GPPits.net zoekt schrijftalent!

Gestart door gloudiesaurus, 07 december 2008 - 16:11:13

« vorige - volgende »

Wings

Om eerlijk te zijn lees ik de artikelen zelden maar vind jou (Jeroen) ver weg de beste auteur. Met Fabian in je kielzog. De mannen gaan je input missen! Succes in de toekomst!

Franky R.

Citaat van: Wings op 14 april 2013 - 15:09:34
Om eerlijk te zijn lees ik de artikelen zelden maar vind jou (Jeroen) ver weg de beste auteur. Met Fabian in je kielzog. De mannen gaan je input missen! Succes in de toekomst!
Foei, dat ligt er nogal wat inhaalwerk voor je klaar...Dit kun je toch niet menen?! :-X


geintje
;) ;) ;)


Gerard

Citaat van: Franky R. op 14 april 2013 - 14:28:38
Onze collega Jeroen Scholte stopt met schrijven, maar geen zorgen. Hij blijft nog wel lid van het forum!


http://www.gppits.net/magazine/jeroen_scholte_verlaat_de_redactie/
Jammer!!

Franky R.


Wings

Als ik de voorwaarden lees vraag ik me af hoe jij er tussen bent gekomen, Franky. ;)























Kidding. :)

Franky R.

Citaat van: Wings op 13 augustus 2013 - 16:04:10
Als ik de voorwaarden lees vraag ik me af hoe jij er tussen bent gekomen, Franky. ;)























Kidding. :)


Nadat ik werd aangenomen, meteen de eisen veranderd. Want de regels gelden niet voor mij... :P :P :P
;)

NielsD

Guys,

Als jullie nog belang hebben bij iemand die af en toe een nieuwsberichtje op de site wil pleuren, dan stel ik me bij deze beschikbaar! Lijkt me leuk om te doen!

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Enzo

Citaat van: NielsD op 13 oktober 2013 - 20:36:48
Guys,

Als jullie nog belang hebben bij iemand die af en toe een nieuwsberichtje op de site wil pleuren, dan stel ik me bij deze beschikbaar! Lijkt me leuk om te doen!

Kijk, dat is goed nieuws Niels. We komen er a.s.a.p. op terug.  8)

NielsD

Citaat van: Enzo op 13 oktober 2013 - 20:41:51
Citaat van: NielsD op 13 oktober 2013 - 20:36:48
Guys,

Als jullie nog belang hebben bij iemand die af en toe een nieuwsberichtje op de site wil pleuren, dan stel ik me bij deze beschikbaar! Lijkt me leuk om te doen!

Kijk, dat is goed nieuws Niels. We komen er a.s.a.p. op terug.  8)

Helemaal goed. Ik wacht af..  ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Sabai

Ik zie dat Niels en Maikel bij de redactie erbij zijn gekomen.  Veel succes en ik lees jullie artikelen met veel plezier  :)

NielsD

Citaat van: Sabai op 19 oktober 2013 - 22:33:29
Ik zie dat Niels en Maikel bij de redactie erbij zijn gekomen.  Veel succes en ik lees jullie artikelen met veel plezier  :)

Bedankt Sabai! Tof om te horen..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Kootje

@Niels & Maikel,

Top jongens, leuk dat jullie je hier aan wagen.
Ennuh ...  wees niet bang, ik heb maar maatje 42, dus zo groot zijn die schoenen niet.  ;D

0634

Leuk dat er zoveel mensen toch altijd weer betrokken zijn bij de Pits. 

Zet hem op boys en maak er wat moois van :)

Maikel0230

Bedankt mannen

Ik ga zeker mijn beste beentje voorzetten!!

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Fabian

En wij zijn heel blij met de komst van Niels en Maikel!