Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Super Seb

Typo op de frontpage:

De kwalificatie was een chaotische bedoeling bedoening vandaag. De start van Q1 werd meerdere malen uitgesteld, maar begon uiteindelijk toch op een nat Albert Park met een half uur vertraging. Van der Garde merkte meteen hoe lastig het was in de natte omstandigheden.

;)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Citaat van: Super Seb op 16 maart 2013 - 09:56:05
Typo op de frontpage:

De kwalificatie was een chaotische bedoeling bedoening vandaag. De start van Q1 werd meerdere malen uitgesteld, maar begon uiteindelijk toch op een nat Albert Park met een half uur vertraging. Van der Garde merkte meteen hoe lastig het was in de natte omstandigheden.

;)
Aangepast! Overigens kan het ff duren (20 min geloof ik) voordat de wijziging ook zichtbaar wordt, maar het komt goed. :)

Arthur

Hoi!

Ik lees op het forum dat er topics|polls zijn waarin het 'bashgehalte' over Sport 1 en Ronald van Dam hoog is en dat de discussie over F1 [voorspellingen etc] moet prevaleren boven deze discussies. Twee van die topics|polls [Verslag van Ronald van Dam, wat vinden we ervan en Van Dam pakt een pitstop] zijn van mijn hand. Op zich niets mis mee [lijkt mij] omdat het een onderdeel van onze sport betreft [wellicht indirect] en op dit moment bijzonder actueel is [Sport 1] en het andere [ongeoorloofde pauze die imo ongepast is] . Maar als jullie van mening zijn dat het bashgehalte te hoog is in vergelijking tot de topics die alleen over de SPORT F1 gaan mogen die topics van mij best gesloten worden hoor. Ik ben hier voor mijn plezier en een leuke discussie dus van mij mogen die topics best dicht als mensen zich daar aan storen....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Ik spreek nu voor mezelf en niet voor de overige redactie, maar wat mij betreft hoeft het Ronald van Dam topic (er is er nog maar één nadat ik ze heb samengevoegd, twee was teveel van hetzelfde) niet op slot. Blijkbaar is er de behoeft om de onvrede over Sport1 en met name Dhr van Dam kenbaar te maken, en ik zie persoonlijk niet in wat daar mis mee is. Uiteindelijk is dit voor veel Formule 1 fans 'n belangrijk onderdeel van de sport geworden, dus ..... Nu snap ik best waar sommigen vandaan komen wanneer ze zeggen dat we Dhr van Dam en Sport1 'n kans moeten geven (vindt ik zelf ook), maar ik ben ook van mening dat men als Forummer zich niet perse in iedere discussie hoeft te mengen wanneer deze discussie niet aan men besteed is. Maar ja .... das mijn mening, wellicht denken de overige redactieleden daar anders over.

Arthur

In de basis gingen de topics over verschillende zaken zoals aangegeven. Maar ik kan me prima vinden in de samenvoeging hoor, geen probleem. Nu maar hopen dat het een mooi seizoen mag worden met een succes voor Sport 1 en een prima commentaar [de -nabije- toekomst zal het uitwijzen!] Ik ben hier nu een week en heb het volop naar mijn zin  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Kootje op 16 maart 2013 - 22:05:07
Ik spreek nu voor mezelf en niet voor de overige redactie, maar wat mij betreft hoeft het Ronald van Dam topic (er is er nog maar één nadat ik ze heb samengevoegd, twee was teveel van hetzelfde) niet op slot. Blijkbaar is er de behoeft om de onvrede over Sport1 en met name Dhr van Dam kenbaar te maken, en ik zie persoonlijk niet in wat daar mis mee is. Uiteindelijk is dit voor veel Formule 1 fans 'n belangrijk onderdeel van de sport geworden, dus ..... Nu snap ik best waar sommigen vandaan komen wanneer ze zeggen dat we Dhr van Dam en Sport1 'n kans moeten geven (vindt ik zelf ook), maar ik ben ook van mening dat men als Forummer zich niet perse in iedere discussie hoeft te mengen wanneer deze discussie niet aan men besteed is. Maar ja .... das mijn mening, wellicht denken de overige redactieleden daar anders over.


Denk er zelf ook zo over...@Arthur...:Echter, de enkeling wacht af wat Van Dam uiteindelijk doet. Anderen vinden het nu al niets...Die meningen zul je altijd blijven houden. En net wat Kootje zegt...je hoeft niet elk topic te lezen of erop te reageren.


Mocht men in jouw ogen te ver gaan, stuur dan een mailtje naar Kootje of mij.

ReDxVoDkA

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 23:27:29
Citaat van: Kootje op 16 maart 2013 - 22:05:07
Ik spreek nu voor mezelf en niet voor de overige redactie, maar wat mij betreft hoeft het Ronald van Dam topic (er is er nog maar één nadat ik ze heb samengevoegd, twee was teveel van hetzelfde) niet op slot. Blijkbaar is er de behoeft om de onvrede over Sport1 en met name Dhr van Dam kenbaar te maken, en ik zie persoonlijk niet in wat daar mis mee is. Uiteindelijk is dit voor veel Formule 1 fans 'n belangrijk onderdeel van de sport geworden, dus ..... Nu snap ik best waar sommigen vandaan komen wanneer ze zeggen dat we Dhr van Dam en Sport1 'n kans moeten geven (vindt ik zelf ook), maar ik ben ook van mening dat men als Forummer zich niet perse in iedere discussie hoeft te mengen wanneer deze discussie niet aan men besteed is. Maar ja .... das mijn mening, wellicht denken de overige redactieleden daar anders over.


Denk er zelf ook zo over...@Arthur...:Echter, de enkeling wacht af wat Van Dam uiteindelijk doet. Anderen vinden het nu al niets...Die meningen zul je altijd blijven houden. En net wat Kootje zegt...je hoeft niet elk topic te lezen of erop te reageren.


Mocht men in jouw ogen te ver gaan, stuur dan een mailtje naar Kootje of mij.

Wat is te ver gaan als ik vragen mag?


Uploaded with ImageShack.us

Arthur

#203
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 23:27:29
Citaat van: Kootje op 16 maart 2013 - 22:05:07
Ik spreek nu voor mezelf en niet voor de overige redactie, maar wat mij betreft hoeft het Ronald van Dam topic (er is er nog maar één nadat ik ze heb samengevoegd, twee was teveel van hetzelfde) niet op slot. Blijkbaar is er de behoeft om de onvrede over Sport1 en met name Dhr van Dam kenbaar te maken, en ik zie persoonlijk niet in wat daar mis mee is. Uiteindelijk is dit voor veel Formule 1 fans 'n belangrijk onderdeel van de sport geworden, dus ..... Nu snap ik best waar sommigen vandaan komen wanneer ze zeggen dat we Dhr van Dam en Sport1 'n kans moeten geven (vindt ik zelf ook), maar ik ben ook van mening dat men als Forummer zich niet perse in iedere discussie hoeft te mengen wanneer deze discussie niet aan men besteed is. Maar ja .... das mijn mening, wellicht denken de overige redactieleden daar anders over.

Denk er zelf ook zo over...@Arthur...:Echter, de enkeling wacht af wat Van Dam uiteindelijk doet. Anderen vinden het nu al niets...Die meningen zul je altijd blijven houden. En net wat Kootje zegt...je hoeft niet elk topic te lezen of erop te reageren.


Mocht men in jouw ogen te ver gaan, stuur dan een mailtje naar Kootje of mij.

@Franky Voor mij allemaal geen probleem hoor. En wat dat te ver gaan betreft, mwoah, ik maak me niet [meer] druk, dat heeft geen enkele zin. Misschien zijn mijn reakties [soms] wel te fel en sla ik door. Ik ben realist genoeg, althans, dat probeer ik. Van Dam maakte er vanmorgen gewoon een potje van [vandaar die poll]. En als het me allemaal te veel word [lees: ik ben het beu] dan zie je mij een tijdje niet meer [afkoelen] en later meld ik me [eens] weer [of niet].

No hard feelings aan deze kant hoor!!!

Let's enjoy F1  :)


Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.


Super Seb

Volledig eens met alle bovenstaande posts! Mooie oplossing. Precies wat ik bedoelde zonder mensen daarbij op de staart te trappen. Mocht iemand dat toch zo opgevat hebben, my bad, was niet de intentie.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Arthur

Citaat van: Super Seb op 17 maart 2013 - 06:26:21
Volledig eens met alle bovenstaande posts! Mooie oplossing. Precies wat ik bedoelde zonder mensen daarbij op de staart te trappen. Mocht iemand dat toch zo opgevat hebben, my bad, was niet de intentie.

Again, no hard feelings! Let's enjoy F1  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

lieven

Hey allen,

Ik vind de artikels geweldig om te lezen.
Alleen is het vaak 1 groot blok tekst en dit leest verschrikkelijk slecht.
Zou er eventueel een beetje opmaak kunnen gebruikt worden?

Alvast bedankt!

Franky R.

Citaat van: lieven op 21 maart 2013 - 21:46:03
Hey allen,

Ik vind de artikels geweldig om te lezen.
Alleen is het vaak 1 groot blok tekst en dit leest verschrikkelijk slecht.
Zou er eventueel een beetje opmaak kunnen gebruikt worden?

Alvast bedankt!
Over welke artikelen heb je het precies? Dan kunnen we dat doorgeven aan de betreffende auteur... :) .


I.i.g. bedankt voor je response!

lieven

eigenlijk alle geschiedenis magazines.
vb:


Uploaded with ImageShack.us