GPPits.net zoekt schrijftalent!

Gestart door gloudiesaurus, 07 december 2008 - 16:11:13

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

GPPits.net  zoekt schrijftalent!
Omdat we volop bezig zijn om GPPits.net goed op poten te zetten voor volgend jaar zijn ook op zoek mensen met schrijftalent die regelmatig nieuwsberichten willen en kunnen schrijven over de Formule 1 voor GPPits.net.

Wij bieden je alle informatie en je krijgt toegang tot alle bronnen die voor ons beschikbaar zijn (bijv. alle perssites van de teams, contacten met teams/ coureurs). We kunnen helaas geen financiële vergoeding bieden maar we zouden wel enkele malen per jaar als lid van de GPPits.net crew mee mogen naar diverse race-evementen in binnen - en buitenland

Technische kennis is totaal niet vereist, er is enkel goede kennis van de Nederlandse taal nodig. Goed Engels is een pré...

Mocht je interesse hebben mail naar info@gppits.net of pm me:)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Martin

Ik heb in het verleden mijn steentje bijgedragen aan de opbouw van deze site met Geert en Luc. Wie kent ze nog?
Nu zou ik er niet meer aan beginnen. Maar talent is hier zeker aanwezig. Dus kom op, meld je aan.

Sept

En doe en passant ook die joekel van een letterlijke vertaling van de homepage.. "to commit" wordt niet vertaald als "committeert" dat heeft zelfs een totaal andere betekenis   :P
1991 - 2004 = 7

Supermariobros

Citaat van: Sept op 09 december 2008 - 09:15:28
En doe en passant ook die joekel van een letterlijke vertaling van de homepage.. "to commit" wordt niet vertaald als "committeert" dat heeft zelfs een totaal andere betekenis   :P

Eerst denken vooraleer je iets neerzet.

committeert = zich binden aan.  ;)

Alan Blues

Citaat van: Martin op 07 december 2008 - 18:33:17
Ik heb in het verleden mijn steentje bijgedragen aan de opbouw van deze site met Geert en Luc. Wie kent ze nog?
Nu zou ik er niet meer aan beginnen. Maar talent is hier zeker aanwezig. Dus kom op, meld je aan.


Wie zou hen vergeten?

Martin

Citaat van: Alan Blues op 09 december 2008 - 16:50:33
Citaat van: Martin op 07 december 2008 - 18:33:17
Ik heb in het verleden mijn steentje bijgedragen aan de opbouw van deze site met Geert en Luc. Wie kent ze nog?
Nu zou ik er niet meer aan beginnen. Maar talent is hier zeker aanwezig. Dus kom op, meld je aan.


Wie zou hen vergeten?

De jeugd hier zal echt niet weten over wie het gaat. Wie zijn er nog over van de 'oudjes'?

Supermariobros

Citaat van: Martin op 09 december 2008 - 19:31:25
Citaat van: Alan Blues op 09 december 2008 - 16:50:33
Citaat van: Martin op 07 december 2008 - 18:33:17
Ik heb in het verleden mijn steentje bijgedragen aan de opbouw van deze site met Geert en Luc. Wie kent ze nog?
Nu zou ik er niet meer aan beginnen. Maar talent is hier zeker aanwezig. Dus kom op, meld je aan.


Wie zou hen vergeten?

De jeugd hier zal echt niet weten over wie het gaat. Wie zijn er nog over van de 'oudjes'?

Ik, met mijn bijna 36.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 09 december 2008 - 19:31:25
Citaat van: Alan Blues op 09 december 2008 - 16:50:33
Citaat van: Martin op 07 december 2008 - 18:33:17
Ik heb in het verleden mijn steentje bijgedragen aan de opbouw van deze site met Geert en Luc. Wie kent ze nog?
Nu zou ik er niet meer aan beginnen. Maar talent is hier zeker aanwezig. Dus kom op, meld je aan.


Wie zou hen vergeten?

De jeugd hier zal echt niet weten over wie het gaat. Wie zijn er nog over van de 'oudjes'?
Ik, met men 19 ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

En ik ben 37. Dus inderdaad nog een jonkie ;)

Martin


Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 09 december 2008 - 20:03:20
En ik ben 37. Dus inderdaad nog een jonkie ;)
Het gaat hier eerder over de forumleeftijd dan over de echte hoor :) Er zijn als maar minder 'anciens', en het zal er niet op beteren. Leden komen en gaan, das nu eenmaal hun goed recht.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumivill

Ik,met mijn 32 ,alé,lichamelijk toch 32 ;D,aangemeld in 2001,das al zeven jaar geleden man,waar ga de tijd..
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

gloudiesaurus

Ik weet het ook nog wel.. de mooie columns van Luc altijd :) Ik ben trouwens 25..
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Met respect maar ken die hele man niet, zit er ook pas bijna 2 jaar bij. 51 maar gedraag me af en toe als een jochie, heerlijk. Op zijn tijd stappen en lol trappen. Niks mis mee. :)
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 09 december 2008 - 20:57:53
Citaat van: 0634 op 09 december 2008 - 20:03:20
En ik ben 37. Dus inderdaad nog een jonkie ;)
Het gaat hier eerder over de forumleeftijd dan over de echte hoor :)
Dat snapte ik ook wel hoor ;).