Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Franky R.


Folkert

Wat zijn elke keer die reclames in de berichten? OF ben ik de enige die er last van heeft?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Folkert op 22 mei 2012 - 23:37:24
Wat zijn elke keer die reclames in de berichten? OF ben ik de enige die er last van heeft?
Wat bedoel je? Welke reclames? ???

Kootje

Citaat van: Enzo op 23 mei 2012 - 00:57:04
Citaat van: Folkert op 22 mei 2012 - 23:37:24
Wat zijn elke keer die reclames in de berichten? OF ben ik de enige die er last van heeft?
Wat bedoel je? Welke reclames? ???

Ook geen idee ?? ???

robbert

mss die banners onderaan je bericht. Zoals bij u williams kootje

Folkert

Citaat van: Enzo op 23 mei 2012 - 00:57:04
Citaat van: Folkert op 22 mei 2012 - 23:37:24
Wat zijn elke keer die reclames in de berichten? OF ben ik de enige die er last van heeft?
Wat bedoel je? Welke reclames? ???

Er staan woorden in de tekt, blauw gekleurd en hebben een soort van pop up. Als ik er overheen scrol, komt er reclame.

Heb er screen shot van gemaakt en als bijlage er bij gedaan.

[verwijderd door de beheerder]
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 23 mei 2012 - 07:52:03
Citaat van: Enzo op 23 mei 2012 - 00:57:04
Citaat van: Folkert op 22 mei 2012 - 23:37:24
Wat zijn elke keer die reclames in de berichten? OF ben ik de enige die er last van heeft?
Wat bedoel je? Welke reclames? ???

Er staan woorden in de tekt, blauw gekleurd en hebben een soort van pop up. Als ik er overheen scrol, komt er reclame.

Heb er screen shot van gemaakt en als bijlage er bij gedaan.


Ik heb idd. geen last van reclames, maar ik heb dan ook adblocker...mss. zit het in de instelling van je browser? Welke browser heb je?

Folkert

Citaat van: Franky R. op 23 mei 2012 - 09:14:50
Citaat van: Folkert op 23 mei 2012 - 07:52:03
Citaat van: Enzo op 23 mei 2012 - 00:57:04
Citaat van: Folkert op 22 mei 2012 - 23:37:24
Wat zijn elke keer die reclames in de berichten? OF ben ik de enige die er last van heeft?
Wat bedoel je? Welke reclames? ???

Er staan woorden in de tekt, blauw gekleurd en hebben een soort van pop up. Als ik er overheen scrol, komt er reclame.

Heb er screen shot van gemaakt en als bijlage er bij gedaan.


Ik heb idd. geen last van reclames, maar ik heb dan ook adblocker...mss. zit het in de instelling van je browser? Welke browser heb je?
Google chrome. Ik heb ook een adblocker, maar heb wel overal last van die reclames, niet alleen hier.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 23 mei 2012 - 09:21:21
Citaat van: Franky R. op 23 mei 2012 - 09:14:50
Citaat van: Folkert op 23 mei 2012 - 07:52:03
Citaat van: Enzo op 23 mei 2012 - 00:57:04
Citaat van: Folkert op 22 mei 2012 - 23:37:24
Wat zijn elke keer die reclames in de berichten? OF ben ik de enige die er last van heeft?
Wat bedoel je? Welke reclames? ???

Er staan woorden in de tekt, blauw gekleurd en hebben een soort van pop up. Als ik er overheen scrol, komt er reclame.

Heb er screen shot van gemaakt en als bijlage er bij gedaan.


Ik heb idd. geen last van reclames, maar ik heb dan ook adblocker...mss. zit het in de instelling van je browser? Welke browser heb je?
Google chrome. Ik heb ook een adblocker, maar heb wel overal last van die reclames, niet alleen hier.


Terwijl je adblocker hebt?!
Bizar, tenzij adblocker niet is ingeschakeld...Ik heb het ook, maar ik zie heel weinig tot geen irritante reclame-popups.


Mss. adblocker verwijderen en opnieuw installeren?

Folkert

ja, maar het is ook niet echt een pop up geloof ik. Eerst dacht ik dat iemand link maakte, maar zie het elke site, soms wel paar keer in een bericht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Folkert op 23 mei 2012 - 11:55:44
ja, maar het is ook niet echt een pop up geloof ik. Eerst dacht ik dat iemand link maakte, maar zie het elke site, soms wel paar keer in een bericht.

Ik vermoed dat het iets met jouw pc te maken heeft.(instellingen)
Zeker gezien jij de enige bent met dit probleem.
Maar we gaan het uitzoeken Volkert. :)

Folkert

Citaat van: Enzo op 23 mei 2012 - 11:57:35
Citaat van: Folkert op 23 mei 2012 - 11:55:44
ja, maar het is ook niet echt een pop up geloof ik. Eerst dacht ik dat iemand link maakte, maar zie het elke site, soms wel paar keer in een bericht.

Ik vermoed dat het iets met jouw pc te maken heeft.(instellingen)
Zeker gezien jij de enige bent met dit probleem.
Maar we gaan het uitzoeken Volkert. :)
Ik vermoed het ook, maar geen instellingen denk ik. Denk dat ik iets van virus ofzo dan heb.

En het is Folkert ;)
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Folkert, je hebt last van spamware. Op het GPPits - forum staan deze links nl. niet.

Probeer bijvoorbeeld spybot eens te downloaden en maak een scan... dan zou het probleem op moeten lossen  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Wanneer je een bericht wil posten en er heeft ondertussen net iemand een ander bericht gepost in dezelfde draad, dan krijg je steevast deze mededeling:

CitaatWaarschuwing - terwijl je bezig was met reageren is er een nieuwe reactie geplaatst. Het zou kunnen dat je je reactie nog wilt aanpassen.

Is er nergens een mogelijkheid in de opties om dit uit te schakelen? Ik vind dit nogal vervelend, zeker als je met verschillende mensen tegelijk in een discussie bezig bent.

Wizard

Volgens mij heet dat 'flood control' en is dat uit te schakelen. Mja, écht vervelend vind ik het weer niet. Ik gebruik niet altijd de quote-button, wat dus kan betekenen dat mijn reactie onder iemands anders post komt te staan als in de tussentijd gereageerd is. Dan moeten we of A) gaan gokken op wie gereageerd is, B) constant de quote-optie gaan gebruiken. Zodra ik lees dat iemand anders gereageerd heeft, ga ik naar de de reactie waar ik op reageerde, klik op quote, en dan verschijnt mijn tekst automatisch onder de citaat. ALT+S en klaar!!