IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Pancake Shield op 29 maart 2015 - 11:29:41
Ik tel er meer dan twaalf. 24 zelfs.

:-[

Keek blijkbaar weer 'ns met 'n half oog.  :-X

Franky R.

Citaat van: Kootje op 29 maart 2015 - 12:33:03
Citaat van: Pancake Shield op 29 maart 2015 - 11:29:41
Ik tel er meer dan twaalf. 24 zelfs.

:-[

Keek blijkbaar weer 'ns met 'n half oog.  :-X
;D ;D ;D
Ja, dan kom je inderdaad uit op 12... ;)

0634

Aardig raceje weer. Mooie staaltjes inhaalwerk van Power en JPM.

Kootje

#513
Inderdaad. Kan ook niet wachten op het gevecht tussen Montoya en Power dat er ongetwijfeld gaat komen. Uiteraard hoop ik dat Montoya dan aan het langste eind trekt. ;)


-EDIT-
Daar wastie al en idd ... Montoya trekt aan het langste eind. :-*
Wel fijn dat die banden in de Indys niet van plastic zijn, dit in tegenstelling tot die in de F1. Anders had JP bij die actie toch echt 'n lekke band opgelopen, zoals oa Kimi eerder vanochtend.


-EDIT 2-
Woohoo ..... it's a win voor One Pablo Montoya ;D

sjakie

Mijn god, op een of andere manier slaagt Indycar er elk jaar wel weer in om zichzelf belachelijk te maken, of het nu wel of niet hun schuld was: iets meer dan een half uurtje aan green flag racing!

Gelukkig won the Mayor of Hinchtown de race.

Franky R.

Citaat van: sjakie op 14 april 2015 - 12:35:26
Mijn god, op een of andere manier slaagt Indycar er elk jaar wel weer in om zichzelf belachelijk te maken, of het nu wel of niet hun schuld was: iets meer dan een half uurtje aan green flag racing!

Gelukkig won the Mayor of Hinchtown de race.


Je zou denken dat ze ook regenraces hebben, maar ik zag niets wat leek op regenbanden...Tja, dan krijg je dit.

Jehoentelaar

Ze hebben voor niet-ovals gewoon regenbanden.

Kootje

Nu alleen nog coureurs die snappen dat je in de regen minder hard kunt en eerder moet remmen. ::)

Pancake Shield

Het zal sowieso zometeen in Long Beach ook wel weer chaos-troef zijn. Als je al kijkt hoeveel in St Petersburg naar de full course gegrepen werd vanwege geknakte vleugeltjes en dan de vorige race in die opdrogende zooi. Nja, Long Beach gaat volgens mij 100% full course yellow zijn....
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Nee, ik denk dat ze de eerste bocht nog wel weten te halen!

Perton

#520
Wow, ze houden het zowaar bij een local yellow.

-edit- onee ik zit niet op te letten

0634

Leip word ik van die FCY's...  >:(

Edwin90

Weinig boeiende race vond ik. Laatste paar rondjes waren wel leuk met het gevecht tussen Montoya en Pagenaud.

-Nino-

Ben het met je eens Edwin, het was echt een tegenvaller. Het gevecht wat je noemt tussen Montoya en Pagenaud was uiteindelijk niet echt een gevecht te noemen.

Ook zaterdag bij de United Sportscar Championship viel er weinig te beleven.

Pancake Shield

Nja, het was beter dan wat we op NOLA Motorsportspark gezien hebben. Maar een paar rondjes FCY en de rest racen. Viel me nog niet tegen. Al was de angel wel uit de wedstrijd nadat Dixon Castroneves voorbij ging.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock