Competitie 2008 - 2009

Gestart door The REAL BUTTON Freak, 30 juli 2008 - 11:58:52

« vorige - volgende »

Supermariobros

We hebben gisteren een meer dan deugddoende zege behaald. haha, Meert wordt de hele tijd uitgefloten en hij scoort dan nog ook.  :D  In in blessuretijd scoren we de 1-2, een verdiende zege.  8)  En Standard slaagt er alweer niet in om na een Europese triomf in eigen land te winnen.

Jasper


Supermariobros

Citaat van: Jasper op 07 december 2008 - 14:26:10
Verdiende zege, mijn gat. ;D ;D ;D

Bölöni niet gehoord na de wedstrijd?  ;)

Supermariobros

We hebben nu tegen de grote 4 gewonnen, we zijn goed bezig.  :) Thuis Anderlecht 4-0 en Club 3-1 en uit Standard en Genk, telkens 1-2 geklopt! Wie doet Zulte-Waregem dit na?  ;)

RadioActiveMan

St-Truiden was in de goeie oude tijd ook een giant killer en kijk hoe het hen vergaan is achteraf.  ;) 

Supermariobros

Citaat van: Beco op 09 februari 2009 - 09:56:00
St-Truiden was in de goeie oude tijd ook een giant killer en kijk hoe het hen vergaan is achteraf.  ;) 

Ik ben er niet bang voor, we hebben een stevige ploeg!  :)

Jasper

Oh oh oh als bezoeker tussen de thuissupporters zitten is écht een aanrader! :D (Genk-Lierse)

Supermariobros

Citaat van: Jasper op 04 maart 2009 - 12:42:51
Oh oh oh als bezoeker tussen de thuissupporters zitten is écht een aanrader! :D (Genk-Lierse)

Ga je dan in Lier ook tussen de bezoekende supporters zitten?  ;)

Jasper

't Is te zeggen, ik ga Genk-fans meepakken in het thuisvak. ;)

Hamilton MASTER

Ik ben 2 jaar geleden en 3 jaar geleden (denk ik) mee gegaan naar Club - Anderlecht.

Vriend van mij had tickets in het Brugge vak... Dus ik uitgedost in Brugge supporter mee naar de match.
Frutos telkens grote held; werd 0-2 en 2-2.

Was de enige supporter met een grote grijns op m'n kop na de wedstrijd. Wel serieus moeten inhouden of ik ging juichen als hij scoorde :D



_Makke_

Citaat van: Jasper op 04 maart 2009 - 12:42:51
Oh oh oh als bezoeker tussen de thuissupporters zitten is écht een aanrader! :D (Genk-Lierse)

Soms is dat wreed ambetant. ;) Ik ga er in elk geval nog eens van - moeten - proeven de 25ste op Staaien, aangezien ik geen ticket voor het Lierse vak heb.

RadioActiveMan

Moeskroen trekt de stekker eruit.
Ze poberen nog wel het huidige seizoen af te werken, al weet ik niet of alle clubs daarmee zullen akkoord gaan.
Als dat doorgaat is dat in ieder geval goed nieuws voor de clubs in degradatienood.
Eén enkel team zou rechtstreeks zakken doordat Moeskroen automatisch naar de laatste schuift. 

Supermariobros

Citaat van: Beco op 24 maart 2009 - 12:10:06
Moeskroen trekt de stekker eruit.
Ze poberen nog wel het huidige seizoen af te werken, al weet ik niet of alle clubs daarmee zullen akkoord gaan.
Als dat doorgaat is dat in ieder geval goed nieuws voor de clubs in degradatienood.
Eén enkel team zou rechtstreeks zakken doordat Moeskroen automatisch naar de laatste schuift. 

Het ziet er inderdaad slecht uit voor de fans van Moeskroen, maar dat ze de stekker eruit getrokken hebben klopt niet.

De algemene vergadering op Moeskroen, die vanavond over het lot van de club zou beslissen, is weer eens uitgesteld. Mecenas Philippe Dufermont miste namelijk zijn vliegtuig in Spanje. Vrijdag wordt er nu vergaderd.

Bron: Sporza

RadioActiveMan

allé zullen eruit trekken.  ;)