GPPits.net zoekt schrijftalent!

Gestart door gloudiesaurus, 07 december 2008 - 16:11:13

« vorige - volgende »

RikGijsbers

Citaat van: FerrariMan op 24 december 2009 - 11:31:24
Citaat van: DerMika op 24 december 2009 - 10:54:26
Het spijt me maar ik zie hier regelmatig taalfouten op deze site. Dat stoort me enorm en het is ook erg amateuristisch.

Feedback...

De artikelen van het F1pits magazine vind ik over het algemeen een meerwaarde voor de site.

De reguliere nieuwsberichten zijn goed genoeg maar missen wat mij betreft originaliteit en/of snelheid om mee te doen met de topsites. Soms zijn artikelen veel eerder op andere sites - ik besef wel dat het niet eenvoudig is om altijd kort op de bal te spelen.

Verder vind ik dat er meer aandacht zou mogen zijn voor Belgen met een kans op F1 zoals Baguette, Ambrosio, maar ook een aantal piloten die nog niet zo bekend zijn. Hoe meer hun naam bekend raakt hoe beter. En daar zou een F1 website van eigen bodem wat mogen aan meewerken.

Ook heb ik een probleem met de tussenstand van het seizoen die zelden geupdate wordt. Ik zie nu wel dat die pagina niet meer in het menu van de site staat, dat is natuurlijk ook een oplossing ;)

Ik zie nu ook onder nieuwsberichten staan "Meer over...": dat vind ik leuk en moet je zeker blijven doen, alle grote sites tonen dergelijke "similar articles".

Wat wil je nog meer weten? ;)

DerMika

DerMika, we hebben een speciaal topic voor deze suggesties, zou je deze nogmaals willen posten op volgende link?
http://www.f1pits.net/forum/index.php/topic,10860.msg272995.html#new

Ik zou je bericht wel willen verplaatsen maar ik heb geen idee hoe ik het samenvoeg met een bestaand topic.  :)

Goede suggesties hoor! vanaf 1 juli kom ik de redactie officieel versterken en we hebben allemaal erg veel zin om er de schouders onder te zetten.
We zullen ongetwijfeld je tips meenemen voor de toekomst.

Franky R.

Hallo,

ik heb zojuist gelezen, dat ik ben geaccepteerd als lid van de redactie.
Helaas kan ik nog geen artikelen posten, maar ik verwacht dat dat snel is opgelost...

Wie ben ik? FrankypankyV8 dus... :D...Of zeg maar Franky en anders is het meneer V8 voor jou! ;)
Geboren en getogen in Rotjeknor en woon nog steeds in Rotterdam en omgeving!
37 jaar, voorlopig vrijgezel en 1 kind (dat niet meer bij mij woont).

Een autosportfan sinds de late jaren 70/begin 80, dus derhalve opgegroeid met dikke Camaro's, vuurspuwende F1-turbo's en de Ferrari V12!

Zelf ook actief geweest via indoorkarting en later als recreatieve karter (100cc/Strijen). Veel gezien en meegemaakt gedurende deze periode.Hierdoor raakte ik bovenmatig geïnteresseerd in het werk, dat men achter de schermen verricht.

Ik vind het leuk om nieuwtjes, filmpjes en geruchten op te sporen via het internet. Sommige van jullie hebben dat al gezien in 1 van de topics... ;)
Dus toen ik gevraagd werd om een bijdrage te leveren, dacht ik; "Hm, waarom niet".

Het karten is verleden tijd (het ding met mijn domme kop verkocht) en voor het andere ontbreekt mij het geld en tijd, dus dit lijkt mij een leuke manier om met mijn passie voor de autosport voort te zetten.

Ik zal mijn best doen en staat open voor positieve commentaar. Daar kun je alleen maar beter van worden, toch?

Franky

0634

Leuk om een nieuw enthousiast lid van de redactie te begroeten, Franky!

Veel plezier en succes alhier :).

Enzo


Gerard

Goed dat je het doet Franky!! Ik weet zeker dat het een succes wordt!!

Succes!! (misschien leest iemand van de FIA dit forum wel en kun je je droom nog eens laten uitkomen als Todt ermee stopt) ;D ;)

Enzo

Ze zijn overal, dat weet je toch... ;)

gloudiesaurus

Hey Franky, nogmaals super dat je er bij bent. Succes!!!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_

Citaat van: Enzo op 08 september 2010 - 23:05:40
Ze zijn overal, dat weet je toch... ;)
Waar zijn ze dan, elke keer als wij kritiek leveren op de nieuwe circuits van Herman Tilke? ;D

Succes Franky! (ik zag het nu pas, pas van gisteren thuis van mijn reis)

Franky R.

Citaat van: Scuderia91 op 13 september 2010 - 19:59:15
Citaat van: Enzo op 08 september 2010 - 23:05:40
Ze zijn overal, dat weet je toch... ;)
Waar zijn ze dan, elke keer als wij kritiek leveren op de nieuwe circuits van Herman Tilke? ;D

Succes Franky! (ik zag het nu pas, pas van gisteren thuis van mijn reis)

Nog bedankt voor je positieve woorden.
Zoals je ziet, ben ik 'voortvarend' begonnen... ;)

JaneDoe11

Zoeken jullie nog schrijftalenten?

Ik heb wel interesse.
I'm not interested in what people think about me. I'm not Michael Schumacher.

Enzo

Citaat van: JaneDoe11 op 23 september 2010 - 11:59:13
Zoeken jullie nog schrijftalenten?

Ik heb wel interesse.

Je hebt een PM! :)

JaneDoe11

I'm not interested in what people think about me. I'm not Michael Schumacher.

Kootje

Citaat van: frankypankyv8 op 08 september 2010 - 21:22:05
Hallo,

ik heb zojuist gelezen, dat ik ben geaccepteerd als lid van de redactie.
Helaas kan ik nog geen artikelen posten, maar ik verwacht dat dat snel is opgelost...

Wie ben ik? FrankypankyV8 dus... :D...Of zeg maar Franky en anders is het meneer V8 voor jou! ;)
Geboren en getogen in Rotjeknor en woon nog steeds in Rotterdam en omgeving!
37 jaar, voorlopig vrijgezel en 1 kind (dat niet meer bij mij woont).

Een autosportfan sinds de late jaren 70/begin 80, dus derhalve opgegroeid met dikke Camaro's, vuurspuwende F1-turbo's en de Ferrari V12!

Zelf ook actief geweest via indoorkarting en later als recreatieve karter (100cc/Strijen). Veel gezien en meegemaakt gedurende deze periode.Hierdoor raakte ik bovenmatig geïnteresseerd in het werk, dat men achter de schermen verricht.

Ik vind het leuk om nieuwtjes, filmpjes en geruchten op te sporen via het internet. Sommige van jullie hebben dat al gezien in 1 van de topics... ;)
Dus toen ik gevraagd werd om een bijdrage te leveren, dacht ik; "Hm, waarom niet".

Het karten is verleden tijd (het ding met mijn domme kop verkocht) en voor het andere ontbreekt mij het geld en tijd, dus dit lijkt mij een leuke manier om met mijn passie voor de autosport voort te zetten.

Ik zal mijn best doen en staat open voor positieve commentaar. Daar kun je alleen maar beter van worden, toch?

Franky

He Frankey ,congrats met je nieuwe baantje.
Ben zelf onet nieuw hier maar heb nu al leuke stukkies van je gelezen op dit foru'.
Ben benieuwd hoe je journalistieke carriere zich gaat  ontwikkelen.  ;)
Succes !!!  :)

Franky R.

Dank je wel Kootje!

Ik zal mijn best doen...

Gerard

Kun je nog wel zitten Franky, met al die veren in je arie? ;D