Europees voetbal 2008 - 2009

Gestart door Supermariobros, 31 juli 2008 - 11:06:04

« vorige - volgende »

Supermariobros

Vooraf werd gezegd dat BATE maar een Belgische tweedeklasser was, maar kijk nu.

Anderlecht had geen geluk met de arbitrage, maar daar ligt hun verlies niet aan. De Brusselaars speelden zelf niet goed en waren na de rode kaart van Wasilewski helemaal de pedalen kwijt. Zo geraak je niet in de Champions League!

Ze hebben volgende week nog kans om alles recht te trekken, maar ze zullen uit een ander vaatje moeten tappen dan gisteren.

The REAL BUTTON Freak

Weer een voorbeeld dat het Belgische voetbal op Europees niveau een provincialer is. (een 3de provinicaler) elke europese wedtrijd waar een belgische club kan winnen is een stunt.

Supermariobros

Landskampioen Standard treft in de laatste CL- voorronde Liverpool. De Engelsen wonnen de CL in 2005 en speelden de finale in 2007. Liverpool is een van de succesrijkste ploegen uit het Europees voetbal, De Rouches staan voor een haast onmogelijke opdracht.

Als Anderlecht zich volgende week alsnog weet te plaatsen tegen BATE, is het Bulgaarse Levski Sofia de tegenstander in de laatste voorronde.

AA Gent tenslotte, speelt in de laatste voorronde tegen het Zweedse Kalmar FF.

The REAL BUTTON Freak

David vs Goliath, alles kan in voetbal.

Maar het zal volgens mij gene vette worden voor de belgische clubjes.

TheIceman


Supermariobros

Geen Europees voetbal, laat staan Champigons League voor Anderlecht. De Brusselaars speelden 2-2 gelijk op het veld van BATE, nadat ze eerder al de heenmatch hadden verloren met 1-2. Het coëfficiënt van België zakt verder.  ::)

The REAL BUTTON Freak

En nu moeten we hopen op Club Brugge en Standard. dat komt goed  ;)

Supermariobros

Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 07 augustus 2008 - 09:27:09
En nu moeten we hopen op Club Brugge en Standard. dat komt goed  ;)

Alles is mogelijk in het voetbal, maar Standard zie ik niet in de Champigons League geraken ten voordele van Liverpool. Ik vrees dat ze op Anfield Road zwaar ten onder gaan.

The REAL BUTTON Freak

Thusi het verchil maken, zonder Gerrard, kan een voordeel zijn voor Standard.

Supermariobros

Een uitstekend Standard gisteren, alleen jammer van de goals die ontbraken. Ze hadden de zege zeker verdiend: een bal van Fellalini, die al dan niet over de lijn ging, was heel moeilijk om duidelijk te zien. Dante, die een penalty mist en De Camargo die heel wat kansen liet liggen. Jammer, want ik vond ze bijzonder sterk. Nu moeten ze al gaan winnen op Anfield Road en wordt bijzonder moeilijk. Maar de wedstrijd moet nog altijd gespeeld worden en daarin kan er van alles gebeuren.

Jasper

1-1 gelijk kan ook. :) Maar ik denk eerlijk gezegd dat Liverpool Standard thuis in de pan hakt met 4-0. :(

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 14 augustus 2008 - 12:35:06
1-1 gelijk kan ook. :) Maar ik denk eerlijk gezegd dat Liverpool Standard thuis in de pan hakt met 4-0. :(

Das waar ook, ik zat zo in mijn gedachten dat ze moesten scoren en ze nu buitenshuis spelen. Ik verwacht ook eerder een afstraffing voor de Rouches, want thuis zijn de Reds erg sterk, dat hebben we al genoeg in de CL kunnen zien.

The REAL BUTTON Freak

Alles kan in voetbal, de match moet altijd gespeeld worden, en Luik licht dichter bij Duitsland dan Liverpool.

Supermariobros

AA Gent wint in de laatste voorronde van het Zweedse Kalmar met 2-1 en zal erg op zijn tellen moeten passen over twee weken.

razzle_dazzle

Ik kan niet dromen, ik durf niet dromen...

Liverpool maar 0-1 op Sunderland en maar 2-1 tegen Middlesborough, maar wake up he mannen, het is de Premier League. Sunderland wint dit weekend op Tottenham by the way!

We hebben het schitterend gedaan thuis, we hebben Liverpool verrast, ze waren blij met de 0-0, wij waren fier, enz... Maar nu ginder, in hun tempel, zonder verrassingseffect, het blijft de TOP van Europa he...

Niet afgaan is nog altijd de boodschap voor mij!