EDIT
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: NielsD op 07 oktober 2014 - 12:33:24Ben ik mee akkoord, alleen is de beoordeling dan weer subjectief.Citaat van: Perton op 07 oktober 2014 - 12:32:03
Dat heb je niet, omdat coureurs zich er niet aan houden. Dus dan kan je twee dingen doen: strenger zijn tegen coureurs (en bij overtredingen ook serieuze straffen uitdelen), of vanuit race control auto's automatisch tot een bepaalde delta tijd laten afremmen op het moment dat ze punt X op de baan passeren.
Dan moeten ze gewoon strenger zijn. Ze kunnen tegenwoordig alle data inzien, dus aanpakken die hap.
Citaat van: F1fan2987 op 07 oktober 2014 - 12:09:32Zijn toestand is nog steeds kritiek, het zou al heel wat zijn als hij nog kwaliteitsvol leven zou hebben, laat staan een race-carrière.Citaat van: Perton op 07 oktober 2014 - 11:57:28In Monaco 1994 reed er ook niemand in plaats van Senna. Toegeven dat het net iets erger was dan Jules nu, maar volgens mij staat het team vrij om te beslissen wat ze doen.
Inderdaad, als Bianchi wel was uitgestapt, hadden ze ook nog wel een reservechassis klaarliggen in de fabriek eventueel, dus qua onderdelen zijn er wat dat betreft geen zorgen. Enige is natuurlijk dat ze misschien geen vervanger willen, maar ik vraag me af of FOM/Bernie daar mee akkoord gaan. Niet zozeer omdat het harteloze klootzakken zijn, maar omdat er nou eenmaal contracten zijn en als je nu een team daarvoor toestemming geeft (hoe begrijpelijk de redenen ook zijn), dan schep je wel een precedent. Nu weet ik natuurlijk niet wat er in de contracten staat of wat de verdere afspraken zijn, dus misschien is het ook helemaal niet aan de orde en mag Marussia zonder problemen één auto inzetten, maar ik zou me kunnen voorstellen dat het mee kan spelen.
Overigens wilde ik niet zeggen dat de situatie met Jules niks is, want na het zien van de klap denk ik dat het wel eens einde carrière kan zijn voor Jules.
Citaat van: Perton op 06 oktober 2014 - 18:20:04Ik had het artikel ook gelezen, heb er net nieuwe topic over gestart.
Jeroen, je wordt op je wenken bediend, Autosport heeft al een interview met Rob Smedley over dichte cockpits. Ik heb zelf niet echt een mening over die dingen. Ze hoeven van mij niet per se, om de vrij simpele reden dat dergelijke ongevallen maar zeer sporadisch voorkomen in alle vormen van openwielracerij die ik volg. Maar als ze komen, ben ik er verder ook niet op tegen ofzo. Het is net als de grotere of kleinere vleugels van enkele jaren terug, of de turbo, het went wel.
Maar één punt van Smedley ben ik het wel op zich met hem eens: "Does that change the formula a bit? I think if you compare the cars in 2014 to the cars in 1950, when the world championship started, they don't look very similar."
Het maakt de Formule 1 niet wezenlijk anders, behalve dat je de helm niet langer in de buitenlucht ziet maar door een stukje kunststof heen. Verandert voor mij het kijkplezier verder niet.
Citaat van: Wings op 05 oktober 2014 - 15:54:06Je Frans is beetje roestig, als het citaat klopt dan ademt hij op eigen krachtCitaat van: Kootje op 05 oktober 2014 - 15:37:03
M'n Frans is wat roestig, maar volgens mij staat daar:
De operatie van Jules Bianchi is ten einde, de Franse piloot heeft geen kunstmatige beademing nodig.
Pin me er echter niet op vast, want het is lang geleden dat ik iets met m'n Frans heb gedaan.
Ik lees juist dat hij niet zonder ademhalingsassistentie kan. Nu is mijn Frans ook niet wat het was dus ook hier geen garantie.
Citaat van: Perton op 05 oktober 2014 - 14:58:58Deze is ongeveer dezelfde, maar meer uitgezoomd. Je moet eens zien hoe hard de achterkant van de wagen beschadigd is.
Ik plaats alleen de link en niet de foto tussen tags, omdat mensen voor zichzelf moeten beslissen of ze dit willen zien, maar de hele rollbar van de auto ligt eraf:
https://pbs.twimg.com/media/BzLvE2XIIAEEFMQ.jpg:large
Page created in 0.065 seconds with 16 queries.