Sportwagen en uitlaatgeluid

Gestart door Franky R., 23 maart 2012 - 20:00:52

« vorige - volgende »

Sportwagens maken teveel geluid? Eens of oneens?

Een sportwagen onderscheidt zich met een tof geluid, blijven doen dus!!!
9 (69.2%)
Het Europees Parlement moet zich er niet mee bemoeien, die zakkenvullers!!!
2 (15.4%)
Sportgeluid, ok...maar mss. met een andere benadering?
1 (7.7%)
Welke sportgeluid? Het mag een tandje harder, hoor!
1 (7.7%)
Anders....
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Franky R.


Franky R.

En op dit draadje nog eens omhoog te schoppen EN te actualiseren....


Citaat"Elektrische en hybride auto's moeten luider worden, zodat je ze kunt horen aankomen. De huidige stille auto's zijn gevaarlijk voor bijvoorbeeld voetgangers in steden. Dat vindt het Europees Parlement in Straatsburg."


Die achterlijke zakkenvullers [a 25.000 euro per maand, excl. pensioen!] willen auto's en motorfietsen stiller hebben, maar een e-scooter/auto moet weer 'lawaai' maken?!


Wanneer gaan die lui echt aan het werk? De werkloosheidcijfers in de EU stijgen per uur. Daar valt winst aan te behalen, dus kom met goede plannen daarvoor. Maar ja, dan moeten ECHT aan het werk en dat is waarschijnlijk niet de bedoeling? ::)

Flying A

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 21:22:46
Citaat van: Flying A op 16 maart 2013 - 13:02:12
http://www.youtube.com/watch?v=RJ-BdhKwBpQ

Kijk rond 3 minuten komt mijn 35-je voor bij met 8500 rpm's dat snerp lekker  ;D
Now that a splendid display of sound, Sir!... :) ...Die Mark II heb je nog achter je kunnen houden?

Ik niet, maar mijn coureur, niemand minder dan Martin Brundle wel... Sterker nog, we wonnen bijna die race. Afgelopen jaar zijn we helaas door motorproblemen uitgevallen...

Franky R.

Citaat van: Flying A op 17 maart 2013 - 16:32:10
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2013 - 21:22:46
Citaat van: Flying A op 16 maart 2013 - 13:02:12
http://www.youtube.com/watch?v=RJ-BdhKwBpQ

Kijk rond 3 minuten komt mijn 35-je voor bij met 8500 rpm's dat snerp lekker  ;D
Now that a splendid display of sound, Sir!... :) ...Die Mark II heb je nog achter je kunnen houden?

Ik niet, maar mijn coureur, niemand minder dan Martin Brundle wel... Sterker nog, we wonnen bijna die race. Afgelopen jaar zijn we helaas door motorproblemen uitgevallen...
Hoe kwam Brundle nu in jouw auto terecht? Hij heeft betaald of moest jij dokken? ;D
;) ;) ;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 22 maart 2013 - 16:27:53
Hoe kwam Brundle nu in jouw auto terecht? Hij heeft betaald of moest jij dokken? ;D
;) ;) ;)
Daar ben ik nu ook wel benieuwd naar!

Flying A

Nou das vrij eenvoudig. Ik betaal niks en hij betaald niks. Hoe het dan komt dat hij in mijn auto rijdt? Tja das vrij eenvoudig... Mijn auto is er eentje die voor de overwinning kan strijden op Goodwood... En aangezien hij die wil winnen, belde hij op of hij erin mocht rijden... As simple as that...  :).. Op zaterdag van het weekend rijden de beroemdheden.... op zondag de eigenaren. Wel nu als Martin erin wil rijden vind ik het goed...

Fabian

Citaat van: Flying A op 23 maart 2013 - 09:22:01
Nou das vrij eenvoudig. Ik betaal niks en hij betaald niks. Hoe het dan komt dat hij in mijn auto rijdt? Tja das vrij eenvoudig... Mijn auto is er eentje die voor de overwinning kan strijden op Goodwood... En aangezien hij die wil winnen, belde hij op of hij erin mocht rijden... As simple as that...  :).. Op zaterdag van het weekend rijden de beroemdheden.... op zondag de eigenaren. Wel nu als Martin erin wil rijden vind ik het goed...
O. Das een mooi verhaal. Toch lachen dat Martin jou opbelt!

janke

#52
Kwam dit tegen. Af en toe ben ik nog een jochie en ik ben gecharmeerd van dit type M5.

http://youtu.be/PgjdPJelG0U
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Is dat een V10 M5, Janke? Nice, hoewel ik meer van het gehamer van een V8 hou... :)

Franky R.


janke

Citaat van: Franky R. op 30 januari 2015 - 17:14:09
Is dat een V10 M5, Janke? Nice, hoewel ik meer van het gehamer van een V8 hou... :)

Yep. Enneh zo'n stampende brullende V8 is natuurlijk ook nice. Ook de Viper V10 klinkt geweldig.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.