Opmerkingen/klachten/complimenten over de Site?

Gestart door Zaphod_Beeblebrox, 17 juni 2010 - 10:02:54

« vorige - volgende »

Zaphod_Beeblebrox

Beste webmasters en admins,

Ik weet dat jullie het wel allemaal redelijk druk hebben, maar kunnen jullie niets tegen de continu aanvoer van spam doen?
Ik ben hier redelijk nieuw en het kan jullie dus misschien weinig schelen, maar als de spam niet stopt kom ik niet meer. Binnen de kortste keren heb ik er zelf van en daar heb ik geen zin in.

;)

Enzo

Hey,

Het is inderdaad best erg de laatste tijd, we gaan kijken wat we er aan kunnen doen.
Het is misschien vervelend, maar niks verder om je druk over te maken... ;)

janke

Ik zou me er toch maar eens druk over maken. Complete sexsite,s op het forum hoort gewoon niet. Kom het elders dan ook niet tegen. Dit is dan ook belachelijk. 13-14-15 jarige zitten ook op F1 site's. Ben het met de post van Zaphod dan ook eens.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Citaat van: janke op 17 juni 2010 - 14:24:02
Ik zou me er toch maar eens druk over maken. Complete sexsite,s op het forum hoort gewoon niet. Kom het elders dan ook niet tegen. Dit is dan ook belachelijk. 13-14-15 jarige zitten ook op F1 site's. Ben het met de post van Zaphod dan ook eens.

Heb een mail gestuurd naar de beheerder, zal spoedig opgelost zijn hoop ik.
Het is bijzonder opvallend dat dit ineens zoveel gebeurd, zal iets met de beveiliging zijn.
Excuus voor het ongemak iig. :)

meatball

Waarom verwijder je dan het acount van dougcota  niet is al actief vanaf 6 juni  >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Inmiddels is het opgelost, die dougcota bot ging lekker los iig, excuus voor het ongemak.

robbert


Zaphod_Beeblebrox

Het is inderdaad verrassend dat zo ineens heel veel gebeurde en eens het adres gevonden hebben ...
We (ik alvast) zijn er zeker van jullie je best doen, maar het is gewoon lastig als je weet dat ze via zulke berichten jou mailadres achterhalen en voor je het weet zit je inbox vol spam.

;)

robbert

voila, nu weer zo bericht en deze keer door BeraTheatry. Deze is nog maar geregistreerd van vandaag en zijn mailadres is onzichtbaar. Kunnen jullie niet maken, dat iedereen zijn emailadres verplicht zichtbaar maakt. Dan zal dit waarschijnlijk beteren. En mss vreemde gebruikersnamen zoals deze BeraTheatry gewoon weigeren

gloudiesaurus

Ik zal eens gaan kijken of we een soort filter kunnen instellen... maar dit wel goed gebeuren zodat hij niet de "goede" dingen ook tegen houdt.
Voorlopig moeten we het even met de hand tegen houden, berichten verwijderen en ip bannen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo


meatball

Ok zolang het maar binnen de perken blijft  8)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Dit topic kunnen jullie gebruiken om opmerkingen/klachten/complimenten over de site of het forum te plaatsen.
Jullie inzet en medewerking is zeer nuttig en kan ons helpen de site nog netter en strakker te maken.
Als je een goed idee hebt m.b.t., is die hier natuurlijk ook welkom. 8)

Wizard

Geen klachten. Ik heb gelezen dat het één en ander verschoven is maar na regen komt zonneschijn. Het splitsen van fora's en internetclub (danwel auto-gerelateerd) lijkt wel een hype. Men kan kennelijk steeds minder van elkaar verdragen. Maar evengoed, de neuzen wijzen weer dezelfde richting uit en een frisse wind kan geen kwaad. Komende tijd zal ik de sfeer eens proeven en wie weet zal ik regelmatiger voorbij komen. @redactie: Keep up the good work!! Topics als deze geven een goed signaal af. Er wordt naar forummers geluisterd en men staat open voor opbouwende kritiek. Dat mag best geprijsd worden.

0634

Wij weten ook niet alles. Dus het is heel belangrijk dat hier suggesties e.d. worden gegeven waar dan al dan niet iets mee gedaan kan worden.

En welkom terug, Wizard.  ;)