IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

Perton

Citaat van: Miguel op 25 maart 2015 - 09:29:06
Voor wie racet Max Chilton dit weekend? Carlin? Sowieso onverwacht, maar hij zal toch iets moeten racen dit jaar ;)
Nissan en dat weet je zelf ook wel, kameel.

Miguel

Nee, voor wie racet hij in Indy Lights? Kan er namelijk niets over vinden, maar verwacht dat het dan voor Carlin is. Of hij voor Nissan gaat racen dit jaar of ooit, is maar de vraag. Woord op straat is dat de GT-R LM 10 seconden off the pace is :')
Peace out yo.

Sphinx

Chilton start voor Carlin, samen met Ed Jones. Ook Jack Harvey (2e vorig jaar maar op punten gelijk met winnaar Gabby Chavez) start trouwens weer in de Lights, voor Schmidt Peterson.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Perton

Aangezien Brabham nog geen full time stoeltje heeft en Carlin (Jones dus eigenlijk) nog lerende is zou het me erg verbazen als Harvey het veld niet compleet domineert dit jaar. Pigot zal ongetwijfeld mijn ongelijk willen bewijzen.

Miguel

Toch wel grappig om een recente Formule 1-coureur in de Indy Lights te zien racen. Maar Chilton zal ongetwijfeld als enige coureur in het veld betaald krijgen om te racen.
Peace out yo.

Perton

Hij doet het ook alleen om het Carlin-project te helpen (en omdat ie in 2015 IndyCar wil racen).

Miguel

Ze zullen het sowieso wel op ontwikkeling gooien, want voor Max Chilton is hier weinig te winnen.
Peace out yo.

Pancake Shield

En met de eerste race morgen hebben we nog voorspellingen voor wie het goed gaan doen en wie slecht?

Overigens zag ik dat IndyCar de trainingen en de kwalificaties live uitzendt via YouTube. Dat is op zich best boeiend.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Perton

Mijn voorspelling is dat Penske en Dixon het goed gaan doen.

Perton

Wat zijn de Indy Lights toch eigenlijk ook dramatisch als een debuterend team meteen de kwalificatie domineert en de race wint... Maar goed, ik ben al enige tijd een Ed Jones-fan, dus ik klaag verder niet.

Jehoentelaar

De startgrid van vanavond:

Power - Pagenaud
Castroneves - Montoya
Sato - Bourdais
Kanaan - Hunter-Reay
Dixon - Newgarden
De Silvestro - Andretti
Kimball - Munoz
Rahal - Hinchcliffe
Coletti - Karam
Filippi - Jakes
Hawksworth - Chaves
Dracone - Huertas

Kootje

12 deelnemers maar? Das niet bijster veel. :(

Pancake Shield

Ik tel er meer dan twaalf. 24 zelfs.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Jehoentelaar

Nee Pancake, Will Power rijdt vanavond voor Pagenaud Motorsport.

Perton

Teambaas en coureur schijnen vorig jaar een goede relatie te hebben opgebouwd.