Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Jozef

Ik denk dat Franky een beetje teveel gedronken heeft de laatste dagen. :P

http://www.gppits.net/nieuws/technische_vondst_renault/

In 2011 had Genii Lotus Renault een revolutionaire uitlaatsysteem bedacht, wat helaas nooit haar volle potentieel bereikte.
[..]
Het Britse renstal zou tijdens de young drivers-test in Abu Dhabi van afgelopen november, een remstabilisatiesysteem hebben uitprobeert waarmee men de rijhoogte mee kan regelen.

Het systeem waar over gesproken wordt is mechanisch en wordt door niet de coureur bediend.
[..]
De zeer bekende autosportjournalist Giorgio Piola, bekend om zijn zeer gedetaileerde tekeningen van F1-auto's


http://www.gppits.net/nieuws/fia_geen_belemmering_reactive_ride_height_system/

Eerder hadden wij jullie geïnformeerd omtrent een prachtige slimmigheidje van Lotus Renault.
[..]
De zeer bekende autosportjournalist Giorgio Piola, bekend om zijn zeer gedetaileerde tekeningen van F1-auto's
[..]
Gelukkig voor de fans van innovatieve technologieën in de F1, heeft de FIA verklaart dat het zogeheten "reactive ride height system" volkomen legaal is!
[..]
Met uitzondering van de onderdelen, die nodig zijn voor de aanpassing bedoeld in artikel 3.18 [de DRS], is het verboden om elke automatisch systeem, apparaat of procedure die
[..]
De aanpassing van de rijhoogte, wat de aërodynamische prestaties en stabiliteit verbetert bij het remmen, niet direct door de coureur worden bedient. Het systeem reageert op de koppel die vrijkomt bij het remmen, doordat er een cilinder bij de remmen is geplaatst, die hydraulisch wordt aangestuurd en in connectie staat met de wielophanging en de vering. Dus kan het niet worden aangemerkt als een beweegbare aërodynamische apparaat in de manier waarop de onafhankelijke dat massa-dempers zouden zijn.

Het Britse Autosport wist te melden, dat ten minste een topteam al heeft plannen zou hebben voor een vergelijkbare reactive ride height system.



Ik weet dat het zeikerig overkomt, sorry daarvoor, maar een keer nalezen voordat je wat publiceert zou toch nuttig zijn. ;)

Enzo

Kan je niet anders dan gelijk geven Jozef.
We gaan ons best doen dit beter te verzorgen.  :)

Franky R.

@Jozef,



Ja, ik zal er voortaan op letten...Was zo druk bezig met typen omdat het een technisch vinding was van Renault.


Ook omdat ik de boel moest vertalen vanuit het Engels en Frans...


En ik heb al vaker stukjes geschreven met een flinke slok op. En die heb je niet opgemerkt? ;)

Pietratoni

Hej ik ben net nieuw hier en ik heb een foutje ontdekt op de site.
Als je je wilt reageren dan wordt er gevraagd welk jaar het is... Het antwoord staat daar nog steeds ingesteld op 2011...
Dit kan rap opgelost worden denk ik?

groetjes
de prijzen worden aan de meet verdeelt


Fabian

Citaat van: Pietratoni op 09 februari 2012 - 14:27:36
Hej ik ben net nieuw hier en ik heb een foutje ontdekt op de site.
Als je je wilt reageren dan wordt er gevraagd welk jaar het is... Het antwoord staat daar nog steeds ingesteld op 2011...
Dit kan rap opgelost worden denk ik?

groetjes

Volgens mij wordt er aan dat probleem gewerkt.

Fabian

#111
Citaat van: Pietratoni op 09 februari 2012 - 14:27:36
Hej ik ben net nieuw hier en ik heb een foutje ontdekt op de site.
Als je je wilt reageren dan wordt er gevraagd welk jaar het is... Het antwoord staat daar nog steeds ingesteld op 2011...
Dit kan rap opgelost worden denk ik?

groetjes

In ieder geval welkom op het forum.

Franky R.

Citaat van: Pietratoni op 09 februari 2012 - 14:27:36
Hej ik ben net nieuw hier en ik heb een foutje ontdekt op de site.
Als je je wilt reageren dan wordt er gevraagd welk jaar het is... Het antwoord staat daar nog steeds ingesteld op 2011...
Dit kan rap opgelost worden denk ik?

groetjes

Nogmaals welkom,

Jouw 'probleempje' kun je instellen via 'profiel' --> profiel wijzigen --> lay -out voorkeuren --> tijdafwijken.
Gebruik 'automatisch detecteren'... :)

Pietratoni

Hahaha ja kan aan men computer gelegen hebben. Ik moest in iedergeval 2011 invullen. Ik ben nu binnen maar ik dacht mss zijn andere niet zo snugger en dit zou dus uiteindelijk betekenen dat er geen nieuw leden komen. Maar all is wel haha.

Ik denk dat we veel plezier gaan beleven dit seizoen.
de prijzen worden aan de meet verdeelt

Enzo

Je bent niet de eerste die dit meld Pietratoni.
We zijn er mee bezig en zullen dit z.s.m. oplossen.
Bedankt voor je feedback en zullen het hier melden als het gefixed is.  8)


Enzo

Citaat van: Pietratoni op 10 februari 2012 - 12:06:53
Hahaha ja kan aan men computer gelegen hebben. Ik moest in iedergeval 2011 invullen. Ik ben nu binnen maar ik dacht mss zijn andere niet zo snugger en dit zou dus uiteindelijk betekenen dat er geen nieuw leden komen. Maar all is wel haha.

Ik denk dat we veel plezier gaan beleven dit seizoen.

Als het goed is nu opgelost. Werkt het weer zo?

JimPunkRawker

Citaat van: JimPunkRawker op 04 februari 2011 - 08:04:26
Citaat van: Enzo op 22 oktober 2010 - 10:14:15
Citaat van: Enzo op 11 oktober 2010 - 00:07:00

zomaar een idee  ::)

uitslagen staan altijd zo klein en in een ander lettertype (volgens mij) op de site.
is het een idee om deze wat te vergroten (en op te leuken)?? vind het er altijd zo kaal uitzien.  ::)



Wegeens tijdgebrek is het er nog niet van gekomen, maar het blijft een goed idee.
:)

nieuw seizoen, nieuwe kansen! waar blijft de mooie layout?  ;) ;) ;)
en... wat wordt het dit jaar?? :P

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Enzo

Nou, iig het jaar dat je ons er weer aan herinnert PunkRawker... ;D
Er lopen veel zaken die nu prio hebben, zoals Teamboss en de fotodatabase of de FP en andere technische zaken.
Maar ik weet zeker, ooit komt de dag dat we jou idee gaan uitvoeren.

JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races