IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: sjakie op 27 januari 2015 - 13:47:40
Citaat van: Jehoentelaar op 23 januari 2015 - 16:26:08
I dunno, Weeink is prima aan te horen (uitstekend zelfs), maar IndyCar en motor(cross)racing zijn niet hetzelfde.

Allard Kalff vond ik altijd prima te pruimen, al sinds zijn eerste keer in 1990. "daar staat wel 'unoffical winner' maar hij IS het gewoon!!"
'

Ik vind het commentaar van Kalff helemaal niets. In de A1GP-tijd was hij ook manager van Bleekemolen en in zijn commentaar totaal niet objectief.
Als pit-commentator in de Formule 1 was hij overigens wel goed samen met Olav Mol als commentator.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Citaat van: SDG op 27 januari 2015 - 18:26:58
Citaat van: sjakie op 27 januari 2015 - 13:47:40
Citaat van: Jehoentelaar op 23 januari 2015 - 16:26:08
I dunno, Weeink is prima aan te horen (uitstekend zelfs), maar IndyCar en motor(cross)racing zijn niet hetzelfde.

Allard Kalff vond ik altijd prima te pruimen, al sinds zijn eerste keer in 1990. "daar staat wel 'unoffical winner' maar hij IS het gewoon!!"

Zijn hosting van de Dakar-verslaggeving op RTL7 vind ik dan weer helemaal niks. De manier waarop hij bepaalde woorden in zijn zinnen zo overdreven staat te beklemtonen, precies alsof hij tegen een bende schoolkinderen bezig is.

Dit dus. Vreselijk dat commentaar van hem.

Miguel

Citaat van: gloudiesaurus op 27 januari 2015 - 19:50:44In de A1GP-tijd was hij ook manager van Bleekemolen

Afgelopen weekend nog mooie verhalen over gehoord.

Kalff zijn tijd is geweest. Hij had altijd veel goede contacten in de autosportwereld en dat maakte hem als man op locatie altijd supergoed. Maar dat geblèr in de microfoon is niets voor hem en moet hij maar mee ophouden.
Peace out yo.

Edwin90

De seizoensopener op 8 maart zou gecancelled zijn. Nog geen officiële berichten gezien echter.

Jehoentelaar

De Facebookpagina van de series zelf meldt het zojuist.

sjakie

En racer bevestigt het ook. Dat is balen.

Iets anders wat vraagtekens oproept is dat Brian Barnhard weer benoemd is tot chief stewart en dus zal optreden als wedstrijdleider. Zeer opmerkelijk omdat Barnhard in het verleden opviel door zijn dubieuze calls wat 'm de bijnaam Brian Brainfart opleverde....

Miguel

Veel veranderd in race control sindsdien. Desalniettemin: jammerlijke keuze. Maar IndyCar heeft ze ook niet voor het uitkiezen, helaas.
Peace out yo.

sjakie

Gabby Chaves gaat rijden voor Bryan Herta en Luca de Filippi neemt de wagen van Ed Carpenter voor de street- en roadcourses. Mike Conway zit het hele jaar voor Toyota in het WEC.

Perton

Het is gewoon Luca Filippi hoor ;)

Ben benieuwd naar Chaves. Gold als groot talent, kwam naar Europa, presteerde niks, terug naar Amerika, en daar wel weer lekker op zijn plek gekomen. Denk dat hij het heel goed kan doen in de IndyCars. En van Filippi verwacht ik, zeker als het een deal wordt voor 2016 erbij, dat hij de prestaties van Conway wel zou kunnen evenaren.

sjakie

Wilson was bezig met de vierde wagen van Andretti maar het lijkt erop dat z'n budget niet voldoende is.... Jammer

Miguel

Peace out yo.

Perton

X-wings op de voorvleugel. Mooi man. Optyfen met dat ding. Voor vleugeltjes ga ik wel foto's van Schumacher en Ferrari in hun dominante jaren bekijken.

Edwin90

Ik hoop niet dat het gedaan is met close racing in de Indycars. Die vleugeltjes bevorderen dat in elk geval niet lijkt me!  :-\

Kootje

Ze worden er niet fraaier op.  :-\

sjakie

Tsja, mooi is het niet.

Maar als het races spannender maakt en een verschil kan maken tussen deelnemers dan graag. Nu is het wachten op de Aero kit voor de ovals: hopelijk komen daarmee de ovalraces van de jaren '80 en '90 terug, die waar de voorste auto in de rij niet altijd een "sitting duck" was...

Overigens viel mij op dat Stefan Wilson, broer van, getekend heeft voor Fan Force United. Geen idee wanneer ze op de baan zullen komen, waarschijnlijk een Indy one off.
James Jakes heeft de tweede wagen van Sam Schmidt gekregen en het beste nieuws is dat Sage Karam de 4e wagen van Chip Ganassi gaat rijden, in elk geval op St Pete. Hopelijk wordt Karam een groot coureur waar Amerika weer voor warm loopt...