Oranje WK voetbal?

Gestart door Enzo, 06 juni 2010 - 17:28:16

« vorige - volgende »

Wie gaat het WK voetbal winnen?

Nederland
Brazilie
Argentinie
Italie
Engeland
Duistland
Spanje
Portugal
Zuid Afrika
Anders?

Folkert

Citaat van: Enzo op 06 juni 2010 - 22:35:52
Ach ja, soms is de er maar een klein verschil tussen wat je hoopt en wat je denkt, zeker met zaken als het WK voetbal.
Ongeacht mijn voorkeur vind ik dat Nederland één van de beste elftallen heeft van dit moment.
Daarnaast spelen ze mooi aanvallend voetbal, waar ze ook bekend om staan.

Er loopt een actie voor een 83 cm LED TV van Toshiba, als je die nu koopt en NL word WK krijg je hem gratis... 8)
Aangezien ik een nieuwe tv nodig heb ga ik een gokje wagen... ;D
Nederland staat nu volgens mij officieel(voor zo ver die dingen officieel zijn) Als underdog aan gegeven. Ik verwacht ook zeer veel van Nederland. En niet alleen omdat ik het hoop, maar ook omdat ze een van de beste kwalificaties hebben afgelegd in de afgelopen jaren( in vergelijking met nederland van voorgaande EK's WK's.) En hun spel vind ik ook sterk, vooral de aanval. Snel, tactisch en goed op klein oppervlak. Met van Persie en Robben als afmakers, heeft Nederland zeer goede kans.

Jammer dat van der Sar neit meer in het doelstaat. Maar stekelenburg schijnt ook goed te zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Zaphod_Beeblebrox

Nederland is een outsider, maar dat is zowat elk land dat geen topfavoriet is. Ze zijn inderdaad vooraan heel sterk, maar achteraan ontbreekt het hen toch wat aan topkwaliteit voor de wereldtitel. Maar desalniettemin duim ik mee voor onze Hollandse vrienden.
Een land dat momenteel een beetje vergeten wordt, Duitsland. Zelden nog topfavoriet, maar altijd daar waar ze moeten zijn op een groot tournooi.

Enfin, binnen 3u en half wordt de eerste aftrap gegeven, volg het voetbal tegenwoordig wat minder dan vroeger maar een WK of EK is altijd genieten. Binnen 8jaar kunnen we dat hopelijk in Nederland en België.

Ferrari 2010

Ik ben eens naar de openingsmatch aan het kijken. Als ik daar zou zitten, ik zou gek worden, dat gezoem van die domme instrumenten. Dat is goed voor even, maar toch niet hele matchen? :-\ Geef mij maar de steunliederen/slogans/wat-dan-ook zoals bij gewoon voetbal!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Dat zijn die Zuid Afrikaanse toeters, is het niet?
Schijnt dat je elkaar op het veld niet meer kan verstaan waardoor je elkaar niet meer kan coachen.
Misschien moeten ze die krengen bannen??

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 11 juni 2010 - 17:26:46
Dat zijn die Zuid Afrikaanse toeters, is het niet?
Schijnt dat je elkaar op het veld niet meer kan verstaan waardoor je elkaar niet meer kan coachen.
Misschien moeten ze die krengen bannen??
Jeps, die toeters van een 75cm lang ofzo. Het zijn echte krengen, dom gezoem. Voetbal moet mensen toch wel gek maken, als je in zo'n zoemend stadion wil gaan zitten. Ik kan geloven dat de spelers weinig meer tegen elkaar kunnen zeggen als een heel stadion dat doet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

De toeters heten vuvuzela's  ;)

gloudiesaurus

Gisteren beide wedstrijden gezien, Zuid Afrika verraste me positief. Frankrijk Uruguay leek me op papier een mooie wedstrijd maar het viel tegen, vond vooral het spel van Frankrijk teleurstellen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Citaat van: Supermariobros op 12 juni 2010 - 10:24:14
De toeters heten vuvuzela's  ;)
Ook goed :) Het geluid verandert er helaas niet mee ;) Schijnbaar moedigen buitenlandse kranten aan om naar Sporza te kijken, aangezien ze het achtergrondgeluid daar niet zo luid hebben staan, waardoor je minder last hebt van die dingen. ;D Maar ik vond het op Sporza ook nog irritant. Eigenlijk is er geen reden om het echte geluid op te laten staan, je hoort toch geen gezang ofzo, enkel dat continue gezoem wat je niets wijzer maakt, het maakt je hooguit gek.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Las vandaag een artikel dat ze de toeters willen gaan verbieden......laten we het hopen.
Of anders iig een demper erop.....(ouwe sok erin) ;D

Zaphod_Beeblebrox

Buiten Duitsland enkel teleurstellingen tot hier toe, vuvuzela's included. Je mist enorm de sfeer in de stadions door die ondingen.
Ze nu nog gaan verbieden vind ik niet meer nodig en het hoort allemaal bij de Afrikaanse cultuur en dus zullen we het toch maar moeten aanvaarden.

Ferrari 2010

Citaat van: Zaphod_Beeblebrox op 14 juni 2010 - 10:47:15
Buiten Duitsland enkel teleurstellingen tot hier toe, vuvuzela's included. Je mist enorm de sfeer in de stadions door die ondingen.
Ze nu nog gaan verbieden vind ik niet meer nodig en het hoort allemaal bij de Afrikaanse cultuur en dus zullen we het toch maar moeten aanvaarden.

Nu verbieden is inderdaad te laat, ze wisten het helaas op voorhand. Hoewel ik wel een reden zou kunnen vinden: die dingen zouden 130 decibel produceren, Als je daar naast moet zitten, das gewoonweg ongezond. Aangezien geluid de laatste jaren behoorlijk veel aangepakt is op festivals, is er dus reden genoeg om dat te verbieden. Ik heb ook al foto's gezien van mensen die op hun ding staan te blazen en oordopjes in hebben. Wat heb je er dan nog aan? En ze gaan me toch niet vertellen dat ze nog deftig naar de match kunnen kijken terwijl ze op dat ding blazen? Achja, ik ga het maar proberen te negeren. Ben sowieso geen mega voetbalfan, zal er dus niet zoveel last van hebben als de die-hards :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Zaphod_Beeblebrox

Ik ook niet gelukkig, maar zoals ik al zei mis ik toch de sfeer van het meelevende publiek in het stadion.
De spelers hebben er weinig of geen last van heb ik de indruk, toch geen klachten gehoord of gelezen dat ze de scheids niet horen.

janke

Veel denken dat Nederland vanmiddag Denemarken wel even verstaat. Nou nee dus. Dat zal niet makkelijk worden volgens mij. De verdediging van Nederland is middelmaat, niet meer dan dat. Kunnen de Denen daar Nederland onder druk zetten kan het raar lopen. Daar helpen super voorhoede spelers ook niet. Die moeten scoren en niet verdedigen.
Some things are too important to be left in the past.

JimPunkRawker

Citaat van: janke op 14 juni 2010 - 12:27:28
Veel denken dat Nederland vanmiddag Denemarken wel even verstaat. Nou nee dus. Dat zal niet makkelijk worden volgens mij. De verdediging van Nederland is middelmaat, niet meer dan dat. Kunnen de Denen daar Nederland onder druk zetten kan het raar lopen. Daar helpen super voorhoede spelers ook niet. Die moeten scoren en niet verdedigen.

komt aardig in de buurt, maar tis toch gelukt!  :)
lekkere kopbal van poulsen  :P

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Enzo

Yep, mooie wedstrijd is anders, maar 2-0 is een goed resultaat!! 8)

2 jaar geleden begonnen ze fantastisch aan het toernooi om vervolgens knullig te verliezen van Rusland.
Deze keer beginnen ze gematigd maar word het steeds beter....let maar op!! ;D

Die Vuvuzalies mogen ze van mij thuis laten, wat irritant zeg....