Ja dat klopt, maar bij een inhaal poging denk ik meer aan bewuste actie om iemand uit te remmen, wat er nu gebeurde was meer het gevolg van Power die wijd ging.
En als ik het zo zie is het enige wat JPM doet is de race lijn pakken tot Power ineens naar binnen stuurde.
Het was niet zo dat Power van de baan schoot, hij ging alleen wijd maar bleef vóór JPM die er echt totaal niet naast zat. Hij had makkelijk in kunnen houden, dat had hij gemoeten zelfs, denkende aan de titelstrijd. Je zag Power terug naar binnen snijden en JPM had die plek niet nodig. Sorry, ik vind het een geweldige vent, maar dit was oerdom.
Het was niet slim, maar oerdom vind ik wat overdreven.
Maar ik heb het nu een paar keer terug gekeken, maar het was de fout van Power. JPM had idd gewoon rustiger moeten rijden, maar ook niet te rustig anders waren de anderen er misschien wel voorbij gegaan. Ik denk niet dat JPM had verwacht dat Power zo abrupt naar binnen zou sturen. Ik zie JPM ook niet echt poging wagen om er voor bij te gaan, maar meer om op de lijn te blijven.
Maar goed, ontzettend jammer, maar het was een mooi jaar. Volgend jaar hoop ik weer zo'n jaar en dan met JPM als winnaar.