Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Kom op Iceman, we hebben hier -met alle respect- niet te maken met een artikel uit een bekend dagblad. En zelfs daarin wordt geregeld suggestief geschreven. Dit is een bericht vanuit een bepaald perspectief, jij kan er een andere mening op nahouden. Prima, toch? Niet te zwaar aan tillen.

gloudiesaurus

Jep we zijn en blijven fans, lees hobbyisten... dat is ook de sterkte van de Pits in mijn ogen. Niet te zwaar aan tillen, en zo subjectief was dit artikel toch ook weer niet?

:)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Iceman2012

ok, op zich ben ik het daar wel mee eens, maar laat dan vooral de 'liefhebber' zien en niet de 'hater'. Volgens mij kiest hij zn nieuws juist uit om die persoonlijke noot te maken.


Citaat van: Jehoentelaar op 23 januari 2013 - 20:34:02
Kom op Iceman, we hebben hier -met alle respect- niet te maken met een artikel uit een bekend dagblad. En zelfs daarin wordt geregeld suggestief geschreven. Dit is een bericht vanuit een bepaald perspectief, jij kan er een andere mening op nahouden. Prima, toch? Niet te zwaar aan tillen.
allereerst snap ik niet waarom uberhaupt een mening aan dit soort berichten toegevoegd wordt en daarnaast is het in dit geval ook nog pure onzin. In 2011 begon Vettel op de 1e testdag, dus dat jaar was Webber de 1e coureur??

Citaat van: gloudiesaurus op 23 januari 2013 - 20:36:37
Jep we zijn en blijven fans, lees hobbyisten... dat is ook de sterkte van de Pits in mijn ogen. Niet te zwaar aan tillen, en zo subjectief was dit artikel toch ook weer niet?

:)

in combinatie met het artikel waar naar verwezen wordt en al zijn andere tirade's richting RBR/Marko toch wel hoor.

Hoe dan ook, dit topic is oa voor klachten over deze site en volgens mij is mijn klacht wel duidelijk nu.

Jehoentelaar

Citaat van: Iceman2012 op 23 januari 2013 - 20:50:08
Citaat van: Jehoentelaar op 23 januari 2013 - 20:34:02
Kom op Iceman, we hebben hier -met alle respect- niet te maken met een artikel uit een bekend dagblad. En zelfs daarin wordt geregeld suggestief geschreven. Dit is een bericht vanuit een bepaald perspectief, jij kan er een andere mening op nahouden. Prima, toch? Niet te zwaar aan tillen.
allereerst snap ik niet waarom uberhaupt een mening aan dit soort berichten toegevoegd wordt en daarnaast is het in dit geval ook nog pure onzin. In 2011 begon Vettel op de 1e testdag, dus dat jaar was Webber de 1e coureur??
Waarom is het een must om een artikel zo volledig objectief mogelijk te schrijven? Die vraag kun je het beste eerst stellen. Nieuws als dit bereikt via veel grotere websites een veel groter publiek. Dus moet je dan weer hetzelfde herhalen, of iets een eigen touch geven? Meningen als 'onzin' afdoen vind ik daarnaast veel storender en is bovendien niet een manier om iets aan de kaak te stellen.

Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 23 januari 2013 - 20:55:46
Citaat van: Iceman2012 op 23 januari 2013 - 20:50:08
Citaat van: Jehoentelaar op 23 januari 2013 - 20:34:02
Kom op Iceman, we hebben hier -met alle respect- niet te maken met een artikel uit een bekend dagblad. En zelfs daarin wordt geregeld suggestief geschreven. Dit is een bericht vanuit een bepaald perspectief, jij kan er een andere mening op nahouden. Prima, toch? Niet te zwaar aan tillen.
allereerst snap ik niet waarom uberhaupt een mening aan dit soort berichten toegevoegd wordt en daarnaast is het in dit geval ook nog pure onzin. In 2011 begon Vettel op de 1e testdag, dus dat jaar was Webber de 1e coureur??
Waarom is het een must om een artikel zo volledig objectief mogelijk te schrijven? Die vraag kun je het beste eerst stellen. Nieuws als dit bereikt via veel grotere websites een veel groter publiek. Dus moet je dan weer hetzelfde herhalen, of iets een eigen touch geven? Meningen als 'onzin' afdoen vind ik daarnaast veel storender en is bovendien niet een manier om iets aan de kaak te stellen.
ok, dus jij vind het normaal om uit dit nieuws van Red Bull op te maken dat Webber 2e rijder is?? want dat is wat Franky doet. Nou, dan moet je de lijstjes van de afgelopen jaren nog maar eens terug kijken en volgens mij kun je dan wel de conclusie trekken dat het TOTAAL niks zegt wie er als eerste in de auto stapt! Een mening met feiten afdoen als onzin lijkt mij niks mis mee!

Jehoentelaar

Ik vind het inderdaad de normaalste zaak van de wereld om een mogelijke conclusie te trekken uit bepaalde berichtgevingen. Dan kun je nu vol in de aanval gaan om Franky's ongelijk te geven -wat net zo goed de normaalste zaak van de wereld is-, maar doe de mening van anderen niet af als onzin omdat het toevallig niet in jouw straatje past. Een mening is nog altijd iemands mening. Doe je dat af als onzin, ben je nog veel ongefundeerder bezig dan iemand die -zoals je zelf ook al zegt- een mening onderbouwt of probeert te onderbouwen met feiten.

Start een weblog en schreeuw het van de daken dat op basis van de berichtgeving niet op te maken is dat Webber tweede man is, zou ik zeggen.

SanderD


Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 23 januari 2013 - 21:09:27
Ik vind het inderdaad de normaalste zaak van de wereld om een mogelijke conclusie te trekken uit bepaalde berichtgevingen. Dan kun je nu vol in de aanval gaan om Franky's ongelijk te geven -wat net zo goed de normaalste zaak van de wereld is-, maar doe de mening van anderen niet af als onzin omdat het toevallig niet in jouw straatje past. Een mening is nog altijd iemands mening. Doe je dat af als onzin, ben je nog veel ongefundeerder bezig dan iemand die -zoals je zelf ook al zegt- een mening onderbouwt of probeert te onderbouwen met feiten.

Start een weblog en schreeuw het van de daken dat op basis van de berichtgeving niet op te maken is dat Webber tweede man is, zou ik zeggen.
wat moet ik er dan van vinden? het feit dat Webber als eerste in die auto stapt zegt helemaal niets, FEITEN uit het verleden onderschrijven dat en weerspreken de mening van Franky. Hoezo is dat ongefundeerd??
Da's bijna een herhaling van mijn vorige post, maar goed.

Jehoentelaar

Ik zeg niet dat dit ongefundeerd is, ik zeg dat het ongefundeerd is om te vinden dat alle berichtgeving altijd maar objectief moet zijn. Want daar ging de discussie hier over. Ik heb niets gezegd over de inhoud van het artikel zelf, alleen iets over jouw kritiek op het artikel. Dat is een wezenlijk verschil. Het is misschien meer een principekwestie, maar ik vind iemands mening afdoen als onzin gewoon niet normaal. Dan kun je daar een argument tegenover zetten, dan nog is iemands mening geen onzin. Om op de inhoud in te gaan: zet het bericht en de uitspraak van Marko eens in de bredere context.

Enzo

Ok mannen, we snappen het. Bedankt voor je feedback Iceman2012 en bedankt voor het meedenken Jehoentelaar.  :)
We gaan het er binnen de redactie over hebben.


Iceman2012

Citaat van: Jehoentelaar op 23 januari 2013 - 22:15:34
Ik zeg niet dat dit ongefundeerd is, ik zeg dat het ongefundeerd is om te vinden dat alle berichtgeving altijd maar objectief moet zijn. Want daar ging de discussie hier over. Ik heb niets gezegd over de inhoud van het artikel zelf, alleen iets over jouw kritiek op het artikel. Dat is een wezenlijk verschil. Het is misschien meer een principekwestie, maar ik vind iemands mening afdoen als onzin gewoon niet normaal. Dan kun je daar een argument tegenover zetten, dan nog is iemands mening geen onzin. Om op de inhoud in te gaan: zet het bericht en de uitspraak van Marko eens in de bredere context.
Ik heb alleen die mening over Webber die als eerste mag/moet testen onzin genoemd en prima onderbouwd. Ik zou niet weten waarom ik dat op die manier niet af mag doen als onzin. Ik zie dat woord wel vaker langskomen en dan hoor ik jou er ook niet over. De manier waarop Franky meningen en uitspraken van Marko wegzet is ook allesbehalve netjes. Als jij er een principe-kwestie van wil maken moet je niet bij mij zijn.

Verder heb ik ook nooit gezegd dat iemand 100% objectief moet zijn, maar veel nieuws kun je prima objectief brengen, of gewoon niet, zoals er hier ook niet vermeld is dat Button de eerste dag voor McLaren gaat testen en Hulkenberg voor Sauber.

Daarnaast bestaat dit topic niet voor niets, ik heb mn klacht prima onderbouwd en ik wou het hier graag bij laten.

Edit: sorry Enzo, maar k had het al getypt.

P@trick

Hallo

Zojuist aangemeld op dit forum. Alleen even last van een anti 'bot' vraag.
Welk jaar is het? Daar moet nog worden ingevuld 2012.... ;D

Fabian

Citaat van: P@trick op 21 februari 2013 - 21:49:30
Hallo

Zojuist aangemeld op dit forum. Alleen even last van een anti 'bot' vraag.
Welk jaar is het? Daar moet nog worden ingevuld 2012.... ;D
Hmm. Daar hebben we al eerder wat probleempjes meegehad volgens mij. Ik kaart het aan!

gloudiesaurus

Citaat van: P@trick op 21 februari 2013 - 21:49:30
Hallo

Zojuist aangemeld op dit forum. Alleen even last van een anti 'bot' vraag.
Welk jaar is het? Daar moet nog worden ingevuld 2012.... ;D

Dit is inmiddels opgelost, bedankt voor het doorgeven  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Site en forum zijn vandaag enige tijd niet bereikbaar geweest vanwege hosting problemen  :(

Gelukkig is het weer opgelost!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is