GPPits.net zoekt schrijftalent!

Gestart door gloudiesaurus, 07 december 2008 - 16:11:13

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: Kootje op 20 oktober 2013 - 13:30:48
@Niels & Maikel,

Top jongens, leuk dat jullie je hier aan wagen.
Ennuh ...  wees niet bang, ik heb maar maatje 42, dus zo groot zijn die schoenen niet.  ;D

Je bent dus een doodgewone man?   ;D

http://www.youtube.com/watch?v=mggBCA0ZJAQ



Sabai

De kwaliteit van de artikelen zullen daar nu een stuk beter worden. Vind het vaak een telegraaf gehalte hebben. Succes Jeroen!

Tuesday

Citaat van: Sabai op 17 januari 2015 - 16:59:16
De kwaliteit van de artikelen zullen daar nu een stuk beter worden. Vind het vaak een telegraaf gehalte hebben. Succes Jeroen!
tja, dat is nou eenmaal de opzet van die site, weet niet of 1 persoon  daar verandering in kan/mag brengen.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Sowieso moet jullie voor het nieuws en het forum gewoon op de pits zijn  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 17 januari 2015 - 22:42:18
Sowieso moet jullie voor het nieuws en het forum gewoon op de pits zijn  ;)
onder andere, racexpress is voor oud nieuws met sensationele koppen. Niks voor iemand als Jeroen zou je dan denken. Maar wie weet kan hij de boel een beetje opkrikken daar, ik neem aan dat hij er niet voor het plaatsen van de nieuwsartikelen naartoe is gegaan.

Perton

Beetje als voetbalzone, koppen plaatsen die van alles kunnen betekenen. Zoals deze van vandaag: Op zoek naar een Amerikaanse coureur: "Niet goed genoeg, dan niet"

Goed, er staat dan AUTO INT voor dus je weet al dat het niet om Haas zal gaan, maar als je heel vluchtig kijkt, dan klik je er als F1-fan waarschijnlijk toch op.

Uiteindelijk gaat het ook om pageviews, dat snap ik ook wel, dus ik stoor me er verder ook niet aan. Deze post is meer een aanvulling op Tuesday wat betreft de sensationele koppen.

Miguel

#189
Nou nou nou, op Formule 1-gebied is zowel Racexpress.nl als GPPits zolderkamerjournalistiek. Racexpress.nl draait echter niet zozeer om de Formule 1 (zoals iedere vergelijkbare website), maar om de nationale autosport en de Nederlandse coureurs, en daarin vind je geen betere website.
Peace out yo.

Miguel

Nationale autosport en Nederlandse coureurs is overigens geen zolderkamerjournalistiek, weet ik uit eerste hand.
Peace out yo.

Sabai

Gelukkig heb jij er verstand van  :P

Perton

#192
Nee. Maar ik wel, als oud-werknemer van een website. Professionele websites zijn er in Nederland nauwelijks. Formule 1.nl natuurlijk en GPUpdate, wat dan mijn werkgever was. De rest is gewoon allemaal van hobbyisten. Wat F1 betreft uiteraard. autosport.nl is natuurlijk ook erg professioneel, maar geen F1-website. Maar in die zin heeft Miguel wel gelijk dat het allemaal zolderkamerjournalistiek is. Het is geen term die ik zelf zou gebruiken, juist omdat ik in een heel erg ver verleden ook nog voor een zolderkamerjournalistiek-site heb geschreven en daar dan ook helemaal niks mis mee vind. -edit- even toevoeging om extra duidelijk te maken dat ik sites als GPPits echt niet wil bekritiseren: GPPits onderscheidt zich bijvoorbeeld door mooie achtergrondverhalen, daarin zit in mijn ogen ook de kracht van dergelijke sites.

Of racexpress dan het beste is op het gebied van Nederlandse autosport, weet ik niet. Ze schrijven er wel heel veel over, en dat maakt het natuurlijk al wel interessant.

Miguel

#193
Citaat van: Sabai op 12 februari 2015 - 12:37:08
Gelukkig heb jij er verstand van  :P
Ik heb van zowel zolderkamerjournalistiek als verslag op locatie verstand, als verstand gelijkstaat aan ervaring (of dat zo is laat ik aan ieders eigen beoordeling over). En met beide is niets mis, maar het onderscheid moet wel gemaakt worden omdat je moet weten waar je nieuws vandaan komt. Maar wat Racexpress.nl ben ik ook wel bevooroordeeld.
Peace out yo.

Miguel

Overigens blijft MotorRacingblog.nl de ultieme Nederlandse website voor autosport, dat dat even duidelijk mag zijn.
Peace out yo.