Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Super Seb

Vraagje: Op de frontpagina staat het klassement van 2013. Is dat niet iets te voorbarig? Neem aan dat dat 2012 moet zijn?  ???
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Enzo

Citaat van: Super Seb op 06 maart 2013 - 20:29:08
Vraagje: Op de frontpagina staat het klassement van 2013. Is dat niet iets te voorbarig? Neem aan dat dat 2012 moet zijn?  ???

We zitten middenin een FP/website make-over, wat om technische redenen wat vertraging heeft opgelopen.
Het klopt nu idd niet, maar heb nog even geduld want het zal niet teleurstellen. 8)

Arthur

Goedenavond allemaal. Zojuist geregistreerd op dit forum. Heb al even gesnuffeld en het lijkt me hier best leuk. Dus wellicht volgen links en rechts wat berichtjes van me. Allemaal zovast veel plezier voor het nieuwe F1 seizoen [al dan wel/niet achter de decoder...]

Groet,
Arthur
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Super Seb

Vanaf deze kant alvast een welgemeend welkom Arthur!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Sabai


T.Nuvolari


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Allemaal bedankt voor de warme ontvangst hier. Het voelt nu al goed hier....  ;)

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian


0634

Hé Arthur, welkom hier! En vooral veel plezier. :)

Arthur

Hoi Jeroen [en anderen]

Leef me nu al uit! Lang geleden dat ik een leuk/goed forum heb gevonden!

En over een week is het feest compleet [zonder reclame/boodschappen doen/we gaan er nu tussenuit voordat de pitstops beginnen/u mist niets....]
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 07 maart 2013 - 22:21:11
Hoi Jeroen [en anderen]

Leef me nu al uit! Lang geleden dat ik een leuk/goed forum heb gevonden!

En over een week is het feest compleet [zonder reclame/boodschappen doen/we gaan er nu tussenuit voordat de pitstops beginnen/u mist niets....]
Tja, we werken samen er hard aan om dat zo te houden. Dus dank je wel voor je compliment! :)

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 08 maart 2013 - 13:07:42
Citaat van: Arthur op 07 maart 2013 - 22:21:11
Hoi Jeroen [en anderen]

Leef me nu al uit! Lang geleden dat ik een leuk/goed forum heb gevonden!

En over een week is het feest compleet [zonder reclame/boodschappen doen/we gaan er nu tussenuit voordat de pitstops beginnen/u mist niets....]
Tja, we werken samen er hard aan om dat zo te houden. Dus dank je wel voor je compliment! :)

Maar al die Hollanders hé. ;)

Super Seb

Citaat
Maar al die Hollanders hé. ;)

Mooi volk he?  8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian