GPPits.net zoekt schrijftalent!

Gestart door gloudiesaurus, 07 december 2008 - 16:11:13

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Gerard op 29 oktober 2010 - 19:48:49
Kun je nog wel zitten Franky, met al die veren in je arie? ;D

Volgens mij staat hij liever... ;D

Franky R.

Die paar veren zitten best prettig hoor!
Gelukkig zijn het geen ganzenveren... :D

Maar het is leuk om te horen, dat je goed werk verricht...toch?

Gerard

Citaat van: frankypankyv8 op 29 oktober 2010 - 22:39:26
Die paar veren zitten best prettig hoor!Gelukkig zijn het geen ganzenveren  ... :D

Geen ganzeveren?
Wat voor veren dan? Gasveren van 170 Newton?   ;D
Tja, ieder z'n genot zal ik maar zeggen  :o

Geintje...
Tis leuk als goed werk goed beloond en gewaardeerd wordt!!!
Keep up the good work!  :)

Edwin90

Jullie zullen al wel een aantal artikelen van mij gelezen hebben maar bij deze stel ik mij even officieel aan jullie voor!

Ik ben Edwin Scholten. Sinds kort ben ik actief als redactielid van F1Pits.net. :)
Ik woon in Vriezenveen en werk als Logistiek Manager bij een kachelspeciaalzaak in Vriezenveen.
Voor sommigen van jullie ben ik wellicht geen vreemde. Ik was actief op het oude F1News forum en heb daar ook een aantal jaar als redactielid mijn steentje bijgedragen aan de website.
Ik ben daar een anderhalf jaar geleden mee gestopt omdat ik ook nog PR werk deed voor een motorrace team (ONK Dutch Supersport) en ook nog eens naar school ging.
Inmiddels heb ik school afgemaakt en ben ik ook gestopt met motorracen. Dus, tijd over!  ;)
Op die manier heb ik weer contact gevonden met Peter (Gloudiesaurus) en ben ik sinds kort weer actief op deze site om jullie samen met mijn nieuwe collega's van de redactie van het allerlaatste nieuws te voorzien! Verder hoop ik natuurlijk iets toe te kunnen voegen aan het forum, alles is ten slote bespreekbaar of kan bespreekbaar gemaakt worden.

Voor vragen, opmerkingen, commentaar, kritiek of wat je maar wilt mag je me uiteraard altijd benaderen. Reactie gegarandeerd ;)

0634

En wij zijn bij de redactie heel blij met Edwin!

Veel succes!

gloudiesaurus

Je hebt je draai zo te zien alweer goed gevonden. Ik had eerlijk gezegd ook niet anders verwacht :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

meatball

Welkom ,hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Verder moet ik zeggen dat het er hier fel op vooruitgegaan is de laatste tijd.
Ik kom hier nu toch ook al een tijdje en zoals het er nu aan toe gaat ben ik vast van plan dat nog lang te blijven doen,keep up the good work boy's. :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Enzo

Mooi compliment, dank  Meatball.  8)

Gerard

Niet echt OT, maar ook van mij uit heel veel SUCCES Edwin
:)

back OT: VT 3 vanmorgen... MERCEDES ZAT ER WEER BIJ VOORAAN!
gaan zij nu hoge ogen gooien en zich mengen in de strijd tussen Red Bull en McLaren???

gloudiesaurus

Gerard ik verplaats jouw opmerkingen over VT3 even naar het GP Turkije topic ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Citaat van: gloudiesaurus op 07 mei 2011 - 12:21:17
Gerard ik verplaats jouw opmerkingen over VT3 even naar het GP Turkije topic ;)
oh sorry, ik was in de veronderstelling dat ik in dat topic zat..  :-[

0634

Om de Pits verder te ontwikkelen kunnen wij uiteraard alle hulp gebruiken. Daarom zijn wij blij dat wij vanaf heden een nieuw redactielid kunnen verwelkomen.

Forumlid Kootje is namelijk aan de redactie toegevoegd. Wij wensen hem veel succes :).

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo


rafael25

Precies ,veel succes  Kootje!Je kunt het wel! :)