IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

Perton

Spannend was het niet, maar volgens mij is dat elk jaar met Long Beach, of ik ben in de war met een ander circuit. Maar het is volgens mij altijd veel poespas "want historisch" maar naar mijn idee dus nooit echt boeiende races.

Nogmaals, misschien ben ik in de war met een ander circuit en haal ik wat dingen door elkaar, en dan mag mijn post worden genegeerd :P

-Nino-

Aankomend weekend de kwalificaties van de Indy 500 live op Sport1!

Jehoentelaar


Perton

Ik ben er niet (zaterdag tenminste) dus ik zal het niet meekrijgen, maar desondanks is dat wel erg nice dat ze dat doen.

-Nino-

#529
Citaat van: Perton op 12 mei 2015 - 01:18:11
Ik ben er niet (zaterdag tenminste) dus ik zal het niet meekrijgen, maar desondanks is dat wel erg nice dat ze dat doen.

Zaterdag van 22.00 - 24.00 uur.
Zondag van 19.00 - 21.00 uur.

Wordt de dagen daarna herhaald en in samenvatting uitgezonden. Maar dat ze er live bij zijn is prachtig.


SDG

Zware crash van Helio Castroneves deze morgen. Hij is gelukkig ongedeerd.

gloudiesaurus



zo flinke klapper hoor!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Perton

Da's een goeie inderdaad.

janke

#534
Voor Indy begrippen valt dit toch wel mee? Vroeger spatte zo'n ding in 100.000 stukken. Nouja vroeger. Vraag het Ari Luyendyk. :P

Ik zal in een deuk liggen als Montoya wint, echt. Wordt nogal verguisd op wat fora door de zgn. kenners. Net als J Villeneuve.
Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar

Pagenaud met een 228.793. Met de snelheden zit het wel goed tot nu toe.

Jehoentelaar

Vandaag ging Newgarden de muur in bij bocht 1 en ook hij ging op z'n dak toen de auto achterwaarts uit de muur kwam.

Jehoentelaar

Het duurde precies twee kwalificatieruns voor de boel werd afgebroken vanwege de weersomstandigheden.

Jehoentelaar

#538
Vandaag weer geneuzel met de regen. Vanmorgen was Carpenter overigens de derde die z'n auto ondersteboven parkeerde na een crash.

Edit: na de crash van Carpenter is besloten geen punten te geven voor de kwalificatie en moeten de Chevrolets worden aangepast om te voorkomen dat het spul in de lucht blijft vliegen.

Perton