingen. Kan dit niet in 1 topic? Het is maar een idee é ;)

Wat is het probleem om een poll te houden over wie de volgende winnaar word? Die was er nog niet en brengt toch weer wat gesprekstof. Moeten we dan ook maar geen man van de race en cijfer van de race maken . Dit kunnen we immers ook in het Maleisië topic bespreken. Maar goed ik vind het wel best , zal wel aan mij liggen :)

zoals ik al zei, het was maar een idee, dus je hoeft je niet aangevallen te voelen :)

Arthur

Ik had er een neer geplempt over wie er ging kijken afgelopen nacht. Die kan nu dicht als ie al niet naar de achtergrond is verdwenen. Tja, wat wil je telkens aan topics maken? De standaard over de aanstaande race komt iedere keer terug zoals: De race van en wie wint hem. Misschien een idee om daar [door de moderators] standaard topics voor te maken?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Super Seb

Beste GPpits.

Ik moet het toch echt ff kwijt. Is het niet beter om gewoon geen prijsvragen etc meer te doen? Na het 1e ronde teamboss fiasco (wel betalen, geen score, nog minder info) stoor ik me nu aan de McGregor prijsvraag. Winnaar eind maart, weekje doortrekken tot vrijdag, weer 2 dagen later, nog niks. Het gaat helemaal niet om winnen of wat dan ook maar je organiseert iets en alles gaat maar een beetje uit de losse pols. Komt het vandaag niet komt het morgen wel. Vind het een beetje storend allemaal. Als men hulpt nodig heeft roep gerust, meerdere mensen willen helpen. Maar niks laten horen en maar wat doen begint wat te vervelen. Vrije tijd besteding of niet.

Niks persoonlijks overigens....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

gloudiesaurus

Citaat van: Super Seb op 07 april 2013 - 19:44:33
Beste GPpits.

Ik moet het toch echt ff kwijt. Is het niet beter om gewoon geen prijsvragen etc meer te doen? Na het 1e ronde teamboss fiasco (wel betalen, geen score, nog minder info) stoor ik me nu aan de McGregor prijsvraag. Winnaar eind maart, weekje doortrekken tot vrijdag, weer 2 dagen later, nog niks. Het gaat helemaal niet om winnen of wat dan ook maar je organiseert iets en alles gaat maar een beetje uit de losse pols. Komt het vandaag niet komt het morgen wel. Vind het een beetje storend allemaal. Als men hulpt nodig heeft roep gerust, meerdere mensen willen helpen. Maar niks laten horen en maar wat doen begint wat te vervelen. Vrije tijd besteding of niet.

Niks persoonlijks overigens....

http://www.gppits.net/nieuws/winnaars_mcgregor_polos_bekend/
De winnaars zijn bekend  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jozef

Beste redactie, bedankt voor de prijsvraag, ik heb niet gewonnen maar wel leuk dat er gratis wat te winnen viel omdat jullie deze site voor ons laten draaien in jullie vrije tijd! En trek jullie vooral niet te veel aan van mensen die vinden dat ze te klagen hebben als de winnaar twee dagen later wordt aangekondigd, jullie hebben vast soms ook andere prioriteiten in het leven.

Super Seb

Citaat van: Jozef op 08 april 2013 - 01:28:47
Beste redactie, bedankt voor de prijsvraag, ik heb niet gewonnen maar wel leuk dat er gratis wat te winnen viel omdat jullie deze site voor ons laten draaien in jullie vrije tijd! En trek jullie vooral niet te veel aan van mensen die vinden dat ze te klagen hebben als de winnaar twee dagen later wordt aangekondigd, jullie hebben vast soms ook andere prioriteiten in het leven.

Ben het helemaal eens met je, het is ook leuk dat ze het doen. Alle respect en bewondering voor. Enige waar ik op doelde is dat wanneer je iets organiseert en daarbij iets aangeeft dat iedereen daar dan ook vanuit kan gaan. M'n post komt wellicht zuur en zeikerig over maar zo is het niet bedoeld. Denk ook dat de heren dat hier weten. Anyway, winnaars gefeliciteerd! En Peter bedankt voor de moeite!

Op naar China!
"Keep calm and ignore Multi-21....."