GPPits.net zoekt schrijftalent!

Gestart door gloudiesaurus, 07 december 2008 - 16:11:13

« vorige - volgende »

Doefie

Zes jaar lid en 4.5 jaar redactielid, ook een ancien zeker? :)

janke

Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Vijf jaar lid en 3,5 jaar redactielid.  :)

scho0634

Ongeveer 2,5 jaar lid...de tijd gaat snel als je lol hebt.. :)

FerrariMan

Bezoeker van de site sinds 1999, of was het einde 1998?
Toen ook al lid op het forum, destijds nog van network54 en in het heel begin nog Engelstalig.
Grappig is dat dat forum de tijden heeft doorstaan en nog steeds online staat op http://www.network54.com/Forum/11652/

Hevige discussies gehad als puber hier. Virtueel opgegroeid met personen als Geert, Martin, Luc, Bjorn, Jos, Eric, Alan, Bruno ...  ;D
De intrede van Jasper meegemaakt, nog altijd een trauma. De tijden van 'MANATWORK', heerlijk. Redactielid geweest rond de periode van 2003.
Hevige woordenwisselingen gehad met Luc, Mikacouli (die ik regelmatig MiLkacouli noemde om hem te jennen), Dermika, Snekuem, Raikkonen Master, noem maar op.

Bijna 10 jaar F1Pits....raar als je erop terug kijkt.

Ferrari 2010

Citaat van: FerrariMan op 10 december 2008 - 10:40:57
Bezoeker van de site sinds 1999, of was het einde 1998?
Toen ook al lid op het forum, destijds nog van network54 en in het heel begin nog Engelstalig.
Grappig is dat dat forum de tijden heeft doorstaan en nog steeds online staat op http://www.network54.com/Forum/11652/

Hevige discussies gehad als puber hier. Virtueel opgegroeid met personen als Geert, Martin, Luc, Bjorn, Jos, Eric, Alan, Bruno ...  ;D
De intrede van Jasper meegemaakt, nog altijd een trauma. De tijden van 'MANATWORK', heerlijk. Redactielid geweest rond de periode van 2003.
Hevige woordenwisselingen gehad met Luc, Mikacouli (die ik regelmatig MiLkacouli noemde om hem te jennen), Dermika, Snekuem, Raikkonen Master, noem maar op.

Bijna 10 jaar F1Pits....raar als je erop terug kijkt.
Zo heerlijk vond ik manatwork niet hoor, eerder irritant. ;D Maar er zijn wel meer irritante leden geweest. Zelf verblijf ik op de pits sinds november 2001, toen hadden we thuis breedband. Op het forum sinds 2002, en toch ken ik alle namen die je hierboven noemt :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Wie herinnert zich Viperke82 nog?   ;)

JVA

Ja, we hebben hier in de tijd flink wat lol gemaakt. Tijdens de races op Prtal bijvoorbeeld. Meer dan één forel naar mijn hoofd geslingerd gekregen....

;D

Maar mijn site gaat wat meer samenwerken met mijn sitetje, dus zal ik hier misschien terug wat meer te vinden zijn.

Martin

Citaat van: Supermariobros op 10 december 2008 - 11:36:52
Wie herinnert zich Viperke82 nog?   ;)

Die kon ik wel aan de hoogste boom ophangen. Wat een k**jong was dat.
Jammer dat je die naam noemt. Nu slaap ik weer slecht vannacht. ;D ;D ;D

scho0634

vroemvroem. Dat vond ik een vreselijke vent. :(

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 11 december 2008 - 07:11:57
vroemvroem. Dat vond ik een vreselijke vent. :(
Ik herinner hem me niet echt meer, was lastig maar viel nog mee :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 11 december 2008 - 09:38:10
Citaat van: 0634 op 11 december 2008 - 07:11:57
vroemvroem. Dat vond ik een vreselijke vent. :(
Ik herinner hem me niet echt meer, was lastig maar viel nog mee :)
vond je?

Alleen Schumacher deugde. De rest was allemaal bagger. En dat vertelde hij op nogal pusherige toon... >:(

Martin

@0634

Toen ik redactielid was van de F1Pits en later van F1-Geschiedenis gebruikte we altijd onze voornaam.
Misschien een hint. ;)

janke

Lijkt wel een roddelhoek hiero. Zullen de genoemden leuk vinden. :)
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Citaat van: janke op 11 december 2008 - 13:02:19
Lijkt wel een roddelhoek hiero. Zullen de genoemden leuk vinden. :)

Jij bent geen redactielid 'Janke'. Maar ik vind dat je als redactielid met je voornaam op het Forum moet staan.
Of ben ik de enige die er zo over denkt?