Europees voetbal 2008 - 2009

Gestart door Supermariobros, 31 juli 2008 - 11:06:04

« vorige - volgende »

Jasper

Als Standard 4-0 verliest, zal het waarschijnlijk zijn omdat ze het zelf ook geprobeerd hebben en dan zou ik het geen afgang noemen.

janke

Voetbal bestaat niet alleen uit verdedigen of aanvallen. De snelle counter van Liverpool is nu eenmaal bekend. Wens jullie woensdag veel sterkte. Hoe zit het trouwens met die Jovanovic?? Blijft ie of gaat hij voor de belachelijke 7 miljoen nog weg??
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Citaat van: janke op 25 augustus 2008 - 12:44:25
Voetbal bestaat niet alleen uit verdedigen of aanvallen. De snelle counter van Liverpool is nu eenmaal bekend. Wens jullie woensdag veel sterkte. Hoe zit het trouwens met die Jovanovic?? Blijft ie of gaat hij voor de belachelijke 7 miljoen nog weg??

Het is zo goed als zeker dat hij blijft. PSV wil geen 7 miljoen betalen voor de Serviër.

janke

Dat bedoel ik er ook mee te zeggen. Misschien zit Luik wel aan hem vast. Kunnen ze zijn prachtig maandsalaris door betalen. ;) Maar wacht dacht je van Fc Twente?? Die moeten tegen Arsenal een 0-2 achterstand goed maken. Net zo moeilijk als Luik. Alleen die hebben het voordeel van een 0-0. Een hele kleine kans.
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Zowel Standard als Twente worden morgen verwezen naar de Uefa-Cup. Jammer, maar het is zo.

FerrariMan

Citaat van: Supermariobros op 26 augustus 2008 - 09:02:15
Zowel Standard als Twente worden morgen verwezen naar de Uefa-Cup. Jammer, maar het is zo.
Bullshit voorspelling he... ;)

Alles kan in het voetbal!  :)

Supermariobros

#21
Citaat van: FerrariMan op 26 augustus 2008 - 09:33:23
Citaat van: Supermariobros op 26 augustus 2008 - 09:02:15
Zowel Standard als Twente worden morgen verwezen naar de Uefa-Cup. Jammer, maar het is zo.
Bullshit voorspelling he... ;)

Alles kan in het voetbal!  :)

Klopt, maar een 0-2 achterstand tegen een Engelse topclub haal je nooit meer op. De Reds zullen morgen gesteund worden door hun prachtige publiek en op hun best zijn. Ik vrees voor een afstraffing voor Standard.

Ja Sire, er zijn nog zekerheden in het leven. Juventus gaat toch ook naar de Champions League.  ;)

Supermariobros

Heel knap wat Standard heeft laten zien gisteren, alleen kopen ze er niks mee. Liverpool speelde in ieder geval ondermaats, ze waren ronduit teleurstellend! Maar dat doet niks af aan de verdienste van Standard, een Belgische ploeg in de Champions League had mooi geweest, maar het heeft niet mogen zijn.

janke

En dat nou net een Hollander jullie de das om moet doen.
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

In de vooravond is geloot voor de poules:

Groep A:
Chelsea (Eng)
AS Roma (Ita)
Bordeaux (Fra)
CFR Cluj (Roe)

. Groep B:
Inter Milaan (Ita)
Werder Bremen (Dui)
Panathinaikos (Gri)
Anorthosis Famagusta (Cyp)

. Groep C:
Barcelona (Spa)
Sporting Lissabon (Por)
Bazel (Zwi)
Shakhtar Donetsk (Oek)

. Groep D:
Liverpool (Eng)
PSV Eindhoven (Ned)
Marseille (Fra)
Atletico Madrid (Spa)

. Groep E:
Manchester United (Eng)
Villarreal (Spa)
Celtic Glasgow (Sch)
Aalborg (Den)

Groep F:
Lyon (Fra)
Bayern München (Dui)
Steaua Boekarest (Roe)
Fiorentina (Ita)

Groep G:
Arsenal (Eng)
FC Porto (Por)
Fenerbahce (Tur)
Dynamo Kiev (Oek)

Groep H:
Real Madrid (Spa)
Juventus (Ita)
Zenit Sint-Petersburg (Rus)
Bate Borisov (WRu)

Supermariobros

AA Gent is in de laatste voorronde van de Uefa-cup uitgeschakeld, de Buffalo's verloren zwaar tegen het Zweedse Kalmar: 4-0.

janke

De pot waar PSV in zit is best mooi. Misschien koop ik wel een kaartje.
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Loting 1e ronde Uefa-Cup:

Young Boys Bern (Zwi) - Club Brugge
Everton (Eng) - Standard, De Rouches moeten dus opnieuw naar Liverpool.

TheIceman

Zenit St. Petersburg heeft Manchester United verslagen in de strijd om de Europese Supercup (2-1)

Monaco. Europese Supercup.
Manchester United (Eng) - Zenit Sint-Petersburg (Rus) 1-2 (0-1).
44. Pogrebniak 0-1, 59. Danny 0-2, 73. Vidic 1-2. Scheidsrechter: Larsen (Den).
Toeschouwers: 20.000
Rode kaart: 90. Scholes (Manchester United/2x geel). Gele kaart: Anderson, Tevez (Manchester United).


FerrariMan

En vanavond zal ik Zenit aan het werk zien...hopelijk zonder winst natuurlijk.

Eindelijk terug in de CL met Juve. Ik ben uitermate benieuwd!

Trouwens, Roma-Cluj  :o