IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Fabian op 24 maart 2013 - 17:50:27
Power heeft er goed zin in. Kostte hem wel bijna z'n race....

Sato zit er ook weer goed bij. Die gaat vroeg of laat toch wel eens zijn eerste race in de Indycars winnen.

SDG

Ook leuk dat Simona de Silvestro redelijk vooraan zit. Bewijst dat haar rotseizoen van vorig jaar echt aan de auto lag.

Edwin90

Power loopt wel hard weg hoor. Hopen dat Sato hem kan bijhalen.

Pleuris veel reclame trouwens  :o

Fabian

Franchitti in de fout. Sato kan het tempo van Power niet volgen. Die Power is lekker bezig.

Edwin90

Weet iemand trouwens of RTL7 dit jaar nog wat races gaat uitzenden?

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 24 maart 2013 - 18:04:52
Weet iemand trouwens of RTL7 dit jaar nog wat races gaat uitzenden?
De Indy 500 denk ik live. De rest misschien in samenvatting?

Edwin90

Castroneves nu aan de leiding. Kan snel omdraaien daar. Ook van caution naar caution  ;D

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 24 maart 2013 - 18:19:24
Castroneves nu aan de leiding. Kan snel omdraaien daar. Ook van caution naar caution  ;D
Ja mooie actie van Castroneves. Dat van caution naar caution gebeurt daar wel vaker!

SDG

Citaat van: Fabian op 24 maart 2013 - 18:19:58
Citaat van: Edwin90 op 24 maart 2013 - 18:19:24
Castroneves nu aan de leiding. Kan snel omdraaien daar. Ook van caution naar caution  ;D
Ja mooie actie van Castroneves. Dat van caution naar caution gebeurt daar wel vaker!

Een van de meest essentiĆ«le zekerheden uit de autosport: 'Safetycars breed safetycars.'  ;)

SDG

Citaat van: Edwin90 op 24 maart 2013 - 17:56:55
Pleuris veel reclame trouwens  :o

Is Amerika, he.  ;)

Deze namiddag de Formule 1 bekeken via NBC. Was niet anders...

Edwin90

Scheelt trouwens dat sommige reclame's mooie promo's zijn voor de sport zelf. Dat scheelt.

Fabian

Misschien iets voor de F1 om van die veegwagens de marbles op te laten ruimen!  ;)

Jehoentelaar

Sato was vooraf enigszins onverwacht, het is echt eeuwen geleden dat een auto van AJ Foyt Enterprises er zo goed bij zit. Simona gaat ook heel erg goed, maar die wagens van KV Racing Tech zijn de hele winter al erg goed. Power excelleert echter op de street- en road courses, dus ik verwacht niemand anders dan hem met de overwinning.

Auto's van Ganassi tot nu toe erg zwak. Dario jammerlijk uitgevallen en Dixon zit er niet lekker bij.

Fabian

Ja die wagens van Ganassi zitten nog niet op t niveau wat ze ervan verwachten. De Silvestro zit er lekker bij, baal wel dat Newgarden stilvalt.

Fabian

Ik ga het einde van de race niet halen met mn laptop denk ik. Nog maar een uurtje batterij en mn oplader werkt niet goed.