Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: SDG op 29 juli 2012 - 10:40:51
Wanneer je een bericht wil posten en er heeft ondertussen net iemand een ander bericht gepost in dezelfde draad, dan krijg je steevast deze mededeling:

CitaatWaarschuwing - terwijl je bezig was met reageren is er een nieuwe reactie geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt aanpassen.

Is er nergens een mogelijkheid in de opties om dit uit te schakelen? Ik vind dit nogal vervelend, zeker als je met verschillende mensen tegelijk in een discussie bezig bent.

Of je dat uit kan schakelen weet ik niet, maar ik stoor me er op zich ook niet aan.
Oke .... soms is het weleens vervelend als je dat tot 3 keer toe krijgt bij hetzelfde berichtje, maar vaak genoeg vindt ik 't ook wel weer handig.
Zoals onlangs nog was ik iets aan het typen dat foutieve info bleek, dat kon ik mooi meteen ff rechtzetten.

Folkert

tot een tijdje terug kon je een optie aan klikken dat je alle nieuwe topics en berichten of nieuwe reacties op topics waar jij hebt gereageerd bekijken, maar sinds begin van het weekend of misschien wel eerder zie ik dat niet meer. Moet ik iets inschakelen of hebben jullie het verwijderd?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 06 augustus 2012 - 20:57:43
tot een tijdje terug kon je een optie aan klikken dat je alle nieuwe topics en berichten of nieuwe reacties op topics waar jij hebt gereageerd bekijken, maar sinds begin van het weekend of misschien wel eerder zie ik dat niet meer. Moet ik iets inschakelen of hebben jullie het verwijderd?

???

geen idee, bij mij staat die optie er nog steeds.

gloudiesaurus

Citaat van: Folkert op 06 augustus 2012 - 20:57:43
tot een tijdje terug kon je een optie aan klikken dat je alle nieuwe topics en berichten of nieuwe reacties op topics waar jij hebt gereageerd bekijken, maar sinds begin van het weekend of misschien wel eerder zie ik dat niet meer. Moet ik iets inschakelen of hebben jullie het verwijderd?

Er is iig. niet gewijzigd. Dus de optie is nog gewoon beschikbaar?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Folkert

Bij mij niet. Ik zag eerst altijd onder het GPpits.net logo altijd aantal opties die je kon aan klikken en die zie ik nu niet meer.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Folkert op 07 augustus 2012 - 08:24:22
Bij mij niet. Ik zag eerst altijd onder het GPpits.net logo altijd aantal opties die je kon aan klikken en die zie ik nu niet meer.

Onder het logo staat je profielfoto.
Rechts daarvan staat 'n groet, in mijn geval Hallo Kootje
Daaronder 2 opties plus de datum.

Althans ..... bij mij.  ???

Fabian


SanderD

Ik heb nog steeds problemen met het toevoegen van een avatar. Ik sla de foto op op mijn pc, ga naar TinyPic, upload de foto en resize hem naar avatar (100x75), kopieer de URL en plak die URL op de plek waar hij hoort.

Wat doe ik fout?

Folkert

Citaat van: sanderalonso op 07 augustus 2012 - 17:31:37
Ik heb nog steeds problemen met het toevoegen van een avatar. Ik sla de foto op op mijn pc, ga naar TinyPic, upload de foto en resize hem naar avatar (100x75), kopieer de URL en plak die URL op de plek waar hij hoort.

Wat doe ik fout?
Dat heb ik sinds vandaag ook. Mijn foto is huge.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

#144
De scherpe waarnemer is het natuurlijk allang opgevallen, maar bij deze meld ik het nog even:

Onze beroemde forummer SDG is toegetreden tot de redactie, zodat hij de inmiddels legendarische rubriek 'Vandaag in de F1-geschiedenis...' vanaf de voorpagina nog extra veel glans kan geven. Voorlopig nog even bij de normale magazine-artikelen, maar na de nodige aanpassingen binnenkort met een apart kopje.

Zie de eerste bijdrage: http://www.gppits.net/magazine/vandaag_in_de_formule_1-geschiedenis_24_oktober_1976/

Ik zou zeggen: SDG top dat je dit doet en aan alle Pitters: veel leesplezier!

Figge

Citaat van: Jeroen op 24 oktober 2012 - 18:28:07
De scherpe waarnemer is het natuurlijk allang opgevallen, maar bij deze meld ik het nog even:

Onze beroemde forummer SDG is toegetreden tot de redactie, zodat hij de inmiddels legendarische rubriek 'Vandaag in de F1-geschiedenis...' vanaf de voorpagina nog extra veel glans kan geven. Voorlopig nog even bij de normale magazine-artikelen, maar na de nodige aanpassingen binnenkort met een apart kopje.

Zie de eerste bijdrage: http://www.gppits.net/magazine/vandaag_in_de_formule_1-geschiedenis_24_oktober_1976/

Ik zou zeggen: SDG top dat je dit doet en aan alle Pitters: veel leesplezier!

Hulde SGD!! Ik verwacht op een later moment nog een boekuitgave ;)

Franky R.

Citaat van: SanderAlonso op 07 augustus 2012 - 17:31:37
Ik heb nog steeds problemen met het toevoegen van een avatar. Ik sla de foto op op mijn pc, ga naar TinyPic, upload de foto en resize hem naar avatar (100x75), kopieer de URL en plak die URL op de plek waar hij hoort.

Wat doe ik fout?
Grote, dus het aantal kb dat je foto inneemt?

Enzo

Citaat van: SanderAlonso op 07 augustus 2012 - 17:31:37
Ik heb nog steeds problemen met het toevoegen van een avatar. Ik sla de foto op op mijn pc, ga naar TinyPic, upload de foto en resize hem naar avatar (100x75), kopieer de URL en plak die URL op de plek waar hij hoort.

Wat doe ik fout?

Plak de url eens hier in dit topic.

Gerard

Ik heb niet de tijd genomen om alle pagina te lezen maar stond in dit topic al dat de klok komend weekend een uur vooruit... uuuhhh achteruit  ;D
Urtje langer uitslapen dus :D

Enzo

Citaat van: Gerard op 24 oktober 2012 - 20:32:02
Ik heb niet de tijd genomen om alle pagina te lezen maar stond in dit topic al dat de klok komend weekend een uur vooruit... uuuhhh achteruit  ;D
Urtje langer uitslapen dus :D

Lekker...!!
In het slechtste geval zit je te vroeg voor de tv, dus dat is ok... ;D