GP accomodatie Hongarije

Gestart door spyqu, 13 oktober 2008 - 12:33:29

« vorige - volgende »

spyqu

Hoi,

Even een vraagje!!!

Ik wil volgend jaar met wat vrienden naar de GP van Hongarije nu was het plan om daar op een camping te overnachten. Mijn vraag is wat zijn jullie ervaringen en welke camping is het best/gezelligst ook qua ligging.
Alvast bedank voor de reacties.

Greetz

Folkert

Heey spygu,

Het is voor mij al enkele jaren geleden (11 jaar om precies te zijn) dat ik daar ben geweest.
Mijn ervaring was zowel positief als negatief. De accomodaties zijn daar niet bijster goed(of waren iig in die tijd.) Lag afgelegen en bereikbaarheid was best kut. Wat ik me nog kon herinneren was dat de dichtsbijzijnde camping op minimaal een 1 KM lag. Dus echt weten doe ik het niet. Maar verder is er weinig echt te doen op het Circuit en weinig te zien. Want nog steeds is F1 1 van de weinige klasses die er te zien zijn.
Kan je dus helaas niet helpen. Enige wat ik nog wel kan zeggen is dat je zeker uit eten moet gaan, want het eten is echt heerlijk.

Greetz en succes er mee
Trotse vader van Rosalie(L)

sloggerke

Straf om dit te lezen Burrori...
Ik droom er al jaren van de GP van Hongarije mee te maken.
Het kan toch niet anders of de sfeer moet daar geweldig zijn?
Duitsers zoveel je wil.. en zelfs Polen! (dus een zatte bedoening moet het zeker worden. ;D
Om nog maar te zwijgen van de "randanimatie" waar die Hongaarse schonen voor zorgen.. 8)
Ik heb de indruk dat het één van de circuits is waar je toch dicht op de actie zit?
Je ziet ze ook vaak passeren. (itt. tot bv. België)
Ik blijf alleszins sparen. En ik hoop er tegen dan een weekje Boedapest bij te doen. Want die stad moet fantastisch zijn.

Folkert

Ja ik was toen heel wat jonger dan ik nu ben. De stad was zeker leuk en indrukwekkend. Maar het F1 gedeelt(wij waren maar een weekend.) was wat tegenvallend. Was vrij weinig te beleven op de baan. was ook leuk te horen dat een Duitse Schumacher fan eerst voor Lauda was, maar toen kwam hij er achter dat Lauda oostenrijker was is hij maar gestopt met hem te supporten.
Daarna werd hij maar Schumacher fan toen die kwam rijden.
En hij spilde wat bier over mijn vaders trui heen en bood direct zijn excuses aan en bood tevens ook een vlag aan om tijdens de race te dragen. Helaas was die van Ferrari/ Schumacher :P

Trotse vader van Rosalie(L)