Oranje WK voetbal?

Gestart door Enzo, 06 juni 2010 - 17:28:16

« vorige - volgende »

Wie gaat het WK voetbal winnen?

Nederland
Brazilie
Argentinie
Italie
Engeland
Duistland
Spanje
Portugal
Zuid Afrika
Anders?

0634

Inderdaad. En hoewel ik me vandaag groen en geel ergerde aan het slechte spel, is er nog zeker hoop op beter.

De resultaten zijn goed, het spel niet. Als we dat laatste verbeteren, zal het eerste vanzelf nog beter worden.

JimPunkRawker

balbezit was deze ook hoog zeg! Nederland heeft altijd veel balbezit maar nu was het wel heel hoog 70% ofzo.

jammer van die kansen van affelay zeg! die hadden moeten zitten. 3-0 had gekunt  ::)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Supermariobros

Citaat van: JimPunkRawker op 19 juni 2010 - 18:52:24
balbezit was deze ook hoog zeg! Nederland heeft altijd veel balbezit maar nu was het wel heel hoog 70% ofzo.

jammer van die kansen van affelay zeg! die hadden moeten zitten. 3-0 had gekunt  ::)

Zou zeker overdreven geweest zijn, echt veel kansen hebben ze niet gehad hoor.

Gisteren toch een mooie wedstrijd gezien met Kameroen - Denemarken, tot nu toe de beste wedstrijd die ik zag op dit WK, alleen verdiende de leeuwen niet te verliezen.

0634

Zeker een leuke wedstrijd! Niet altijd even goed maar vol beleving, passie en strijd.

Maar er stond ook wat op het spel want er mocht niet verloren worden. Dan zie je meteen dat dat iets teweeg brengt.

Enzo

Dat is inderdaad waar, tot nu toe speelden ze gereserveerd en afwachtend.
Alle wedstrijden die nu gaan komen zullen ze wel moeten.

0634

Behalve die van Nederland dan ;)

Supermariobros


0634

Die zijn nog niet helemaal zeker, toch?

JimPunkRawker

Citaat van: 0634 op 20 juni 2010 - 14:47:18
Die zijn nog niet helemaal zeker, toch?

nee nog niet, maar hun doelsaldo zou de doorslag moeten geven (5-1)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races


Supermariobros

Wat een blamage voor de wereldkampioen: 1-1 tegen Nieuw-Zeeland. Zwakke prestatie en Lippi heeft ook heel wat talenten thuis gelaten, dus ook zijn verantwoordelijkheid.

Enzo

Wederom een topteam wat tegenvalt... ???

0634

Niet alleen dat ze qua resultaat tegenvallen, de grote teams met de grote sterren bakken er weinig van ook qua amusement.

Gisteren was Denemarken-Kameroen zo'n beetje de leukste pot. Geen toplanden dus...

Enzo

Terwijl Denemarken tegen Nederland weer heel gesloten speelde...
Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe een team zich voorbereid op de betreffende wedstrijd.
Bij Denemarken-Kameroen gingen ze beide voor de winst, das leuk kijken idd.

Brazilie-Ivoorkust is ook niet onaardig tot nu toe... 8)

Zaphod_Beeblebrox

Topteams stellen inderdaad teleur. Lijkt wel alsof bij geen enkel van die landen de motivatie er gewoonweg niet is om wereldkampioen te worden.
Volgevreten vedetten, dat denk ik ervan. Als je ziet hoe Nieuw-Zeeland Italiƫ kon afhouden met een hoop voetballers die geen contract hebben en uit een land komen met 1 profploeg, ze moesten zich schamen. Buiten de Argentijnen en Spanje (ondanks het verlies) is er geen enkel land dat de wereldtitel verdiend tot nu toe, al was Braziliƫ wel heel goed de 2de helft gisteren.