IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

Edwin90

Oei, die ga ik ook niet meer napakken. Dan al een beste lange zit gehad met MotoGP. Dan maar Dinsdagavond terug kijken en het nieuws omzeilen.  :)

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 21 april 2013 - 12:08:56
Oei, die ga ik ook niet meer napakken. Dan al een beste lange zit gehad met MotoGP. Dan maar Dinsdagavond terug kijken en het nieuws omzeilen.  :)
Tja. Ik twijfel nog. Als ik ga kijken zal het wel een latertje worden...

SDG

Citaat van: Edwin90 op 21 april 2013 - 12:08:56
Oei, die ga ik ook niet meer napakken. Dan al een beste lange zit gehad met MotoGP. Dan maar Dinsdagavond terug kijken en het nieuws omzeilen.  :)

Voor mij idem. Ik heb zonet al de GP2 gezien, straks Formule 1 en daarna nog drie MotoGP-races... Het moet nog leuk blijven ook, hé.

Franky R.

Citaat van: SDG op 21 april 2013 - 12:16:17
Citaat van: Edwin90 op 21 april 2013 - 12:08:56
Oei, die ga ik ook niet meer napakken. Dan al een beste lange zit gehad met MotoGP. Dan maar Dinsdagavond terug kijken en het nieuws omzeilen.  :)

Voor mij idem. Ik heb zonet al de GP2 gezien, straks Formule 1 en daarna nog drie MotoGP-races... Het moet nog leuk blijven ook, hé.
;D ;D ;D

Sabai

Sato heeft als eerste Japanner een Indycar race gewonnen  :D Heb de race verder niet gezien maar toch knap van hem.

Franky R.

Citaat van: Sabai op 22 april 2013 - 07:26:38
Sato heeft als eerste Japanner een Indycar race gewonnen  :D Heb de race verder niet gezien maar toch knap van hem.
Zal eens zoeken op Youtube...Maar Sato had Indy 2012 ook al kunnen winnen. Toch heeft het lang geduurd voordat Takuma won...Hoelang rijdt hij al in de Indycars?

SDG


Franky R.

Citaat van: SDG op 22 april 2013 - 18:32:05
Hier is een korte officiële samenvatting van de race, van op www.indycar.com:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dxO-6cvJUgY
Ah, was vergeten om het op te zoeken...Ben weer eens in de krochten van Youtube aanbeland. Geen idee hoe ik daar terecht kom en de meest infantiele zaken op mijn scherm krijg... :P

Edwin90

Net de race gezien, knap hoor van Sato. Indy mag dan wel niet gelukt zijn. Maar Long Beach is ook niet mis!

Jehoentelaar

De race van vanavond was werkelijk briljant. Spanning tot de laatste meters. Ik zou die highlights meepakken als ik het nog niet gezien had. 8)

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 05 mei 2013 - 20:52:36
De race van vanavond was werkelijk briljant. Spanning tot de laatste meters. Ik zou die highlights meepakken als ik het nog niet gezien had. 8)
Dat ga ik zeker doen. Heb t eerste gedeelte wel gezien.

Edwin90

Wat een laatste paar rondes zeg! Sato was wel erg agressief met verdedigen, zo niet té.

Franky R.

Citaat van: Edwin90 op 06 mei 2013 - 14:11:25
Wat een laatste paar rondes zeg! Sato was wel erg agressief met verdedigen, zo niet té.
Een stukje Formule 1, wat nog achtergebleven is in zijn DNA... :P
;)

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 05 mei 2013 - 20:52:36
De race van vanavond was werkelijk briljant. Spanning tot de laatste meters. Ik zou die highlights meepakken als ik het nog niet gezien had. 8)

http://www.youtube.com/watch?v=OvsUHspjgAs

Hierzie.

Leuk dat ze iedere keer een korte maar degelijke samenvatting geven. Verzamel ze allemaal en je hebt op het einde van het jaar je eigen review.  8)

Maikel0230

Zou sato dan toch nog zijn plekje gevonden hebben op de wereld waar het wel allemaal lukt voor hem. Hij heeft de leiding genomen in de rangschikking dus zijn seizoen kan al niet meer stuk denk ik. Vorig jaar was hij ook goed tijdens de Indy 500 dus voor dit jaar kan het ook.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25