Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Enzo op 24 oktober 2012 - 20:19:21
Citaat van: SanderAlonso op 07 augustus 2012 - 17:31:37
Ik heb nog steeds problemen met het toevoegen van een avatar. Ik sla de foto op op mijn pc, ga naar TinyPic, upload de foto en resize hem naar avatar (100x75), kopieer de URL en plak die URL op de plek waar hij hoort.

Wat doe ik fout?

Plak de url eens hier in dit topic.

Doe dan... ::)

SanderD

Ohh, lees het nu pas. Ik weet eerlijk gezegd niet eens meer welke URL het was, maar als ik er weer mee aan de slag ga en het lukt niet post ik het hier.

Enzo


Folkert

Gefeliciteerd SDG!!! Maak er wat moois van.
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Citaat van: Folkert op 29 oktober 2012 - 13:30:37
Gefeliciteerd SDG!!! Maak er wat moois van.

Ah, ik had deze pagina al een tijdje niet meer bekeken, dus bij deze alsnog nog een late bedankt.  :)

SDG

Citaat van: Figge op 24 oktober 2012 - 19:25:54
Citaat van: Jeroen op 24 oktober 2012 - 18:28:07
De scherpe waarnemer is het natuurlijk allang opgevallen, maar bij deze meld ik het nog even:

Onze beroemde forummer SDG is toegetreden tot de redactie, zodat hij de inmiddels legendarische rubriek 'Vandaag in de F1-geschiedenis...' vanaf de voorpagina nog extra veel glans kan geven. Voorlopig nog even bij de normale magazine-artikelen, maar na de nodige aanpassingen binnenkort met een apart kopje.

Zie de eerste bijdrage: http://www.gppits.net/magazine/vandaag_in_de_formule_1-geschiedenis_24_oktober_1976/

Ik zou zeggen: SDG top dat je dit doet en aan alle Pitters: veel leesplezier!

Hulde SGD!! Ik verwacht op een later moment nog een boekuitgave ;)

Nu vraag je wel veel...  :)

Iceman2012

http://www.gppits.net/nieuws/webber_rijdt_als_eerste_met_rb9/
Als je dit bericht doortrekt, dan wordt Perez dus eerste rijder bij McLaren en Guiterez bij Force India??

Iets objectievere berichtgeving zou wel prettig zijn!

gloudiesaurus

Waar doel je precies op? Volgens mij is het bericht 100% objectief?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jehoentelaar

Mwah, dat van Marko is enigszins suggestief te noemen. Maar het is een publiek geheim dat a) Webber tweede man is en b) Marko een ongelooflijke idioot is, dus zo erg is dat niet.

Iceman2012

Citaat van: gloudiesaurus op 23 januari 2013 - 18:33:06
Waar doel je precies op? Volgens mij is het bericht 100% objectief?
op de laatste zin in het artikel. Blijkbaar is degene die als eerste de wagen mag testen de 2e man van het team. Dan moet je nu ook zo'n bericht over McLaren en Sauber schrijven die ook bekend  hebben gemaakt wie er als eerste met de auto mag testen. En het bericht waar naar verwezen wordt is gewoon een uiting van persoonlijke aversie tegen RB/Marko http://www.gppits.net/nieuws/webber_nu_al_tweede_man/ .. Marko afkraken is wel heel makkelijk, want niemand mag die gast (ik ook niet), maar wijs dan ook gelijk naar Horner en Newey en probeer enigzins objectief te blijven.

0634

Volgens mij voeren McLaren en Sauber een eigen beleid, dat niets te maken heeft met dat van RBR.

En verder, ach ieder mag zijn mening hebben over de berichtgeving hier. Wij zijn echter geen journalisten maar gewone F1-fans die het op onze eigen manier doen. De ene vind dat leuk de andere niet. So be it.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 23 januari 2013 - 19:17:46
Volgens mij voeren McLaren en Sauber een eigen beleid, dat niets te maken heeft met dat van RBR.
ja, dat snap ik, het gaat me om het feit dat er conclusie's worden getrokken uit het feit wie er als eerste in de auto mag stappen. Volgens dat artikel (althans die suggestie wordt gewekt) is degene die als eerste mag/moet testen de 2e rijder, die de kinderziekten er uit moet halen zodat de 1e coureur er daarna zonder problemen mee aan de slag kan. Bij McLaren en Sauber stapt de in mijn ogen 1e coureur juist wel op de eerste dag in de auto.
En idd, eigen mening prima, maar dit begint meer op een hetze van één persoon tegen één persoon/team te lijken, ik vind het eerlijk gezegd een beetje een blamage voor deze site zoals dat nu al een paar maanden gaat. Als redactielid zul je toch wel enigzins je persoonlijke voorkeuren en afkeer in bedwang moeten houden.

0634

Ik vond het nou niet bepaald verschrikkelijk wat er gezegd werd, maar soit. Ieder zijn ergernissen.

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 23 januari 2013 - 19:50:03
Ik vond het nou niet bepaald verschrikkelijk wat er gezegd werd, maar soit. Ieder zijn ergernissen.
ja, ik stoor me daar mateloos aan. t is toch triest als je op die manier de F1 kijkt en zelfs uit de invulling van testdagen al gaat concluderen wie er eerste en twee rijder zijn. En als je t dan al doet, moet je t voor alle teams doen en verwijten gaan maken en niet alleen dat ene team waar je zo'n gruwelijke pesthekel aan hebt.

Kootje

Ik begrijp dat je het als storend kan ervaren, heb ik ook weleens, maar ach ..... dat is gewoon Franky's stijl van schrijven. Die eindigt praktisch elk artikel met 'n persoonlijke noot. Dat maakt hem echter niets minder objectief in z'n algehele berichtgeving, die is gewoon goed imo. Daarnaast is het, zoals Jeroen ook al zei, nu niet zo dat je hier met professionele journalisten te maken hebt maar met hobbyisten en liefhebbers vd sport. Ik zou er dus niet al te zwaar aan tillen als er ook 'n stukje opinie/eigen visie meegenomen word in 'n artikel.