IndyCar Series

Gestart door lemans24uur, 13 juli 2009 - 12:26:09

« vorige - volgende »

Fabian

Lekker foutje van Hildebrand. Die is in slaap gevallen volgens mij...

Edwin90

WTF Hildebrand!  :o

Kneurt achter de SC even op Power!  ???

Edwin90

Aan het commentaar te horen is dat niet zo heel vreemd daar... ;D

SDG

Hildebrand verontschuldigt zich en geeft toe dat het zijn fout was. Leek wel duidelijk...  ;D

Edwin90

Wat een gaaf einde! Jammer dat De Silvestro het niet redde. Maar ik mag Marco Andretti ook wel.

Prima race van Hinchcliffe.  :)

Fabian

Mooie race. Spanning tot het einde. Jammer dat de Silvestro het niet redde. Had haar wel een podium gegund en dat had ze ook wel verdiend. Hinchcliffe reed een foutloze race. Jammer voor Will Power dat Hildebrand niet oplette...

Jehoentelaar

Hildebrand was geloof ik bezig om zijn ronde achterstand terug te krijgen (wat 'ie mocht, obviously), maar dat weet ik niet zeker. Superleuke race, mooi om andere gezichten op het podium te zien.

Fabian

Morgen weer n mooie race voor de boeg!

Fabian

Winnaar van de eerste race, James Hinchcliffe, ligt er nu uit....

Fabian

Hij rijdt weer, maar niet erg snel. Problemen dus voor Hinchcliffe...

Fabian

Overwinning voor Ryan Hunter-Reay. Scott Dixon eindigt op een tweede plaats. Dit is de vierde keer dat Dixon in Birmingham op een tweede plek eindigt....

Edwin90

Zuur voor Dixon idd. Hunter Reay wel de terechte winnaar over het algemeen het meest constant.

Jehoentelaar

De race was erg clean en de verschillen waren behoorlijk. Was vooral jammer dat KV de snelheid compleet kwijt was op de langere runs, hun one-lap speed behoorde tot de top vijf.

Fabian

Vond het gisteren een vlakke race. Mooie gevechten vooraan, mar voor de rest viel t wel mee met het spektakel. Die Hinchcliffe heeft veertig rondjes voor niks in die auto gezeten nadat ie stil was gevallen. Ik vond het jammer dat Vautier terugviel. Mooiste actie was wel afkomstig van Kimball als je t mij vraagt.

Fabian

De race op Long Beach begint mij vandaag wat te laat. Twijfel nog of ik ga kijken!