Nieuw op de Pits? Stel jezelf hier voor!

Gestart door Enzo, 17 juli 2012 - 15:21:36

« vorige - volgende »

0634

Welkom Charrel! Leuk om weer wat nieuwe aanwas te krijgen, zo vlak voor de start.

Enne, mooie ondertekst heb je. :)

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Charrel

Citaat van: Jeroen op 01 maart 2013 - 20:59:32
Welkom Charrel! Leuk om weer wat nieuwe aanwas te krijgen, zo vlak voor de start.

Enne, mooie ondertekst heb je. :)

haha dank! Wat is een signature zonder Ayrton Senna quote?  ;)

0634


Sabai

Welkom op de Pits Charrel ik denk dat je het hier wel leuk gaat vinden.

Super Seb

Hallo allemaal! Dit keer dan maar even op de goede plek. Mijn naam is Dennis, 31 jaar en uiteraard groot fan van de F1 welke ik dan ook al zo'n 20 jaar echt volg. Grootste held aller tijden uiteraard Ayrton Senna. Na jaren zonder favoriet gaan sinds een jaar of 4 de handjes op elkaar voor Seb. Het nieuwe seizoen kan me niet snel genoeg beginnen. Dit jaar staat zoals waarschijnlijk velen van jullie de GP van Belgie in de planning. Wie weet tot daar!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian


0634


Enzo



gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 04 maart 2013 - 16:38:35
Welkom! Leuk nieuwe forummers  :)
Idem...[ben in een luie bui vandaag... :P ]

Jehoentelaar

Mooi hoe in de aanloop van het seizoen steeds meer mensen de weg naar de fora weer weten te vinden. Welkom!

ReDxVoDkA

Hallo allemaal,

mijn naam is Imre 18 jaar en volg PAS 4 jaar Formule 1. Jaja, ik weet het.. Pas vier jaar. Ik kwam hier terecht omdat ik graag over de F1 wou praten. Groot fan van Montoya! Leuk om te zien. Daarnaast al sinds 2009 fan van RBR. Vettel natuurlijk. Webber mag er trouwens ook wel wezen. En raikkonen natuurlijk ook. Leukste seizoen? 2010 en dan met name  horror race Korea voor RB. Mijn eerste GP waar ik naar toe ga is.... BelgiĆ«! Heb er zin in.


Uploaded with ImageShack.us

Enzo

Citaat van: ReDxVoDkA op 14 maart 2013 - 22:01:07
Hallo allemaal,

mijn naam is Imre 18 jaar en volg PAS 4 jaar Formule 1. Jaja, ik weet het.. Pas vier jaar. Ik kwam hier terecht omdat ik graag over de F1 wou praten. Groot fan van Montoya! Leuk om te zien. Daarnaast al sinds 2009 fan van RBR. Vettel natuurlijk. Webber mag er trouwens ook wel wezen. En raikkonen natuurlijk ook. Leukste seizoen? 2010 en dan met name  horror race Korea voor RB. Mijn eerste GP waar ik naar toe ga is.... BelgiĆ«! Heb er zin in.

Welkom Imre!  8)
4 jaar is niet zo lang inderdaad, maar je bent ook pas 18...
Je moet ergens beginnen toch?