IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

Robbert65

#705
Ik heb het laatste deel van de samenvatting gezien. Wat mij verbaasde, is dat een veertigjarige corpulente heer in staat is een race over 118 ronden winnend af te sluiten met een kapot stuurhuis. Dat zegt iets over het niveau van de andere rijders? Of iets over de klasse? of alsnog iets over de sympathieke Juan Pablo :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Maikel0230

Voor zij onder ons die de race gemist hebben, Indycar heeft de hele race op Youtube gezet.

! No longer available

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Doen ze tegenwoordig hoe langer hoe meer, ook met klassieke races. Je kan zo zelfs al verschillende oude Indy500-races integraal herbekijken.

Robbert65

kan F1 nog wat van leren.....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Franky R.

Citaat van: Robbert65 op 20 maart 2016 - 05:28:37
kan F1 nog wat van leren.....


Absoluut...De FIA wil wel, want die zet de F3-races ook in haar geheel online op Youtube. Zo bindt je de potentiële fan alleen maar [nog] beter aan jouw concept. Maar waarschijnlijk moet Bernie eerst gaan hemelen voordat iemand de F1-races met een vertraging van///zeg...een halve dag online gooit.


De jeugd is de toekomst en dit zitten en masse op YouTube, Twitch en dat soort online-zaken...

FolkertE

Dit weekend is ook Indycar op Phoenix, maar weet iemand of dat op Zondag ochtend of Maandag ochtend is?

Op GPupdate staat 3 april 03:15. Technisch gezien is dat dus Zondag ochtend, maar ik weet dus niet of GPupdate dat ook zo bedoeld en niet  03:15 nacht van zondag op maandag.
Iemand wel een idee?

Edwin90

Van zaterdag op zondag nacht  ;)

FolkertE

Ahh, thanks. Dat vermoede ik zelf ook wel, maar wilde het toch zeker weten. Misschien kan ik die nog wel eens mee pakken.

SDG

Alexander Rossi wint de Indy500. Onvoorstelbaar.

Pancake Shield

Echt een sensationele overwinning.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Robbert65

mooi man! ik heb gekeken, geslapen, van die korte slaapjes tijdens een lange race en de leukste rondes waren de laatste drie. wauw! Met z'n kampioenskrans en zijn melk! Er dient zich een nieuwe generatie aan: Max in Spanje, Alexander Rossi in Indianapolis, nieuwe tijden dienen zich aan.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Jehoentelaar


Sabai

Ik heb de laatste helft gekeken maar snap niks van die sport.Wel een verrassende winnaar.

Jozef

Je rijdt met een auto, af en toe stuur je naar links, en wie na 500 mijl als eerste over de streep komt, wint. Wat valt er nog meer te snappen? :P

Robbert65

en dat alles met een gemiddelde snelheid van bij de 400 km/u....
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel