Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

Super Seb

Citaat van: ReDxVoDkA op 14 maart 2013 - 22:01:07
Hallo allemaal,

mijn naam is Imre 18 jaar en volg PAS 4 jaar Formule 1. Jaja, ik weet het.. Pas vier jaar. Ik kwam hier terecht omdat ik graag over de F1 wou praten. Groot fan van Montoya! Leuk om te zien. Daarnaast al sinds 2009 fan van RBR. Vettel natuurlijk. Webber mag er trouwens ook wel wezen. En raikkonen natuurlijk ook. Leukste seizoen? 2010 en dan met name  horror race Korea voor RB. Mijn eerste GP waar ik naar toe ga is.... BelgiĆ«! Heb er zin in.

Welkom Imre! Altijd mooi om er een Vettel fan bij te hebben!  8)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Welkom Imre. Het doet er op dit forum niet toe hoe lang je F1 kijkt. Iedereen is welkom! Misschien een rare vraag, maar kun/wil je je forum naam verklaren. Erg creatief gevonden dus ik vroeg me af of het ergens voor stond.  8)

Super Seb

Red Bull smaakt het best met rode wodka  Fabian. ;D
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Citaat van: Super Seb op 14 maart 2013 - 22:12:34
Red Bull smaakt het best met rode wodka  Fabian. ;D
Ah verrek nu zie ik t inderdaad ook. Wordt tijd om naar bed te gaan denk ik....

ReDxVoDkA

Citaat van: Fabian op 14 maart 2013 - 22:10:11
Welkom Imre. Het doet er op dit forum niet toe hoe lang je F1 kijkt. Iedereen is welkom! Misschien een rare vraag, maar kun/wil je je forum naam verklaren. Erg creatief gevonden dus ik vroeg me af of het ergens voor stond.  8)

Weet ik eigenlijk niet. Ooit ergens in een boek de worden Red en Vodka zien staan.


Uploaded with ImageShack.us

Fabian

Citaat van: ReDxVoDkA op 14 maart 2013 - 22:16:46
Citaat van: Fabian op 14 maart 2013 - 22:10:11
Welkom Imre. Het doet er op dit forum niet toe hoe lang je F1 kijkt. Iedereen is welkom! Misschien een rare vraag, maar kun/wil je je forum naam verklaren. Erg creatief gevonden dus ik vroeg me af of het ergens voor stond.  8)

Weet ik eigenlijk niet. Ooit ergens in een boek de worden Red en Vodka zien staan.
Ah okee. Ik was gewoon benieuwd, maar met m'n slaapkop had ik het niet helemaal goed gelezen.  :-[

Franky R.

Citaat van: ReDxVoDkA op 14 maart 2013 - 22:01:07
Hallo allemaal,

mijn naam is Imre 18 jaar en volg PAS 4 jaar Formule 1. Jaja, ik weet het.. Pas vier jaar. Ik kwam hier terecht omdat ik graag over de F1 wou praten. Groot fan van Montoya! Leuk om te zien. Daarnaast al sinds 2009 fan van RBR. Vettel natuurlijk. Webber mag er trouwens ook wel wezen. En raikkonen natuurlijk ook. Leukste seizoen? 2010 en dan met name  horror race Korea voor RB. Mijn eerste GP waar ik naar toe ga is.... BelgiĆ«! Heb er zin in.
Wees welkom, hoewel...alweer een fan van die 'vinger' erbij?! :P
;)


Btw, doe je ook mee met de teamboss-competitie?
http://www.gppits.net/nieuws/laatste_kans_speel_mee_op_f1teamboss.com_en_win/


Maikel0230

#159
Hallo iedereen!
Mijn naam is Maikel Joosten, 18 jaar oud, Belg (eerder Vlaming maar dat is een andere zaak). ik volg al sinds 1997 de formule 1. Ik was pas 3 jaar oud maar ik kan me de gevechten tussen Villeneuve en Schumacher nog levendig herinneren. Ik heb sinds 2000 geen GP meer gemist. Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik ook met mensen die mijn eigen taal spreken wilde praaten over de formule 1. Ik ben al vanaf 2009 actief op f1fanatic.co.uk maar altijd dat Engels word op den duur ook zo saai.

Zelf ben ik altijd een grote Schumacher/Ferrari fan geweest maar nadat hij in 2006 er mee ophield ben ik niet echt meer een zware 'fanboy'. Ik neem nu meer genoegen in het bewonderen van de kunsten van alle coureurs en teams maar ik blijf natuurlijk een zwak hart hebben voor de Scuderia. Als je zo lang heavy fan bent geweest dan krijg je dat er niet meer hellemaal uit.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 09 april 2013 - 11:59:30
Hallo iedereen!
Mijn naam is Maikel Joosten, 18 jaar oud, Belg (eerder Vlaming maar dat is een andere zaak). ik volg al sinds 1997 de formule 1. Ik was pas 3 jaar oud maar ik kan me de gevechten tussen Villeneuve en Schumacher nog levendig herinneren. Ik heb sinds 2000 geen GP meer gemist. Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat ik ook met mensen die mijn eigen taal spreken wilde praaten over de formule 1. Ik ben al vanaf 2009 actief op f1fanatic.co.uk maar altijd dat Engels word op den duur ook zo saai.

Zelf ben ik altijd een grote Schumacher/Ferrari fan geweest maar nadat hij in 2006 er mee ophield ben ik niet echt meer een zware 'fanboy'. Ik neem nu meer genoegen in het bewonderen van de kunsten van alle coureurs en teams maar ik blijf natuurlijk een zwak hart hebben voor de Scuderia. Als je zo lang heavy fan bent geweest dan krijg je dat er niet meer hellemaal uit.

Welkom, en ik geloof dat wij elkaar online al van elders kennen...  ;)

Maikel0230

Citaat van: SDG op 09 april 2013 - 12:08:12
Welkom, en ik geloof dat wij elkaar online al van elders kennen...  ;)

Indeed men beste SDG

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian