Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Gonzalo

Pagina's: [1] 2 3 ... 9
1
Formule 1 forum / Re: Formule 1 in de toekomst
« Gepost op: 19 juli 2016 - 15:36:43 »
Imola heeft een contract met Bernie getekend voor 2017... Bye bye Monza?
In dat geval: weer een stap dichter naar de afgrond voor deze geweldige sport. Formule 1 hoort bij Monza en omgekeerd!

2
Williams meldt via Twitter dat Bottas gisteren 378 km/u haalde tijdens de kwalificaties. Dat is een nieuw record, indien het bevestigd wordt.

3
Formule 1 forum / Re: Grand-Prix van Azerbeidzjan
« Gepost op: 16 juni 2016 - 11:48:18 »
Had het ook al in andere topic gezet, maar misschien past het hier wel beter:

Als je een gesimuleerde ronde bekijkt, vraag je je toch af hoe dit circuit de veiligheidstesten heeft overleefd.
Veel snelle bochten waarbij aan de buitenkant de muur vlak naast het circuit staat. Dat mag, maar de laatste bocht in Spanje moet wel een chicane ervoor krijgen wegens te snel/gevaarlijk?

4
Als je een gesimuleerde ronde bekijkt, vraag je je toch af hoe dit circuit de veiligheidstesten heeft overleefd.
Veel snelle bochten waarbij aan de buitenkant de muur vlak naast het circuit staat. Dat mag, maar de laatste bocht in Spanje moet wel een chicane ervoor krijgen wegens te snel/gevaarlijk?

5
Formule 1 forum / Re: Nieuwe regels in 2017: F1 3 seconden sneller
« Gepost op: 22 april 2016 - 08:40:30 »
Ik ben blij dat de rondetijden weer gaan verbeteren. Natuurlijk gaan we hier op TV weinig van zien, maar dit is wel de koningsklasse van de autosport... Dat moet ook blijken uit de rondetijden.
Hopelijk worden de wagens zo ook wat moeilijker bestuurbaar.

De bredere wagens en verhoogde mechanische grip zouden zorgen voor de snellere rondetijden maar eveneens voor lagere topsnelheden, zo blijkt trouwens uit de eerste tests.

Ben vooral blij met de mooiere look die de wagens gaan krijgen. Als ze nu ook nog de oplossing van Red Bull gaan gebruiken in plaats van de verfoeilijke halo.

6
Formule 1 forum / Re: Formule 1 in de toekomst
« Gepost op: 11 april 2016 - 11:49:35 »
Meer mechanische grip dus.

Vind het vreemd dat er niet overwogen is om terug te keren naar een soort grondeffect. Geen of nauwelijks vuile lucht en close racing.

7
Formule 1 forum / Re: Formule 1 in de toekomst
« Gepost op: 11 april 2016 - 11:28:08 »
wat moeten we ons verbeelden bij: " gaan de wagens er agressiever uitzien." gaan er messen op zitten? :D
Of een piratenvlag op de rolbeugel 8)

In ieder geval, bredere wagens en banden, andere vorm van vleugels... Klinkt allemaal wel positief.

8
Formule 1 forum / Re: Formule 1 in de toekomst
« Gepost op: 11 april 2016 - 11:07:32 »
De reglementen voor 2017 krijgen meer en meer vorm, nog een paar weken tot de deadline.
Er zou al een compromis zijn over het technische gedeelte, sowieso komt er meer downforce en mechanische grip en gaan de wagens er agressiever uitzien.

Ben benieuwd naar de definitieve reglementen. Hopelijk schaffen ze ook ineens de brandstoflimieten af.

9
Pijnlijk saaie race. Geen duels, weinig spankracht.
Kan alleen maar beter worden de komende weken.

10
Formule 1 forum / Re: Formule 1 in de toekomst
« Gepost op: 20 juni 2015 - 11:46:19 »
Jammer dat bijtanken het niet gehaald heeft. Het zou toch weer voor lichtere wagens zorgen en minder bandenslijtage, waardoor er meer voluit kan gegaan worden.

Welke voorstellen zouden wel 2017 halen?
Het is nu wel duidelijk dat er iets moet gebeuren. Fans en sponsors klagen, rijders spreken over een "te trage Formule 1".
Op sommige circuits zijn de rondetijden nu 8 seconden trager dan 10 jaar geleden, dat past gewoon niet bij het imago van deze sport.

11
Formule 1 forum / Re: Presentatie nieuwe auto's 2015!
« Gepost op: 23 januari 2015 - 07:58:52 »
Over wat voor mensen er bij de FIA werken... ondanks de neus heb ik 100 keer liever de huidige auto's dan wat we 10 jaar geleden hadden met 348 verschillende flapjes per auto.
[/b]

Dat vind ik nou juist de mooiste generatie F1 auto's  ooit.



En dit vind jij lelijker dan de huidige auto's?
Bij deze wagen spat de snelheid er echt af, terwijl de wagens van nu er zo sloom uitzien...

12
Formule 1 forum / Re: f1 op tv in 2015
« Gepost op: 28 november 2014 - 10:49:32 »
Ik denk dat ook wel, eerlijk gezegd.
Als ik zie wat de Nederlandse commerciele zenders uitzenden, dan zou ik deze erg graag willen ontvangen hoor. Zeker mijn vriendin, Nederlandse van afkomst maar nu wonende in BelgiŽ zou dit fijn vinden.
Alleen zenden ze bijvoorbeeld vaak series uit die in BelgiŽ ook door VIER of 2BE gebracht worden, dan heeft het voor hen nog weinig nut daarin te investeren.

13
Formule 1 forum / Re: Formule 1 in de toekomst
« Gepost op: 28 november 2014 - 10:15:28 »
Ik snap de freeze vanuit budgetair oogpunt, maar de V6 is gloednieuw en zit dus vol kinderziektes.
F1 gaat toch om ontwikkelen? Hoe kan je een betrouwbare motor maken waar je als fabrikant ook buiten de F1 lessen uit kan trekken als hij bevroren wordt?

Let op, deze situatie is nog altijd een pak beter dan de situatie met de V8. Die was al jaren bevroren en kreeg dan ook nog een muilkorf om in de vorm van een RPM-beperking.

14
Formule 1 forum / Re: f1 op tv in 2015
« Gepost op: 28 november 2014 - 09:33:46 »
Telenet heeft me via Facebook laten weten dat ze nieuwe formules bekijken voor het nieuwe seizoen, maar ze kunnen niks beloven.

Fingers crossed voor de niet-voetbalfans :)

15
Formule 1 forum / Re: Formule 1 in de toekomst
« Gepost op: 28 november 2014 - 09:27:31 »
De bijeenkomst rond kostenbesparing is, zoals verwacht, uitgedraaid op een fiasco.

Er komen geen nieuwe maatregelen, klantenteams krijgen ook geen korting op power units.
Volgens geruchten zou Bernie budgettair toegiften willen doen als ook de grote teams water in de wijn deden, maar dat is dus niet gebeurd.

De engine freeze blijft eveneens behouden, maar in het eerste jaar is deze niet zo strikt.
De teams mogen nog ongeveer de helft van hun motor aanpassen met het zicht op 2015.


Pagina's: [1] 2 3 ... 9
SMF spam blocked by CleanTalk