Tommeke Tommeke Tommeke...

Gestart door Tim C, 10 juni 2008 - 10:35:47

« vorige - volgende »

Tim C



Supermariobros


Ferrari 2010

Die man heeft nu toch ook wel gedaan met geloofwaardigheid :-\ Ik heb altijd mooi gevonden wat hij deed, maar als je dan topsport doet, wees dan es slim en blijf met je vigers van zo een spul af. Nuja, coke heeft veronderstel ik geen enkel effect op sportieve prestaties, toch zeker niet als je het niet op het moment zelf neemt, maar slim is dit toch niet.

Eens benieuwd of die morgen nog een team heeft, want als sponsor zou ik iig zoiets niet graag horen. Tenzij die denken 'slechte reclame is ook reclame' natuurlijk ... En wat met de ASO? Die proberen hun tour zuiver te krijgen, veronderstel dat Boonen dit jaar weer meestrijd voor de groenen trui, hoe geloofwaardig gaat hij nog zijn dan?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Juan

Direct een verklaring waarom hij zo snel aan die witte lijn is ;D

Wat ben ik blij dat ik niet voor wielrennen ben. Zit daar wel iemand die clean is ???
Juan

meatball

Als hij coke neemt voor zijn plezier,zou hij dan niets nemen waar hij bij zijn werk geld mee kan verdienen,dat geloof ik nu helemaal niet meer >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

.

[verwijderd door de beheerder]

razzle_dazzle

Ik vind het frappant dat iemand die betrapt wordt op coke afgeschilderd wordt als "het grote crapuul" terwijl ene die (al dan niet onder invloed van alcohol of waarom zelfs ook niet van coke, we weten het niet he, geheimhouding...) aan 200 km/h tegen een boom crasht nét geen staatsbegrafenis krijgt.
A réfléchir...

The REAL BUTTON Freak

Citaat van: Razzle_dazzle op 11 juni 2008 - 00:10:12
Ik vind het frappant dat iemand die betrapt wordt op coke afgeschilderd wordt als "het grote crapuul" terwijl ene die (al dan niet onder invloed van alcohol of waarom zelfs ook niet van coke, we weten het niet he, geheimhouding...) aan 200 km/h tegen een boom crasht nét geen staatsbegrafenis krijgt.
A réfléchir...


Ook die was in fout en ik vind dat de Boom in kwestie nog al lang moet wachten op zijn premie. Om over de boer zen veld maar te zwijgen.

Ferrari 2010

#9
Citaat van: The REAL BUTTON  Freak op 11 juni 2008 - 08:19:58
Citaat van: Razzle_dazzle op 11 juni 2008 - 00:10:12
Ik vind het frappant dat iemand die betrapt wordt op coke afgeschilderd wordt als "het grote crapuul" terwijl ene die (al dan niet onder invloed van alcohol of waarom zelfs ook niet van coke, we weten het niet he, geheimhouding...) aan 200 km/h tegen een boom crasht nét geen staatsbegrafenis krijgt.
A réfléchir...


Ook die was in fout en ik vind dat de Boom in kwestie nog al lang moet wachten op zijn premie. Om over de boer zen veld maar te zwijgen.
Da veld waren vooral zijn fans die volledig roekeloos en respectloos doodleuk over zijn veld liepen. Maar zoals Razzle zegt, dat is iets om over na te denken, over de doden niets dan goed is zo een domme gedachtengang als je het mij vraagt. Bovendien, die geheimhouding maakt eigenlijk net duidelijk dat hij goed zat was, anders is er geen reden om het geheim te houden. En waarom wordt bij iedere doodnormale mens die zich doodrijdt niets geheimgehouden en bij een topvoetballer wel, Belachelijk.

Maar nu terug on topic, Boonen, ik verwacht dat Quick-Step hem blijft steunen, maar aan de Tour zal hij hoogstwaarschijnlijk niet deelnemen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Dus Boonen heeft in zijn privé coke genomen? So what? 1/5 van België hangt aan de coke...

Ferrari 2010

Nu ook niet overdrijven hé, 1/5 van de 15 tot 25 jarigen ofzo, 1/5de van België is wel wat veel hoor :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Boonen heeft zich op een persconferentie verontschuldigt bij familie, vrienden, ploeg en fans omdat hij nu al meerdere malen negatief in het nieuws kwam. Hij last een korte rustperiode in. Quick-Step manager Lefevre behoudt zijn vertrouwen in de renner en kondigde aan dat de sponsors nog drie jaar langer voortgaan. Over zijn deelname aan de Tour is nog niets beslist.


Ferrari 2010

Een korte rustpauze, als dat betekend op het volledige wielervlak, en kort toch iets langer zal zijn dan 1 dag, dan lijkt hij me niet fit genoeg voor de Tour. Trainen is nog steeds iets anders dan echt koersen, hij zal toch één of andere ronde moeten rijden voor de Tour om in een goede vorm te komen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.