IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

SDG


Perton

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

0634

Genoten!!! Top!!! Geweldig ook die JPM!!

Jehoentelaar

Heerlijke race was het weer! Niet al te veel grote klappers en een fenomenale strijd op het eind. JPM met afstand de meest agressieve van het spul, hele mooie zege.

Jammer dat mijn favorieten TK en Carpenter eruit vlogen, maar het zij zo. Volgend jaar editie nummer 100!

gloudiesaurus

Van start tot finish gekeken, geweldige race!

Goed commentaar ook op Sport1  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Jehoentelaar op 24 mei 2015 - 22:06:06
Heerlijke race was het weer! Niet al te veel grote klappers en een fenomenale strijd op het eind. JPM met afstand de meest agressieve van het spul, hele mooie zege.

Jammer dat mijn favorieten TK en Carpenter eruit vlogen, maar het zij zo. Volgend jaar editie nummer 100!

Volgens mij over twee jaar nummer 101.

Jehoentelaar

Dat zou zomaar kunnen.

0634

Die overwinningskransen moeten we in de F1 ook weer terugkrijgen.

Wallie

Geweldige wedstrijd! Zeer verdiende overwinning van JPM gewoon over het gras om Dixon(volgens mij?) in te halen. Ook erg fijn commentaar bij Sport1!
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Kootje

Die Weeink, hoe leuk die het ook doet, maakt ook wel fouten hoor. Tijdens de Indy500 haalde hij constant Power (wit-zwarte auto) en Dixon (rode auto) door elkaar en nu geeft hij Newgarden de schuld van de crash direct na de eerste caution. Onzin natuurlijk, de crash werd veroorzaakt door Coletti die Jakes aantikte, waarna Jakes Kanaan aantikte. Het enige dat Newgarden deed was 'n aanval plaatsen op Rahal, waardoor Rahal van z'n lijn moest en Kanaan niet meer kon ontwijken, maar dat maakt je nog niet de veroorzaker van de crash.  ;D

Edwin90

Deze race heeft verdacht veel weg van de race in New Orleans. Weinig racen en veen caution. Sato is lekker bezig overigens!

Kootje

nummer 5 nu ??? en we zijn pas halverwege

Pancake Shield

En we hebben een red flag, juppie  ::)
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Kootje

Race over, wat 'n anti-climax >:(

Jehoentelaar

Kun je weinig aan doen verder.