GPPits.net zoekt schrijftalent!

Gestart door gloudiesaurus, 07 december 2008 - 16:11:13

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: Jasper op 23 december 2008 - 18:25:57
Citaat van: Alan Blues op 15 december 2008 - 16:48:40
En de live commentaar tijdens de races op F1Portal en de ruzies met Sergi Sanchez... Haha... 't Was allemaal plezant!! :)

Iemand op het forum: "Maybe the Catalonians are so quick because they have special tyres?"
Alan Blues: "Nah, Spanish rubber sucks. Ask Sergi's father."

;D ;D ;D ;D ;D

Die was ik zelfs vergeten...  ;D Nu weet ik waarom ik die ban heb gekregen... Hahaha...  :D :D

Rippie

Lang geleden dat ik mijn neus hier nog eens aan het venster stak.

Ook ik heb jaren terug wel eens wat voor F1pits.net geschreven. Het wakkerde de schrijver in mij aan en na een praktijkstudie journalistiek & nieuwe media naast mijn hoofdstudie (geschiedenis) ben ik in de journalistiek beland. Mede dankzij deze website dus.

Kortom: aanmelden en doe ervaring op met het schrijven van artikelen!  ;)z

p.s.: soms mis ik de tijden wel dat we met z'n allen reden in F1portal. Zucht, dat waren nog eens tijden! ;D
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

TheIceman


pieterd

Al jaren niets meer gepost op het forum. Ik kom hier ook niet meer dagelijks langs, misschien een paar keer per maand, soms zelfs minder, en het forum bezoek ik bijna nooit meer. Maar ik vertoef in stilte hier toch al een jaar of 10 denk ik, en deze site staat al even lang tussen mijn favorieten. Ook ik heb de periode van Geert, Luc, Martin en al de andere pioniers meegemaakt. Na het lezen van bovenstaande berichten zet ik hier uit pure nostalgie nog eens een berichtje neer.

Jasper

Hehe, dat was inderdaad lang geleden, ik geloofde mijn ogen bijna niet toen ik zag dat jij had gepost. :)

Brawn.nl


gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

F_A_Diaz

Column schrijvers hebben jullie genoeg...  ;)
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan

Citaat van: F_A_Diaz op 30 juni 2009 - 12:23:01
Column schrijvers hebben jullie genoeg...  ;)

Als je daarmee zeveraars bedoeld  ;D ;D ;D

Sept

Nu nog sommigen verplicht een cursus dt-regels laten volgen, want soms is het echt schrijnend..
1991 - 2004 = 7

DerMika

Citaat van: Sept op 01 juli 2009 - 12:21:56
Nu nog sommigen verplicht een cursus dt-regels laten volgen, want soms is het echt schrijnend..

Dat is een van de weinige zaken die ik de laatste jaren nog gepost heb op dit forum, nu ook weer "Ik heb een contract voor drie seizoenen ondertekent"...

Dit is wel een prachtig nostalgische thread, daar moest ik me toch ook even laten gelden ;)

Wie nog wel eens F1Portal wil spelen maar geen zin heeft om weer geband te worden door Sergi: zie www.gpro.se, minstens even goed.

Het leukste aan F1Portal en dergelijke spelletjes vond ik altijd de meetings waarop gekart werd en daarna nagekaart in de cafetaria over de kartrace, F1 en over Sergi Sanchez en z'n secretaresse. Daar heb ik toen ook een aantal F1Pits forumleden ontmoet.

DerMika aka Dieter Devlieghere
The Dude abides

scho0634

Op zich hebben jullie wel gelijk dat er soms beter op taalgebruik gelet moet worden, maar dit is wel een site die door amateurschrijvers en liefhebbers wordt gerund en dan sluipt er weleens een foutje in.

Het is jammer dat er altijd alleen maar dit soort oppervlakkige kritiek of feedback komt. Je kan hier scrhijven wat je wil maar je krijgt nooit te horen of het voor herhaling vatbaar is of totaal niet. Dat heb ik in mijn tijd als redactielid als jammerlijk ervaren. Sommige mensen hier doen flink hun best, maar krijgen maar zelden feedback. Ja, of er een d-tje of t-tje verkeerd staat....


DerMika

Het spijt me maar ik zie hier regelmatig taalfouten op deze site. Dat stoort me enorm en het is ook erg amateuristisch.

Feedback...

De artikelen van het F1pits magazine vind ik over het algemeen een meerwaarde voor de site.

De reguliere nieuwsberichten zijn goed genoeg maar missen wat mij betreft originaliteit en/of snelheid om mee te doen met de topsites. Soms zijn artikelen veel eerder op andere sites - ik besef wel dat het niet eenvoudig is om altijd kort op de bal te spelen.

Verder vind ik dat er meer aandacht zou mogen zijn voor Belgen met een kans op F1 zoals Baguette, Ambrosio, maar ook een aantal piloten die nog niet zo bekend zijn. Hoe meer hun naam bekend raakt hoe beter. En daar zou een F1 website van eigen bodem wat mogen aan meewerken.

Ook heb ik een probleem met de tussenstand van het seizoen die zelden geupdate wordt. Ik zie nu wel dat die pagina niet meer in het menu van de site staat, dat is natuurlijk ook een oplossing ;)

Ik zie nu ook onder nieuwsberichten staan "Meer over...": dat vind ik leuk en moet je zeker blijven doen, alle grote sites tonen dergelijke "similar articles".

Wat wil je nog meer weten? ;)

DerMika
The Dude abides

scho0634

Citaat van: DerMika op 24 december 2009 - 10:54:26
Het spijt me maar ik zie hier regelmatig taalfouten op deze site. Dat stoort me enorm en het is ook erg amateuristisch.
O, maar dat ben ik met je eens hoor. Zeker omdat de meeste taalfouten dmv spellingscontrole en/of internet er makkelijk uit te halen zijn.

CitaatWat wil je nog meer weten?

Nee hoor, ik ben ook geen redactielid meer. Het was gewoon een algemene opmerking over iets dat ik als 'jammer' heb ervaren in mijn tijd. En dan heb ik het met name over het magazine en niet zozeer over de nieuwtjes. Omdat je met feedback over een geschreven magazine artikel/column/nabeschouwing/opinie's etcetc., je je voordeel kan doen bij een volgend artikel. Daar wordt zowel de schrijver als de site beter van. En dan bedoel ik niet kritiek als: daar ben ik het niet mee eens', want dat kan altijd. Meningen verschillen. Maar meer over de schrijfstijl, zinsopbouw, strekking etc etc.. Zowel positief als negatief.

Het is m.i. belangrijk voor een site dat er (opinie-) stukjes worden geschreven, en die worden dan alleen maar beter :).

FerrariMan

Citaat van: DerMika op 24 december 2009 - 10:54:26
Het spijt me maar ik zie hier regelmatig taalfouten op deze site. Dat stoort me enorm en het is ook erg amateuristisch.

Feedback...

De artikelen van het F1pits magazine vind ik over het algemeen een meerwaarde voor de site.

De reguliere nieuwsberichten zijn goed genoeg maar missen wat mij betreft originaliteit en/of snelheid om mee te doen met de topsites. Soms zijn artikelen veel eerder op andere sites - ik besef wel dat het niet eenvoudig is om altijd kort op de bal te spelen.

Verder vind ik dat er meer aandacht zou mogen zijn voor Belgen met een kans op F1 zoals Baguette, Ambrosio, maar ook een aantal piloten die nog niet zo bekend zijn. Hoe meer hun naam bekend raakt hoe beter. En daar zou een F1 website van eigen bodem wat mogen aan meewerken.

Ook heb ik een probleem met de tussenstand van het seizoen die zelden geupdate wordt. Ik zie nu wel dat die pagina niet meer in het menu van de site staat, dat is natuurlijk ook een oplossing ;)

Ik zie nu ook onder nieuwsberichten staan "Meer over...": dat vind ik leuk en moet je zeker blijven doen, alle grote sites tonen dergelijke "similar articles".

Wat wil je nog meer weten? ;)

DerMika

DerMika, we hebben een speciaal topic voor deze suggesties, zou je deze nogmaals willen posten op volgende link?
http://www.f1pits.net/forum/index.php/topic,10860.msg272995.html#new

Ik zou je bericht wel willen verplaatsen maar ik heb geen idee hoe ik het samenvoeg met een bestaand topic.  :)