Oranje WK voetbal?

Gestart door Enzo, 06 juni 2010 - 17:28:16

« vorige - volgende »

Wie gaat het WK voetbal winnen?

Nederland
Brazilie
Argentinie
Italie
Engeland
Duistland
Spanje
Portugal
Zuid Afrika
Anders?

janke

De 100 heb ik in de pocket. Maar laten we eerlijk zijn, Spanje was het betere team, en verdiend winnaar.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: 0634 op 12 juli 2010 - 00:05:27
Maar ook een wereldkampioen die gewoon beter is als wij. Wij hebben alleen maar Spanje geprobeerd te ontregelen en zijn zelf nooit gaan voetballen.

Iets wat we wel vaker dit toernooi niet deden. Spanje heeft veel beter voetbal laten zien. Chapeau voor hen.
Ben ik het niet helemaal mee eens. Spanje was zeker goed en Nederland ook, maar de wedstrijd is nooit op gang gekomen door de scheidsrechter. Te vaak en te snel greep hij naar het fluitje en zeker in geval van Nederland naar de kaart.
Toegeven, zeker de Jong had rood moeten krijgen. Wat die van plan was zou ik niet weten, maar aan de andere kant gaf Webb Spanje geen geel wanneer dat ook zeker geel was of gaf hij vrijetrappen tegen Nederland, waar het een Schwalbe was van Spanje(die dat erg graag deed). niet gegeven corner was ook een domper. Eerlijk is eerlijk, Nederland speelde hard, maar zeker niet te hard.

Over het algemeen wil ik zeggen dat Spanje een terechte WK zou zijn geweest, want ze waren goed. Maar de manier waarop het nu ging vond ik te dubieus. De goal? Meh, ik neig naar buitenspel in eerste instantie. Daar had moeten worden afgevlagd. Was het toen ook geen buitenspel was de goal terecht.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Ik was erbij in Johannesburg, wat een ervaring :) Ik wilde dit niet missen, Nederland dat het WK kon winnen. De sfeer was super, het stadion ook, de opening onvergetelijk, alleen de wedstrijd viel wat tegen, en zeker het resultaat. Het was wel een mooi feestje voor Spanje, ondanks mijn oranje oogkleppen niet geheel onverdiend.

Nederland speelde  hard maar ik de hele wedstrijd de hoop dat een bevlieging van Nederland of penalties alsnog een oranje wereldkampioen zou opleveren. Wat als Robben 1 tegen 1 met de keeper die bal er gewoon in schiet? Jammer dat Spanje uiteindelijk scoorde uit een situatie waarbij Nederland eigenlijk een corner had moeten hebben. Dat blijft toch zuur.

Nederland, de kampioen WK-finales verliezen. Maar goed voor een land met 17 miljoen inwoners is het toch ook zeker niet slecht om in de populairste sport ter wereld de nummer 2 wereldwijd te zijn.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Hopelijk heeft de finaleplek ook bijgedragen om het WK naar Nederland/ België te halen, dat zou helemaal super zijn!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 17 juli 2010 - 22:48:57
Hopelijk heeft de finaleplek ook bijgedragen om het WK naar Nederland/ België te halen, dat zou helemaal super zijn!

Even omhoog schoppen...Helaas, het werd Rusland voor 2018 en Qatar voor 2022! Die landen hebben dus succesvol met een grote stapel flappen gezwaaid.
En Blatter maar lullen over 'sportiviteit' en 'emotie'...jaja!


meatball

Citaat van: frankypankyv8 op 02 december 2010 - 16:53:45
Citaat van: gloudiesaurus op 17 juli 2010 - 22:48:57
Hopelijk heeft de finaleplek ook bijgedragen om het WK naar Nederland/ België te halen, dat zou helemaal super zijn!

Even omhoog schoppen...Helaas, het werd Rusland voor 2018 en Qatar voor 2022! Die landen hebben dus succesvol met een grote stapel flappen gezwaaid.
En Blatter maar lullen over 'sportiviteit' en 'emotie'...jaja!


Gelukkig blijven ze hier weg met die dure onzin  :) :) Laat de Russen maar lekker doen ginder ,heb ik er tenminste geen last van en kost het mij ook geen belastinggeld
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Dat is wel waar, hoorde dat het een flinke duit zou gaan kosten...
We hebben ons geld voor andere zaken nodig denk ik zo.

T.Nuvolari

Idd. Het zou tof geweest zijn, maar niet echt doenbaar lijkt me. Ik vraag me ook af hoe ze het mobilteitsprobleem gingen aanpassen tegen 2018. Maar kom, ik moet me er niets meer vanaantrekken. 2022 Qatar in juni, dat gaat een warm WK worden denk ik.

T.Nuvolari

Gemiddeld maximum 40°C
Gemiddeld minimum 28°C

Dat ze hun borstjes maar al nat maken.  ;D

Kootje

Citaat van: T.Nuvolari op 03 december 2010 - 11:04:29
Gemiddeld maximum 40°C
Gemiddeld minimum 28°C

Dat ze hun borstjes maar al nat maken.  ;D
In Qatar krijgen alle stadions airco !!!
Blijft alleen de hitte op 't trainingsveld over.  8)

gloudiesaurus

En iedereen verkouden daar dan ;) Als je steeds van Airco van 25 graden naar de buitenlucht van 50 graden gaat... Kan me niet voorstellen dat voor de fans allemaal zo prettig wordt. Sowieso heeft de woestijn geen enkele uitstraling voor zulke evenementen, dat zie je ook al bij de Formule 1 en MotoGP in die landen vind ik. Het gaat daar maar om een ding, en dat is geld...

Als ze echt een voetbalfeest wilden hadden ze wel voor Australië gekozen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 10 december 2010 - 13:23:03
En iedereen verkouden daar dan ;) Als je steeds van Airco van 25 graden naar de buitenlucht van 50 graden gaat... Kan me niet voorstellen dat voor de fans allemaal zo prettig wordt. Sowieso heeft de woestijn geen enkele uitstraling voor zulke evenementen, dat zie je ook al bij de Formule 1 en MotoGP in die landen vind ik. Het gaat daar maar om een ding, en dat is geld...

Als ze echt een voetbalfeest wilden hadden ze wel voor Australië gekozen...

Gaanze toch lekker 's nachts voetballen in Qatar? ::)
Heb je meteen het probleem met de airo niet meer. Lekker groen bezig, BTW...Om die airco's als een gek te laten draaien in een woestijn... ::)

KVDracer

Citaat van: gloudiesaurus op 10 december 2010 - 13:23:03
En iedereen verkouden daar dan ;) Als je steeds van Airco van 25 graden naar de buitenlucht van 50 graden gaat... Kan me niet voorstellen dat voor de fans allemaal zo prettig wordt. Sowieso heeft de woestijn geen enkele uitstraling voor zulke evenementen, dat zie je ook al bij de Formule 1 en MotoGP in die landen vind ik. Het gaat daar maar om een ding, en dat is geld...

Als ze echt een voetbalfeest wilden hadden ze wel voor Australië gekozen...

Ik ben ooit eens naar het WK karting geweest in Dubai en moet zeggen dat dit toch zeker de moete én betaalbaar was. Ik zou er zo direct naartoe gaan. De temperaturen, tsja, nu moeten de voetballers maar eens laten zien dat ze topsporters zijn en tegen deze temperaturen kunnen, F1 rijders rijden hier ook in.

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 10 december 2010 - 22:32:34
Citaat van: gloudiesaurus op 10 december 2010 - 13:23:03
En iedereen verkouden daar dan ;) Als je steeds van Airco van 25 graden naar de buitenlucht van 50 graden gaat... Kan me niet voorstellen dat voor de fans allemaal zo prettig wordt. Sowieso heeft de woestijn geen enkele uitstraling voor zulke evenementen, dat zie je ook al bij de Formule 1 en MotoGP in die landen vind ik. Het gaat daar maar om een ding, en dat is geld...

Als ze echt een voetbalfeest wilden hadden ze wel voor Australië gekozen...

Ik ben ooit eens naar het WK karting geweest in Dubai en moet zeggen dat dit toch zeker de moete én betaalbaar was. Ik zou er zo direct naartoe gaan. De temperaturen, tsja, nu moeten de voetballers maar eens laten zien dat ze topsporters zijn en tegen deze temperaturen kunnen, F1 rijders rijden hier ook in.

De F1-race begon toch later op de dag?