24 uur Le Mans

Gestart door Martin, 14 juni 2008 - 08:19:22

« vorige - volgende »

janke

Peugeot ging vannacht met de regen problemen krijgen. Audi was daar veel beter. Verdiend winnaar, als ook het team van, van Merksteijn. Foutje in de chicane van Verstappen en later van van Merksteijn. Bleekemolen een foutloze race. Maar in de LMGT2 viel Porsche me zwaar tegen. De Ferrari is daar ook verdiend winnaar geworden. Ik heb zo'n 6 uur gezien. Het was weer een echte Le Mans. Met alles erop en eraan.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Audi was in de regen inderdaad veel beter. Maar Peugeot heeft de race vooral door problemen verloren. de Peugeot zou lange tijd in de pit hebben gestaan omdat de motor te warm werd, in totaal zou de Peugeot 7 minuten langer in de pit hebben gestaan, met een verschil van nog geen lap aan de finish, is dat pijnlijk ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Klopt, alle 3 hebben ze in de pits gestaan. Maar volgens mij had Audi ook minder stops nodig gedurende de  hele race. Dat is ook tijd. En de laatste bandenwissel van Peugeot bij no7 was ook een raadsel. Slicks?? En toen wet-tyres, en de auto begint te shaken??
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 juni 2008 - 20:03:48
Audi was in de regen inderdaad veel beter. Maar Peugeot heeft de race vooral door problemen verloren. de Peugeot zou lange tijd in de pit hebben gestaan omdat de motor te warm werd, in totaal zou de Peugeot 7 minuten langer in de pit hebben gestaan, met een verschil van nog geen lap aan de finish, is dat pijnlijk ...

Dan scheelt er volgens mij toch iets aan je koelingssysteem hoor, het kan geen toeval zijn dat alle 3 de wagens een onverwacht probleem hebben met de koeling. :)

(nu ja, onverwacht is het sowieso, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel, ik vind geen beter woord)

Ferrari 2010

Ik begrijp wat je bedoelt ja, maarja, alle andere races gaan over 1000km enzo, als je daar dan nooit deftig over bent geweest (en zelfs dan, want Le Mans is een circuit met vele stukken volgas), dan kunnen onverwachtte dingen gebeuren. Als de regen eerder was gekomen hadden ze daardoor misschien afgekoeld, achje, dikke pech, op een 24h race is uithouding belangrijk, en Audi was daarin duidelijk de betere. De eerste audi heeft nooit met problemen binnen gestaan en was in de regen sneller, onverdiend is het dus zeker niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

En 'Us Joske' heeft het perfect gedaan. Geef die jongen een goede auto en hij wint.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 16 juni 2008 - 11:49:57
En 'Us Joske' heeft het perfect gedaan. Geef die jongen een goede auto en hij wint.
Vergeet niet dat ze met 3 waren hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: Ferrari 2008 op 16 juni 2008 - 13:04:16
Citaat van: Martin op 16 juni 2008 - 11:49:57
En 'Us Joske' heeft het perfect gedaan. Geef die jongen een goede auto en hij wint.
Vergeet niet dat ze met 3 waren hé ;)

Zelfs mijn kont weet dat. ;) :) ;)
Maar wel een mooie overwinning.

Doefie

#23
Citaat van: Martin op 16 juni 2008 - 11:49:57
En 'Us Joske' heeft het perfect gedaan. Geef die jongen een goede auto en hij wint.

Jep, Nederlanders zeggen altijd dat ze wereldkampioen worden :)

Zet mij in een Audi of een Peugeot en ik win ook ... is net hetzelfde :) Al wou ik wel dat het waar was

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 18 juni 2008 - 20:25:40
Citaat van: Martin op 16 juni 2008 - 11:49:57
En 'Us Joske' heeft het perfect gedaan. Geef die jongen een goede auto en hij wint.

Jep, Nederlanders zeggen altijd dat ze wereldkampioen worden :)

Zet mij in een Audi of een Peugeot en ik win ook ... is net hetzelfde :)
Ik zal eens gaan zien of onze garagist geen peugeotje voor je meer heeft, 205je ofzo :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Citaat van: Ferrari 2008 op 18 juni 2008 - 20:28:15
Citaat van: Doefie op 18 juni 2008 - 20:25:40
Citaat van: Martin op 16 juni 2008 - 11:49:57
En 'Us Joske' heeft het perfect gedaan. Geef die jongen een goede auto en hij wint.

Jep, Nederlanders zeggen altijd dat ze wereldkampioen worden :)

Zet mij in een Audi of een Peugeot en ik win ook ... is net hetzelfde :)
Ik zal eens gaan zien of onze garagist geen peugeotje voor je meer heeft, 205je ofzo :)
Ja liefst een dieseltje die doen het goed tegenwoordig ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Ik denk dat ze bij Audi al beginnen beven ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin

Ik hou het bij mijn Getz als je het niet erg vind.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 18 juni 2008 - 21:38:10
Ik hou het bij mijn Getz als je het niet erg vind.
Succes, de afgelopen jaren heeft er nooit een Hyundai deelgenomen als ik me niet vergis, ga je voor de underdog rol? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.