Frederik Everaert finalist Dunlop Drivers Cup 2009 - Circuit Zolder

Gestart door 4ever_karting, 22 augustus 2009 - 13:18:31

« vorige - volgende »

4ever_karting

De Dunlop Drivers Cup 2009 geeft ook dit jaar de kans aan jong racetalent om zich te bewijzen, een raceopleiding te winnen, én... een plaatsje te veroveren in een race van de Dunlop SportMaxx Endurance Cup!

Competitiegeest, conditie, behendigheid en motivatie is wat je nodig hebt om van jezelf een betere rijder te maken.

Frederik Everaert, 30 jaar, zijn ambitie en passie voor autosport is er reeds lang, van jongs af. Zijn duidelijke interesse hiervoor vertaalden zich in 2 eigen organisaties:
- 4ever Karting, de grootste kartclub van België met intussen meer dan 600 leden en opgericht in 2001
- 4ever Tour, een unieke road trip formule vanuit België en opgestart in 2007.

Beide initiatieven benadrukken zijn passie voor autosport en ook voor verantwoord rijplezier en fun. Frederik heeft reeds als amateur diverse initiaties kunnen rijden op de circuits van Zolder (BE), Francorchamps (BE), EIA (FR), Nürburgring (DE) en Géoparc (FR), maar kijkt er heel sterk naar uit om via de Dunlop Drivers Cup 2009 mogelijk zijn eigen racelicentie te kunnen behalen, in een echt raceteam mee te draaien en aan een knappe uithoudingswedstrijd te kunnen deelnemen.

Je kan deze kandidaat ook steunen via het populaire netwerk van Facebook, nl. http://www.facebook.com/group.php?gid=119895528940&ref=nf.

Op 30 september zal Frederik zich bewijzen in de Mini Cooper S op het Circuit van Zolder, tesamen met de andere 14 finalisten. Intussen zal hij de komende 4 weken een strikte conditietraining volgen en volledig naar deze mooie dag toewerken. Met zijn grote passie voor autosport moet je deze unieke kans, aangeboden door Dunlop, natuurlijk ten volle benutten.

Ferrari 2010

Proficiat Frederik :) Ik had mezelf ook aangemeld, maar was helaas niet uitgenodigd afgelopen vrijdag :( Maar Dunlop heeft de afgelopen jaar toch de moeite genomen om onbekende mensen een kans te geven, en dat mogen we toch zeker niet uit het oog verliezen! Ik hoop voor jouw dat je het goed doet, en als je bij de beste 3 bent, dan zal ik je wel zien rijden tijdens de 10h ;) Succes!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

4ever_karting

 ;)

4ever_karting

Citaat van: Schumi 2009 op 22 augustus 2009 - 18:53:05
Proficiat Frederik :) Ik had mezelf ook aangemeld, maar was helaas niet uitgenodigd afgelopen vrijdag :( Maar Dunlop heeft de afgelopen jaar toch de moeite genomen om onbekende mensen een kans te geven, en dat mogen we toch zeker niet uit het oog verliezen! Ik hoop voor jouw dat je het goed doet, en als je bij de beste 3 bent, dan zal ik je wel zien rijden tijdens de 10h ;) Succes!

Merci, Schumi! Ik doe mijn best en ga er alleszins helemaal voor, zowel qua techniek en oefeningen, mediadossier als conditie.

4ever_karting

(leeg)

4ever_karting

(leeg)

4ever_karting

(leeg)

4ever_karting

(leeg)

4ever_karting

(leeg)

4ever_karting

(leeg)

4ever_karting

-