IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Franky R. op 03 maart 2013 - 20:14:16
Citaat van: Fabian op 03 maart 2013 - 19:58:51
Serries heeft waarschijnlijk gewoon te maken met een vinger die bleef vastplakken aan het toetsenbord bij de R...  ;)
He, bah...plakkerige toetsenborden zijn gewoon 'yuk'! :P
;)
Dat klopt helemaal!

Jehoentelaar

Citaat van: Wallie op 03 maart 2013 - 17:11:38
Is er al iets bekend of RTL dit nog weer gaat uitzenden?
De Indy 500 hebben ze sinds het begin van deze eeuw maar één keer niet uitgezonden, dus die zullen ze ongetwijfeld meepakken. Wellicht dat ze daarnaast nog een paar niet-ovals meepakken die op een gunstige tijd zijn, maar ik verwacht er niet heel veel van. IndyCar is van zichzelf niet zo heel goedkoop, en een stuk of vijftien keer een paar uur satelliettijd is ook behoorlijk aan de prijs.

Fabian

Citaat van: Kootje op 15 maart 2013 - 21:42:50
Ho ho ..... onze eigen Fabian is zwaar fan van de man hé. >:(

;D ;D ;D
Inderdaad. Ik had Narain graag zien racen in 2013!

Franky R.

Citaat van: Fabian op 15 maart 2013 - 22:21:06
Citaat van: Kootje op 15 maart 2013 - 21:42:50
Ho ho ..... onze eigen Fabian is zwaar fan van de man hé. >:(

;D ;D ;D
Inderdaad. Ik had Narain graag zien racen in 2013!
Dat kan, maar dan moet je een stream hebben die Indycar-races uitzendt... :P :P :P


;)

Jehoentelaar

De kans dat we Narain in de IndyCar Series in actie gaan zien is anders ook niet zo groot... :)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 17 maart 2013 - 17:26:02
De kans dat we Narain in de IndyCar Series in actie gaan zien is anders ook niet zo groot... :)
Huh? Ik dacht dat Narain vergevorderd was in gesprekken met teams? Maar dat is dus niet zo? Ok dan.

Jehoentelaar

Er is al heel lang niks meer over gezegd en de pre-season tests zijn zover ik weet allemaal geweest. Misschien dat een one-off op Indianapolis een optie is, of een ander los evenement. Een heel seizoen gaat in ieder geval voor 90% zeker niet gebeuren (op basis van de nieuwsbronnen die ik voor deze post even heb doorgebladerd).

SDG

#157
Citaat van: Jehoentelaar op 03 maart 2013 - 20:40:44
Citaat van: Wallie op 03 maart 2013 - 17:11:38
Is er al iets bekend of RTL dit nog weer gaat uitzenden?
De Indy 500 hebben ze sinds het begin van deze eeuw maar één keer niet uitgezonden, dus die zullen ze ongetwijfeld meepakken. Wellicht dat ze daarnaast nog een paar niet-ovals meepakken die op een gunstige tijd zijn, maar ik verwacht er niet heel veel van. IndyCar is van zichzelf niet zo heel goedkoop, en een stuk of vijftien keer een paar uur satelliettijd is ook behoorlijk aan de prijs.

Voor mij wordt het hoe dan ook weer streamen of in uitgesteld relais binnentrekken. Sedert Eurosport gestopt is met het uitzenden van de Indycars - waar is de tijd dat die gewoon alles uitzonden, inclusief Formule 1? - is de aandacht voor de Indycars in Europa sowieso helemaal op een laag pitje komen te stan.

Fabian

Vanavond de eerste race. Waar kan ik t beste kijken als ik de race wil volgen?

Jehoentelaar

Livestream of IndyCar Radio. Alleen via PM uiteraard. 8)

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 24 maart 2013 - 11:39:14
Livestream of IndyCar Radio. Alleen via PM uiteraard. 8)
Graag een PM. Heb nog wel zin in wat live actie!

Edwin90

Citaat van: Jehoentelaar op 24 maart 2013 - 11:39:14
Livestream of IndyCar Radio. Alleen via PM uiteraard. 8)

Ik hou me aanbevolen  :)

Jehoentelaar

Iets eerder dan ik dacht, maar de (pre)race begint al rond de klok van 17:40!

Fabian

Citaat van: Jehoentelaar op 24 maart 2013 - 12:24:45
Iets eerder dan ik dacht, maar de (pre)race begint al rond de klok van 17:40!
Ah kijk aan. Dat moet ik onthouden!

Fabian

Power heeft er goed zin in. Kostte hem wel bijna z'n race....