Laat ik eens gek doen

Gestart door Martin, 17 mei 2008 - 16:48:38

« vorige - volgende »

Martin

Land, circuit en welk jaar was deze race?


Doefie

Sinopec Chinese Grand Prix, Shanghai, ik denk 2005.

Martin


Jasper

We zien Mark Webber in de tijd dat Red Bull nog Jaguar was. Mijn eerste gedacht was 2003, maar ik denk dat er toen nog geen GP van China was (?) dus zeg ik 2004.

Edit: 2003 kan het niet zijn want de McLaren MP4/17D had een bredere neus dan de McLaren op de achtergrond :)

Martin

Klopt, deze foto is van de eerste GP in China 2004.

Doefie


Martin

De start van.... in het jaar....


Jasper

Ik denk 2000, maar vraag me niet welke race. :)

Martin

Wat makkelijk is is snel binnen en goed. Nu de rest nog.

Ferrari 2010

#39
USGP? 2000 kan niet volgens mij, het is moeilijk te zeggen maar het lijkt me geen 1 of 2 op de neus van de Mac, terwijl dat op de Ferrari wel op een 1 lijkt. Daarnaast zie ik het Magnet Marelli logo op de neus, dus moet het voor 2002 zijn geweest. Dan maar 2001 zeker? :P

**edit**
Blijkbaar toch 2000, damn! Maar ik blijf bij men gok van USGP, weet niet waarom maar dacht daar meteen aan.
Begin daar nu echter ook weer aan te twijfelen, gezien de hoeveelheid vleugel dat ze hebben staan, iets te veel voor over de lange volgas van Indianapolis te scheuren vrees ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Je hebt het goed dat het niet de USGP is. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 05 juni 2008 - 19:50:57
Je hebt het goed dat het niet de USGP is. ;)
Das toch al iets, blijven er nog 16 ofzo over ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Ik zat heel de tijd maar te denken: waar ziet de baan er ongelooflijk stoffig uit? Mijn eerste gedacht was Interlagos maar daar zit de tribune aan de andere kant van start/finish. Maar nu schiet het me te binnen: Hongarije is ook stoffig. Dus mijn gok is Hongarije.

Citaat van: Ferrari 2008 op 05 juni 2008 - 19:44:38
USGP? 2000 kan niet volgens mij, het is moeilijk te zeggen maar het lijkt me geen 1 of 2 op de neus van de Mac, terwijl dat op de Ferrari wel op een 1 lijkt. Daarnaast zie ik het Magnet Marelli logo op de neus, dus moet het voor 2002 zijn geweest. Dan maar 2001 zeker? :P

Je ziet wat je wilt zien, Schumi heeft een 3 en Häkkinen een 1, kijk maar op zijn bargeboards. :P

Martin

Kuch, kuch, kuch. Ik hoest me rot door al dat stof. En dat is ieder jaar in Hongarije.
Helemaal goed Jasper.

Jasper

Jeuj. :) Dat hoesten komt volgens mij trouwens eerder van die sigaretten hoor. :P ;)