Iemand die World Series by Renault-kampioen wordt en nog eens viermaal het podium in Le Mans pakt en vier keer in de American Le Mans Series wint, kan natuurlijk best een potje sturen. Maar goed, dat zegt natuurlijk meer over zijn sportscarskwaliteiten dan zijn single seater-kwaliteiten. Wat dat betreft lijkt het een rare keus, maar zie mijn volgende alinea maar.
Klein foutje van je Fabian, hij gaat helemaal niet de Indy 500 rijden. Daarvoor hebben ze Kurt Busch al. Montagny gaat de road course-race op Indianapolis racen. En wat dat betreft is het niet zo'n gekke keus van Andretti. Hoeveel coureurs zijn er nou beschikbaar die ooit op die road course hebben gereden, recent (oké, 2012 dan) nog competitief hebben geracet en op zich nog íets van enig talent in hun donder hebben? In het geval van Montagny is dat laatste niet veel, dat geef ik toe, maar eigenlijk vind ik het best wel een logisch verhaal. Natuurlijk gaat hij verder niet hoger eindigen dan 15e ofzo, maar alsnog leuk om hem erbij te hebben.