IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

Edwin90

RTL7 heeft recht op de samenvattingen. Hier starten ze één dezer dagen mee geloof ik. Live is het niet te zien in Nederland.

Ik kijk zelf altijd een dag na de race een gedownloade HD opname. Wel even een dag het Indycar nieuws vermijden.  ;)

Fabian

Ik pak altijd een streampje

Jehoentelaar

Ik kijk op de races in het holst van de nacht na altijd live. Zijn veelal prima streams te vinden via de vaste websites. Stuur t.z.t. maar een PM, dan komt dat wel goed. Belooft een leuk (maar kort en intensief) seizoen te worden. 8)

SDG

Ik volg de Indycars de laatste tijd niet zo intensief meer. Ik heb tegenwoordig ook zoveel klassen te bekijken dat ik hier en daar wat schift in mijn programma. Op 'rustige' weekenden durf ik nog wel eens een race helemaal uit te zien, maar even vaak beperk ik me gewoon tot de highlights op de officiële website de dag nadien. Voor de Indy 500 maak ik uiteraard een uitzondering, dat is en blijft nu eenmaal één van de autosporthoogtepunten van het jaar.

Kootje

Mike Conway heeft de race, die grotendeels bepaald werd door een incident in de 56ste ronde, door de straten van Long Beach, Florida op z'n naam gezet.

Maar wat gebeurde er dan in die 56e ronde?
Nou ... Ryan Hunter-Reay, die samen met Hinchcliff op weg naar de zege leek, tikte Josef Newgarden in de muur, waardoor een enorme ravage met oa Hinchcliff, Kanaan en Sato ontstond. Na de SC ging Dixon aan de leiding, maar hij reed 'out-of-sync'. Zijn late tankstop gaf Conway de leiding, die hij ondanks aandringen van Power niet meer af zou staan. Will Power werd tweede, Carlos Munoz derde.

Mijn favoriet Juan Pablo Montoya wist ook maximaal te profiteren vd ontstane chaos en liep net het podium mis. Een vierde plek was zijn deel, geen slecht resultaat voor iemand die pas z'n 2e race reed na 7 jaar niet meer in 'n Formule auto te hebben gezeten en slechts op ovals acteerde.

Perton

Dixon is een fucking clown dat hij zo hard ten opzichte van wilson verdedigde terwijl het duidelijk was dat ie nog moest tanken.

Hunter-reay... ik snap de kritiek, maar ik vond het logisch dat hij in de aanval ging bij newgarden die koude banden had en net even verkeerd de bocht uitging. Dat het wat te optimistisch was en misging, is dan jammer. Geef hem desnoods een klein gridstrafje maar voor de rest had ik geen moeite met wat ie deed.

Kootje

Citaat van: Perton op 14 april 2014 - 13:03:10
Dixon is een fucking clown dat hij zo hard ten opzichte van wilson verdedigde terwijl het duidelijk was dat ie nog moest tanken.

Snapte ik ook niet helemaal. Vergooit daarmee Wilsons zege/podium terwijl er voor hem niets te winnen viel. ::)


CitaatHunter-reay... ik snap de kritiek, maar ik vond het logisch dat hij in de aanval ging bij newgarden die koude banden had en net even verkeerd de bocht uitging. Dat het wat te optimistisch was en misging, is dan jammer. Geef hem desnoods een klein gridstrafje maar voor de rest had ik geen moeite met wat ie deed.

Mwah ... aan de ene kant snap ik dat hij de aanval koos, maar aan de andere kant is iets te optimistisch ook weer te zwak uitgedrukt. :-\

Perton

Goed, was inderdaad misschien te zwak uitgedrukt, maar daarom zeg ik ook: een klein strafje zou ik snappen, maar de massale kritiek op hem vind ik ook wel weer wat overdreven. Dit krijg je nou eenmaal als je in smalle straatjes gaat racen.

Kootje

Dat is 'n feit, maar ja ... mensen moeten altijd wat te zeiken hebben. Ikzelf ook, terwijl je ook kunt zeggen: Hij probeert het tenminste. Vandaar dat ik onbeslist ben in deze. Want aan de ene kant vond ik het geen handige actie, maar ja ... hij probeert tenminste iets en maakte daarmee 'n best saaie race ineens weer leuk. Ennuh ... zonder was JPM geen 4e geworden. :P

Jehoentelaar

Ik vond het geweldig bizar dat het gebeurde. Aan de andere kant zat dit weekend sowieso vol met gekke dingen.

RHR kon het proberen en Newgarden dook sowieso als een blind paard die bocht in, maar wellicht had het van RHR wel tactischer geweest om het op een iets veiliger punt die ronde te proberen. Een paar bochten later zat 'ie er sowieso nog vlak achter en waren zijn griplevels ook nog beter geweest.

Dat dit soort dingen het risico zijn van dergelijke circuits staat uiteraard als een paal boven water. Het heeft ook wel weer iets, dit soort dingen. Net als het incident met Maldonado en een van de Marussia's afgelopen jaar (?) in Monaco, of de stunt die eens werd uitgehaald in de formatieronde begin deze eeuw op datzelfde circuit.

Perton


Fabian

Franck Montagny, kennen we hem nog??????, gaat voor Andretti de Indy 500 rijden.

Maikel0230

Yup de kerel die bij Super Aguri inviel nadat ze Ide zijn licentie hadden afgepakt. Werd geloof ik tegen het einde van het seizoen zelf vervangen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

Citaat van: Maikel0230 op 24 april 2014 - 10:25:33
Yup de kerel die bij Super Aguri inviel nadat ze Ide zijn licentie hadden afgepakt. Werd geloof ik tegen het einde van het seizoen zelf vervangen.
Yup. Waardeloze rijder als je het mij vraagt.

Maikel0230

Als je zijn resultaten bekijkt wel ja, Ik zie een paar mooie resultaten met Peugeot op Le Mans maar voor de rest is het huilen met de pet op maar das puur scorebordjournastiek natuurlijk en nooit niet echt representatief maar een revelatie zal het nooit worden denk ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25